دوربین کانن PowerShot G5X

در دوربین کانن PowerShot G5X قابلیت Canon HS SYSTEM به شما اجازه می دهد تا عکس های روشن و واضح را همانطور که در واقعیت دیده می شوند داشته باشید. این سیستم حاصل دو تکنولوژی در دوربین PowerShot G5 X است:

 سنسور CMOS با حساسیت بالا در ابعاد 1 اینچ و با رزولوشن 20.2  مگاپیکسل که نور بیشتری را جذب کرده و پردازشگر قدرتمند DIGIC 6 باISO 12800  است که تصاویر را با سرعت بالا پردازش می کند. حسگر هوشمند CMOS از اشیاء و اشخاصی که دارای حرکت هستند و یا در نور کم قرار گرفته اند تصاویر واضح، ثابت و زیبا حتی با وجود لرزش دست ارائه می دهد. پردازنده تصویرDIGIC 6  که از لحاظ فیزیکی بزرگتر از سنسورهای موجود در بیشتر دوربین های جمع و جور است، با رزولوشن بالا و با سرعت ثابت (حتی در حالت P، Av، Tv و M) و در حالت پیشرفته به شما این امکان را می دهد که تصاویر را با وضوح و جزئیات دقیق ضبط کنید.

دسته بندی :

خرید دوربین کانن PowerShot G5X

پردازشگر دوربین کانن PowerShot G5X برای ضبط ویدئو MP4 در جهت سازگاری بهتر با دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها عمل می کند. به این صورت که ویدئوی MP4 بصورت فشرده با اشغال فضای خیلی کم در کارت حافظه ذخیره می شود و با کیفیت بالا بر روی دستگاه تلفن همراه و یا تبلت نمایش داده خواهد شد. این پردازنده همچنین از عملکرد MF Peaking پشتیبانی می کند که یک ابزار حرفه ای را در اختیار شما می گذارد.

سنسور دوربین کانن PowerShot G5X در کنار پردازشگر DIGIC 6 کار می کند تا به سرعت تصاویر متحرک و با وضوح بالا را با جزئیات و با حداقل نویز و تحریف پردازش کند. این قابلیت برای بزرگنمایی های زیاد، عکسبرداری دقیق و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر که در عکاسی پیشرفته لازم است، کاربرد دارد. شما با این دوربین می توانید به سرعت در هر ثانیه 5.9 فریم به طور پیوسته عکس بگیرید.

در حالت ستاره شما میتوانید تنها با یک سه پایه و با تنظیمات ساده تصاویری از ستاره ها و ستاره های دنباله دار بگیرید و یا همانطور که در بسیاری از مستندهای تلویزیونی دیده اید، از حرکت ستاره ها دریک زمان کوتاه فیلم بسازید. این حالت ها می تواند به طور کامل به صورت خودکار یا با کنترل دستی انجام شود. با تنظیماتی از جمله نمایش شب، تنظیم رنگ و… می توانید به راحتی از آسمان ستاره دار عکس و فیلم تهیه کنید.

صفحه نمایش لمسی زاویه دار امکان عکس گرفتن از زوایای مختلف و لذت بردن از لمس صفحه نمایش بزرگ 3.0 اینچی و با رزولوشن 1.04 میلیون پیکسل برای نمایش واضح و روشن و کاربرد آسان را فراهم می کند. این صفحه نمایش می تواند 270 درجه چرخش داده شود و برای ساخت عکس ها و فیلم ها از هر زاویه ای و برای ساخت پرتره ها مناسب است. هنگام استفاده از چشمی الکترونیکی دوربین و یا زمانی که دوربین در حال استفاده نیست، صفحه نمایش بسته می شود. پنل لمسی برای دسترسی سریع به تنظیمات و کنترل فوکوس و نور صفحه در سمت راست صفحه قرار دارد که کمک می کند تا تنظیمات تصویر را بصورت دستی تغییر بدهید.

دوربین کانن PowerShot G5X

دوربین کانن PowerShot G5X اولین دوربین PowerShot G-Series است که دارای یک چشم الکترونیکی 2.36 مگاپیکسل با قابلیت نمایش کامل است که بطور شگفت انگیز می تواند تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا را ضبط کند. این چشم الکترونیکی با نمایش کنتراست به ویژه با گرفتن عکس ها و فیلم های Full HD در نور آفتاب زیاد، و یا زمانی که استفاده از مانیتور LCD ناخوشایند است، بسیار مناسب است. تنظیمات کامل با دکمه های اختصاص داده شده در دوربین کانن PowerShot G5X به شما اجازه می دهد که به راحتی بصورت دلخواه تنظیمات خود را انجام دهید و آن ها را تغییر دهید. زاویه دید 22 میلی متری آن قابلیت دید بسیار خوبی دارد.

همچنین یک لنز بسیار ظریف در دوربین کانن PowerShot G5X وجود دارد که با زوم 4.2 برابر دارای یک فاصله معادل 24 تا 100 میلی متر است. این لنز دارای حداکثر دیافراگم 1.8 برای عکاسی در محیط های کم نور است، یک دیافراگم 9 تیغه ای با فوکوس 2.0 برای تصاویری با جزئیات زیبا با پس زمینه تار قابل استفاده است.

دینامیک IS نیز به طور قابل توجهی تکان ایجاد ناشی از عکسبرداری دستی را کاهش می دهد. کنترل دستی (Av، TV و ISO) می تواند قبل و بعد از عکسبرداری تنظیم شود.

ضبط ویدیو 1080P فول اچ دی (انتخاب60p / 30p / 24p ) برای تصاویر واقعی و پخش راحت در تلویزیون های HD از طریق خروجی HDMI و ضبط در حداکثر 60 فریم در ثانیه در فرمت MP4 از دیگر ویژگی های دوربین کانن PowerShot G5X است.

دوربین کانن PowerShot G5X سازگار با تمام فلاش های Speedlite برای سیستم EOS است، حتی عکاسی با چند فلش هم با آن امکان پذیر است.

پشتیبانی از فایل 14 بیتی RAW باعث افزایش خلاقیت شما در هنگام ویرایش عکس از طریق Digital Photo Professional می شود.

دوربین کانن PowerShot G5X دارای فناوری Wi-Fi است و برنامه Canon Camera Connect app2 به انتقال عکس ها و فیلم ها به دستگاه های مرتبط کمک می کند، و یا به طور مستقیم به سرویس های مختلف وب ارسال می کند. تکنولوژی NFC به منظور اتصال دوربین به دستگاه با لمس نماد NFC در دوربین کانن PowerShot G5X است. به راحتی می توانید تصاویر و فیلم ها را به گوشی های هوشمند، تبلت و..با اتصال CS100 از طریق Wi-Fi و NFC انتقال دهید و در سایت های اجتماعی و یا در تلویزیون HD  به نمایش بگذارید.این تکنولوژی دوربین کانن PowerShot G5X سازگار با نسخه های iOS®  8.4 / 9.3 / 10.2 و  Android™ 4.1 / 4.2 / 4.3 / 4.4 / 5.0 / 5.1 / 6.0 / 7.0 / 7.1 می باشد.

دوربین کانن PowerShot G5X

 برای شارژ دوربین کانن PowerShot G5X، به راحتی می توانید از طریق کابل USB دوربین خود را به گوشی های هوشمند یا کامپیوتر خود متصل کنید و در هنگام کار یا جستجو در اینترنت آن را شارژ کنید.

لوازم جانبی دوربین کانن PowerShot G5X

از جمله لوازم جانبی، باتری کانن لیتیوم NB-13L (3.6 ولت، 1250 میلی آمپر ساعت)، شارژر باتری کانن CB-2LH، بند NS-DC12، آداپتور و گارانتی 3 ساله است.

سایر
ابعاد

76×44×112 ميلي متر

وزن

353 گرم

ضد آب

ندارد

نوع حسگر

BSI CMOS

قطع حسگر

Crop Frame

ابعاد حسگر

13.2×8.8 میلی متر

دقت حسگر

21 مگاپيکسل

دقت موثر حسگر

20 مگاپيکسل

حداکثر رزولوشن عکس

5472 ×3648

نسبت ابعاد عکس

4:3, 3:2, 16:9

پردازشگر

DIGIC 6

فرمت غيرفشرده عکس

JPEG, RAW

فاصله کانوني

12-100 ميلي متر

محدوده ديافراگم

(f/1.8 (W) – 2.8 (T)

بزرگ‌نمايي اپتيکال

4.2 برابر

بزرگ‌نمايي ديجيتال

4 برابر

لرزشگير تصوير

دارد

توضيحات لرزشگير

اپتیکال

حداقل فاصله فوکوس نرمال

5 سانتي متر

حالت ماکرو

دارد

فوکوس خودکار

دارد

فوکوس دستي

ندارد

رزولوشن فيلم

Full HD

حداکثر سرعت فيلم

60 فريم بر ثانيه

فرمت فيلم

MPEG-4 – H.264

توضيحات فيلم

Also has star time-lapse. miniature effect, and digest modes

ضبط صدا

استریو

حداکثر سرعت شاتر

1/2000 ثانيه

حداقل سرعت شاتر

30 ثانيه

زمانسنج خودکار

2 تا 10 ثانیه

حداقل حساسيت

125

حداکثر حساسيت

12800

ايزو

Auto, 125-12800

عکاسي پياپي

5.9 فریم بر ثانیه

فلاش

Auto, on, slow synchro, off

تکنولوژي تشخيص چهره

ندارد

تکنولوژي تشخيص لبخند

ندارد

نوع صفحه نمايش

LCD

سايز صفحه نمايش

3 اينچ

دقت صفحه نمايش

1040000 نقطه

صفحه نمايش جلو

ندارد

چشمي

دارد

تصوير زنده Live View

دارد

صفحه نمايش لمسي

دارد

خروجي HDMI

دارد

خروجي USB

دارد

خروجي تلويزيون

دارد

نوع کارت حافظه

SD/SDHC/SDXC

کارت حافظه همراه

ندارد

ميکروفون داخلي

دارد

موقعيت ياب GPS

ندارد

قطب نما

ندارد

اسپيکر داخلي

دارد

تکنولوژي بي سيم

دارد

نوع تکنولوژي بي سيم

Wi-Fi , 802.11b/g/n built-in

نوع باتري

ليتيوم يوني

مشخصات باتري

NB-13L lithium-ion battery and charger

ساير قابليت ها

تایم لپس، Remote control (via cable or smartphone)

اقلام همراه دوربين

باتری،شارژر،بند گردنی،دفترچه راهنما

تماس با کارشناسان