دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610

حسگر ۲۰٫۲ مگاپیکسلی در اندازه ۱/۲.۳” CMOS
پردازشگر کانن +DIGIC 4
بزرگ نمایی اپتیکال ۱۸x برابر
۲۵-۴۵۰mm معادل ۳۵mm
نمایشگر ۰” با کیفیت ۹۲۲٫۰۰۰ نقطه
تصویربرداری Full HD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه
Wi-Fi/NFC داخلی سازگار با CS100
لرزشگیر تصاویر هوشمند
فیلم برداری ۶ فریم بر ثانیه با ISO 3200
بزرگ نمایی اتوماتیک و حالت ترکیبی در حالت اتوماتیک
تولد کشور ژاپن
گارانتی : ضمانت ۳۶ ماه ایده آل

برای خرید حضوری این محصول با نمایندگی کانن تماس حاصل بفرمایید.

دسته بندی : برند:

دوربین دیجیتال کانن مدل SX610

دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610 ، در حقیقت جایگزین مدل SX600 است. این مدل عکسبرداری شرک کانن از یک سنسور تصاویر از جنس CMOS با قدرت ۲۱ مگاپیکسل و اندازه ۱/۲٫۳ اینچ بهره میبرد . لنز پرقدرت این مدل با قدرت زوم ۱۸X و وسعت فواصل کانونی ۲۵ تا ۴۵۰ میلی‌متر به نسبت دوربین پیشین خود بدون هیچ تغییری تولید شده است. حداقل نسبت کانونی لنز این مدل هم برای بهترین حالت برابر با F/3.8 و در تله‌ترین حالت برابر F/6.9 خواهدبود. طیف دامنه ایزو نیز از عدد ۸۰ آغاز می شود و تا ۳۲۰۰ بالاتر خواهد رفت.  با اینکه نهایت سرعت شاتر این مدل از ۱/۲۰۰۰ بالاتر نخواهد بود.

دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610
دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610

دوربین کانن مدل  SX610 قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰p را امکان پذیر میکند و این وظیفه را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه به به راحتی انجام خواهد داد. و نیز این مدل از تغذیه کننده NB-6LH استفاده میکند که در مدل SX700 هم مورد بهره برداری قرار گرفته است. و قابلیت این را دارد در حدود ۲۷۰ شات را با یک دفعه شارژ کامل ثبت بکنید.

بادی دوربین دیجیتال کانن مدل SX610

مواد اولیه برای تولید دوربین Canon SX610 HS Japan تا حد بالای عالی است. جنس بادی این مدل از پلاستیک که در بعضی نقاط آن از فلز نیز استفاده شده است.این مدل در متنوع ترین رنگ ها از مشکی، قرمز و سفید تولید و روانه بازار میشود. شرکت کانن تلاش میکند نسبت به مدل قبلی (SX600 HS) قابلیت های ویژه را در این مدل پیاده سازی بکند که مورد پسند کاربران قرار بگیرد. قالب بادی بسیار خوش‌دست میباشد و تکیه گاه‌های خوبی برای انشگت های دست و به خصوص انگشت شست طراحی شده است. اندازه بزرگ تر این مدل به خوش ‌دست شدن آن کمک ویژه ای کرده است. 

دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610
دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610
مشخصات فیزیکی
ابعاد

105.3x61x26.7 میلی متر

سایر
ابعاد حسگر

1/2.3 اینچ

تماس با کارشناسان