دوربین کانن 6D Mark II

(دیدگاه 14 کاربر)
  • 26 مگاپیکسل
  • اندازه حسگر Full Frame
  • حساسیت 40000-100 قابل‌گسترش تا 102400-50
  • 45 نقطه فوکوس با سیستم Dual Pixel AF
  • سرعت عکاسی پیاپی 6.5 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه
  • اندازه مانیتور ۳ اینچ کاملا متحرک و قابلیت لمسی
  • ورودی میکروفن
  • ارتباط WiFi+NFC و بلوتوث
SKU N/A دسته بندی : برند:

66,000,000 تومان

پاک کردن
دوربین کانن 6d mark ii
دوربین کانن 6D Mark II

بررسی دوربین کانن 6D Mark II

پس از گذشت چندین سال از معرفی دوربین Canon EOS 6D و واکنش مثبت کاربران به این مدل، شرکت کانن مدل به‌روز شده آن را به نام دوربین کانن 6d mark ii در ژوئن سال 2017 معرفی کرد.

دوربین کانن 6D Mark ll کوچک‌ترین، سبک‌ترین و ارزان‌ترین دوربین فول‌فریم جهان است که بهترین انتخاب برای افرادی است که برای اولین بار قصد خرید دوربین فول‌فریم را دارند.

این دوربین مورد علاقه مستندسازان، عکاسان تبلیغاتی، صاحبان استودیو و خبرنگاران است و حتی طیف گسترده‌ای از کاربران سطح مبتدی از این دوربین برای آموزش حرفه‌ای استفاده می‌کنند.

دوربین Canon 6D Mark ll یک دوربین کاربرپسند با عملکرد قابل‌اعتماد است که رنگ‌ها را به خوبی بازسازی می‌کند و در حساسیت‌های بالا بسیار خوب عمل می‌کند.

دوربین کانن EOS 6D Mark II دارای سنسور فول‌فریم است و برای آن دسته از افرادی که تمایل به داشتن یک دوربین Full frame با بودجه‌ای پایین‌تر از دوربین Canon EOS 5D Mark IV دارند، طراحی شده است.

دوربین Canon EOS 6D Mark II

فوکوس دوربین کانن 6d mark ii

با توجه به حرفه‌ای بودن دوربین Canon EOS 6D Mark II، سرعت عکس‌برداری با آن بسیار بالا می‌باشد. فیلم‌برداری در حالت Live view با سرعت فوکوس کمتر از یک ثانیه انجام می‌شود.

عکاسی پیاپی با سرعت 6.5 فریم در ثانیه به کاربران دوربین عکاسی کانن 6d mark ii این امکان را می‌دهد که هنگام استفاده از چشمی اپتیکال دوربین با سرعت کافی عکس‌برداری کنند. در زمان عکاسی در حالت Live view سرعت عکس‌برداری پیوسته به 4.5 فریم بر ثانیه می‌رسد.

اگر در فیلم‌برداری از حالت focus priority (اولویت فوکوس) استفاده می‌کنید، این شانس را دارید که 1 تا 2 فریم در ثانیه سریع‌تر از زمانی که از یک جسم متحرک با فوکوس خودکار Dual Pixel عکس‌برداری می‌کنید، عکس بگیرید.

سیستم 45 نقطه تمام کراس مستقیماً از دوربین کانن 80D الگوبرداری شده و همانند سیستم فوکوس خودکار، تنها نقطه مرکزی در نقاط تاریک به خوبی عمل می‌کند؛ به این گونه که مقدار آن تا 3EV کاهش پیدا می‌کند، اما بقیه نقاط کاهش مقدار کم 0.5EV را دارند.

فوکوس دوربین 6D MARK2

فیلم‌برداری دوربین canon 6d mark ii

دوربین canon 6d mark ii دارای فیلم‌برداری با کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه است که می‌تواند بهترین کیفیت را در هنگام فیلم‌برداری ایجاد کند. این دوربین دارای وضوح تصویر 1080/60p در فیلم‌برداری می‌باشد. اما وجود سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel AF باعث بهبود عملکرد فوکوس دوربین در هنگام فیلم‌برداری می‌شود.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel هنگام فیلم‌برداری بسیار عملکرد خوبی دارد و فوکوس دقیق و تجربه کاربری بسیار خوبی را فراهم می‌کند.  سیستم تشخیص چهره کانن هنگام فیلم‌برداری در این دوربین نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

این تکنولوژی هنگام عکاسی و فیلم‌برداری از اجسام ساکن و متحرک، عملکرد را بهبود می‌بخشد. تثبیت کننده دیجیتال IS پنج محوره می‌تواند لرزش‌ها را هنگام تصویربردای کاهش دهد؛ که این مزیت باعث می‌شود تا در حالت حرکت و راه رفتن هم تصویر وضوح لازم را داشته باشد.

حسگر و پردازنده دوربین Canon EOS 6D Mark II

دوربین Canon EOS 6D Mark II دارای حسگر جدید فول‌فریم 26 مگاپیکسلی با تکنولوژی Dual Pixel است که در کنار سیستم پردازشی که وظیفه آن بر عهده پردازنده انحصاری کانن به نام DIGIC 7 است وظیفه پردازش اطلاعات تصویری را بر عهده دارد.

همچنین از این پردازنده بر روی دوربین Canon EOS 200D نیز استفاده شده است. حسگر فول‌فریم این دوربین که دارای دقتی معادل 26.2 میلیون پیکسل است تصاویر را با جزئیات بالا و رنگ‌هایی زنده و شفاف به ثبت می‌رساند.

همچنین به دلیل استفاده از فناوری CMOS در حسگر این دستگاه میزان حساسیت به نور یا همان ایزو بین بازه 100 تا 40000 در نظر گرفته شده است تا کاربران نگرانی بابت عکاسی در محیط‌هایی با شرایط نوری نامناسب نداشته باشند، برای مقایسه بهتر در این مورد می توان به ISO 100 تا 32000 دوربین Canon EOS 5D Mark IV و یا ISO 100 تا 51200 دوربین کانن 90D اشاره نمود.

دوربین کانن 6d mark ii در بازسازی رنگ‌ها بسیار عالی عمل می‌کند و در شرایط کم‌نور با حساسیت‌های بالا، نویز بسیار کمی نسبت به سایر رقبای خود تولید می‌کند.

به لطف منظره‌یاب نوری بزرگ و روشن EOS canon 6d mark ii با پوشش اطلاعات هوشمند، نمای روشن در هنگام عکاسی ارائه می‌شود.

نمونه تصویر دوربین 6D MARK2

طراحی بدنه دوربین Canon 6D Mark II

همانطور که در ابتدای این بخش به این موضوع اشاره کردیم ابعاد کوچک این دوربین که شامل طول 144mm و عرض 110.5mm است باعث شده تا در دست گرفتن این دوربین به امری آسان تبدیل شود، همچنین استفاده از متریال مناسب در ساخت بدنه دوربین عکاسی کانن EOS 6D Mark II باعث شده تا در کنار وزن مناسب 765 گرمی این مدل شاهد استحکام و دوام بالای بدنه این دوربین باشیم.

بدنه دوربین canon 6d mark ii در مقابل نفوذ عوامل محیطی مثل رطوبت و گرد و غبار محافظت شده است. همین امر باعث شده تا بدنه این دوربین مقاومت مطلوبی در برابر شرایط جوی داشته باشد. استفاده از آلیاژ آلومینیوم و ساختار رزین پلی کربنات در بدنه، این دوربین را سبک و مقاوم کرده است.

دوربین کانن 6d mark ii دارای صفحه نمایش لمسی و چرخان است و امکان چرخاندن آن برای مشاهده از بالا، کناره‌ها و از همه مهم‌تر از جلوی دوربین است.

دوربین دیجیتال Canon 6D Mark II اولین دوربین فول‌فریم کانن با صفحه نمایش لمسی متحرک سه اینچی است که به شما امکان ضبط و مشاهده عکس و فیلم‌ها را می‌دهد. با لمس صفحه نمایشگر دوربین می‌توانید تا فوکوس و تنظیمات MENU را لمسی تنظیم کنید. با استفاده از دو انگشت می‌توانید تصاویر را بزرگنمایی یا تغییر دهید.

ولی از سوی دیگر صفحه نمایش گردان لمسی و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel هنگام فیلم‌برداری بسیار عملکرد خوبی دارد و فوکوس دقیق و تجربه کاربری بسیار خوبی را فراهم می‌کند.  سیستم تشخیص چهره کانن هنگام فیلم‌برداری نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. در مجموع دوربین کانن 6d mark ii دوربینی عالی با کیفیت تصویر بسیار خوبی است.

برای درک بهتر طراحی دوربین عکاسی کانن 6D Mark II، باید در نظر داشته باشید که ما با یک دوربین فول‌فریم روبرو هستیم. برای راحتی استفاده در عکاسی در حالت عمودی یا اصطلاحا عکاسی پرتره در این دوربین امکان استفاده از گریپ باتری نیز فراهم گردیده است. در حالت کلی دوربین Canon EOS 6D Mark II ابعادی شبیه دوربین Canon EOS 7D Mark II را به خود گرفته است.

دوربین Canon EOS 6D Mark II

 

اتصالات دوربین کانن 6D mark II

در دوربین کانن 6D mark II در کنار راه‌های ارتباطی باسیم از راه‌های ارتباطی بی‌سیم نیز استفاده شده که شما می‌توانید بدون نیاز به سیم فایل‌های خود را انتقال دهید.

در دوربین کانن 6D mark II قابیلیت‌های ارتباطی bluetooth ،nfc و wifi بکار رفته است که می‌توانید به راحتی با یکی از این راه‌ها فایل‌های خود را انتقال دهید. همچنین می‌توانید دوربین را به تلفن همراه خود متصل کنید و از آن به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید.

دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II از قابلیت ارتباطی Wi-Fi / NFC / bluetooth و سیستم GPS بهره‌مند می‌باشد.

شما با قابلیت Wi-Fi دوربین کانن 6d mark ii می‌توانید به آسانی دوربین خود را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و فایل‌های خود را انتقال دهید و آنها را با افرادی که قصد دارید در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوربین Canon EOS 6D Mark II خود را از راه دور کنترل کنید.

لازم به ذکر است تکنولوژی NFC برای متصل شدن به گوشی‌هایی که دارای این ویژگی می‌باشند کار شما را آسان می‌کند. اتصال bluetooth در دوربین کانن دوربین Canon EOS 6D Mark II با اپلیکیشن  canon camera connect انجام می‌شود.

استفاده از سیستم bluetooth مصرف باتری دوربین را کاهش می‌دهد. با استفاده از قابلیت GPS دوربین، می‌توانید مکانی که در آن عکس‌برداری کرده اید را ثبت کنید به علاوه زمان در این سیستم به صورت خودکار تنظیم می‌شود و با GPS‌ های کشور آمریکا، روسیه و ژاپن سازگاری دارد.

مقایسه دوربین کانن 6d و دوربین کانن 6d mark II

آیتم دوربین کانن 6d دوربین 6d mark II
پردازشگر 5+ DIGIC DIGIC 7
رزولوشن موثر حسگر 29 مگاپیکسل 26 مگاپیکسل
ابعاد حسگر Full Frame Full Frame
حساسیت سنسور 100-25600 100-40000
فوکوس خودکار در حالت چشمی Dual Pixel AF Dual Pixel AF
حالات اتوفوکوس انتخاب تک نقطه
پیوسته
تشخیص چهره
تشخیص فاز
تشخیص کنتراست
تکی
چندناحیه
مشاهده مستقیم
تشخیص کنتراست
تشخیص فاز
چندگانه
مرکزی
تک‌نقطه انتخابی
تعقیب سوژه
تکی
پیوسته
لمسی
تشخیص چهره
نمای زنده
فیلم‌برداری FULL HD FULL HD
سرعت عکاسی پیوسته 4.5 فریم بر ثانیه 6.5 فریم در ثانیه
سرعت شاتر 1.4000 ثانیه 1.4000 ثانیه
ابعاد بدنه 71 در 111 در 145 میلی متر 75 در 111 در 144 میلی متر
وزن بدنه 1437 گرم(با لنز) 765 گرم
باتری LP-E6 LP-E6N
قابلیت‌های ارتباطی WIFI NFC, BLUETOOTH, WIFI
تعداد عکس با یکبار شارژ 1090 فریم 1200 فریم
فرمت عکاسی JPEG و RAW JPEG و RAW
صفحه نمایشگر TFT-LCD TFT-LCD
پوشش منظره‌یاب 97% 98%
بلندگو مونو مونو
میکروفون مونو داخلی استریو

لنز دوربین کانن 6D mark ii

به همراه بدنه دوربین Canon EOS 6D Mark II یک لنز جدید از سری L کانن قرار گرفته است که مشخصات این لنز کانن EF-24-105mm f/4 L IS II USM می‌باشد.

این لنز با داشتن فواصل کانونی مختلف و پرکاربرد یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای زوم استاندارد محسوب می‌شود. این لنز در 24 میلی متر واید و در 105 میلی متر یک تله فوتوی منطقی دارد. از قابلیت‌‌های این لنز تله زوم استاندارد، می‌توان به f ثابت 4 با بهترین بازدهی دیافراگم اشاره نمود.

در این لنز باکیفیت از دو تثبیت کننده تصویر با سرعت بالا استفاده شده که می‌تواند بدون صدا و با استفاده از موتور USM AF با بالاترین سرعت عملیات فوکوس را با دقت اجرا نماید.

لنز کانن EF 24-105mm F4L IS II USM دارای 795 گرم وزن بوده و دارای 75 میلی‌متر رشته‌ی دیامتر می‌باشد. جایگاه ویژه‌ای در جلوی لنز برای قرارگیری هود لنز وجود دارد که هود در آن فیکس شده است.

ساختار لنز از 17 المان در 12 گروه تشکیل شده که شامل پوششی است که احتمال ایجاد شعله در عکس‌ها را کاهش می‌دهد. چهار عدد عدسی آسفریک وجود دارد که در حقیقت یکی از آن‌ها از دو عدسی تشکیل شده است.

دوربین کانن 6D MARK II از مانت EF کانن برخوردار است و قادر با سازگاری تنها با لنز‌های سری L کانن که در ایران به لنز‌های سری لاکچری معروف هستند سازگار است.

البته کانن این دوربین را با کیت لنز EF-24-105mm f/4 L IS II USM روانه بازار کرده است ولی خیلی از عکاسان حرفه‌ای ترجیح می‌دهند برای این دوربین از لنز کانن Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM و لنز کانن Canon EF 70-200 F2.8L IS III USM استفاده کنند.

لنز دوربین 6D MARK2

خرید دوربین کانن 6D Mark II

دوربین کانن EOS 6D Mark II از یک سنسور 26.2 مگاپیکسلی فول‌فریم برای ارائه کیفیت تصویر عالی، کنترل بیشتر بر عمق میدان و عملکرد بهتر در نور کم استفاده می‌کند. برای پرتره‌ها فوق‌العاده است – با عکاسی پیاپی 6.5 فریم در ثانیه که به شما امکان می‌دهد تصاویر متحرک را ثبت کنید.

طراحی جمع‌و‌جور EOS 6D Mark II همچنین آن را به یک انتخاب عالی برای عکاسی از منظره، سفر و گزارش تبدیل کرده است. یک دوربین فول‌فریم عالی که به خوبی کار می‌کند.

با سنسور فول فریم 26.2 مگاپیکسلی، حتی در نقاط برجسته منظره و سایه‌های تاریک، جزئیات غنی را ثبت کنید. حتی در نور کم حداکثر حساسیت ISO 40,000 (قابل ارتقا تا ISO 102,400) به شما امکان می‌دهد بدون فلاش به صورت دستی و بدون فلاش عکاسی کنید. تثبیت کننده دیجیتال با گرفتن تصاویر پیاپی پیوسته با سرعت 6.5 فریم در ثانیه آن لحظه تعیین کننده را ثبت کنید.

دوربین کانن 6d mark ii یک همراه عالی در سفر است که دارای GPS داخلی و طراحی قابل حمل است که بزرگ‌تر از یک دوربین با حسگر APS-C نیست. تصاویر را از دستگاه خود به صورت هوشمند به اشتراک بگذارید و دوربین خود را از راه دور کنترل کنید، از طریق Bluetooth® و Wi-Fi² لذت ببرید.

نمونه عکس دوربین کانن 6d mark ii

همراه با برنامه رایگان Canon Photo Companion از محتوا، چالش‌ها و الهام‌های شخصی‌شده لذت ببرید تا شما را در طول سفر عکاسی خود راهنمایی کند، شریکی عالی برای هر داستان‌نویس بصری است که همراه با برنامه رایگان Canon Camera Connect ارائه می‌شود. دوربین خود را به دستگاه Apple یا Android خود وصل کنید تا از راه دور عکس بگیرید و به راحتی عکس‌های خود را آپلود کنید و آماده اشتراک‌گذاری کنید.

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه مرکزی کانن در برج سهیل، دوربین 6D MARK II را به‌صورت حضوری خریداری کرده و با دیدن دوربین از نزدیک و دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب دوربین ما، خرید خود را انجام دهید و یا به‌صورت اینترنتی از طریق سایت نمایندگی کانن اقدام به خرید غیر حضوری کنید.

نمایندگی کانن دوربین 6D MARK II را با 36 ماه گارانتی شرکتی ارائه می‌دهد و در صورت نیاز، بیمه دوربین نیز ارائه می‌شود تا در صورت آسیب‌های خارج از گارانتی بتوانید از خدمات آن ها استفاده کنید.

راهنمای خرید دوربین 6D MARK II

چه لوازمی در جعبه دوربین Canon EOS 6D Mark II است؟

  • بدنه دوربین کانن 6d mark ii
  • بند دوربین کانن مخصوص 6D MARK II
  • باتری کانن LP-E6N
  • شارژر کانن LP-E6N
  • دفترچه راهنمای دوربین کانن 6D Mark II

جمع بندی و خرید دوربین کانن 6D mark ii

دوربین کانن 6d mark ii مجهز به درگاه HDMI و USB می‌باشد که با کمک گرفتن از آن می توان دوربین را به انواع مختلف دستگاه‌های دیجیتال اتصال داد و تصاویر را به آنها منتقل کرد.

دوربین کانن 6D Mark II به خاطر وجود یک حسگر  CMOS و پردازشگر پرقدرت Digic 7 می‌شود تا 6.5 فریم بر ثانیه، عکس‌ها را پشت سر هم بر روی کارت حافظه ذخیره کند. پس به هیچ عنوان نباید از بالا بودن کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط دوربین Canon EOS 6D Mark II نیز چشم‌پوشی کرد.

میکروفون و اسپیکر درونی را می‌شود به عنوان دیگر امکانات دوربین کانن 6d mark ii نیز شمرد. پس به هیچ عنوان نباید از مکان‌یاب GPS آن نیز چشم پوشی کرد که قابلیت‌های زیادی در محیط‌های متفاوت دارد. Canon 6D mark ii از باتری Canon LP-E6N استفاده می کند که می تواند تا 1300 عکس در هر شارژ کامل بگیرد. این باتری قابل شارژ است و از شارژر Canon LC-E6 به عنوان شارژر استفاده می کند. زمان تقریبی برای هر بار شارژ کامل این باتری تقریباً یک ساعت است.

از دیگر امکانات دوربین شرکت کانن دوربین Canon EOS 6D Mark II را می‌شود مجهز بودن به یک سنسور 3 اینچی برشمرد. با این حال ویژگی که عنوان کردیم در مدل‌های SLR را نمی‌شود قدمی رو به جلو و شگفت انگیز برشمرد. اما تعبیه شدت این قابلیت در مدل‌های فول‌فریم یک قدم رو به جلو به حساب می‌آید.

اگر تصمیم دارید تا یک مدل با ویژگی‌های بسیار بی‌نظیر تهیه کنید  و قابلیت این را داشته باشید در محیط‌های متفاوت به عکس‌برداری و تصویربرداری مشغول شوید دوربین Canon EOS 6D Mark II بهترین انتخاب شما خواهد بود.

چنانچه تمایل دارید دوربین عکاسی کانن مدل دوربین کانن 6d mark ii را به صورت آنلاین و اینترنتی با قیمت بی‌نظیر خریداری فرمایید به سایت مورد تایید نمایندگی کانن مراجعه فرمایید.

سایر
ابعاد

152 × 116.4 × 76.4 میلی متر

وزن

950 گرم

ضد آب

ندارد

جنس بدنه

پلاستیک و فلز

نوع حسگر

CMOS

ابعاد حسگر

24 × 36 میلی‌متر فول فریم ((Full frame (36 x 24 mm)

دقت حسگر

23.4 مگاپیکسل

دقت موثر حسگر

22.3 مگاپیکسل

حداکثر رزولوشن عکس

3840 × 5760 و 2560 × 3840 و 2640 × 3960 و 1920 × 2880 و 1280 × 1920 و 480 × 720

نسبت ابعاد عکس

3:2

فرمت غیرفشرده عکس

JPEG, RAW (14-bit Canon Original), M- RAW , S-RAW, RAW +JPEG, M- RAW +JPEG, S- RAW +JPEG

فرمت غیر فشرده Raw

دارد

پردازشگر

Digic 5+

فاصله کانونی

24-105 میلی متر

محدوده دیافراگم

f/4.0

بزرگ‌نمایی اپتیکال

4.37 برابر

لرزشگیر تصویر

دارد

توضیحات لرزشگیر

لرزشگیر لنز (Lens Image Stabilization)

حداقل فاصله فوکوس نرمال

45 سانتی متر

حالت ماکرو

دارد

فوکوس خودکار

دارد

فوکوس دستی

دارد

سایر توضیحات فوکوس

نوع فوکوس : TTL secondary image – registration, phase detection – تعداد نقاط فوکوس : 61 نقطه

جبران نوردهی

چندگانه،مرکزی، نقطه‌ای، بخشی (Partial)

زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری

دارد

رزولوشن فیلم

Full HD

حداکثر سرعت فیلم

30 فریم بر ثانیه

فرمت فیلم

MPEG-4 AVC / H.264

توضیحات فیلم

قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD در ابعاد 1080 × 1920 پیکسل و با سرعت‌های 24, 25, 30 فریم بر ثانیه – قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD در ابعاد 720 × 1280 پیکسل و با سرعت‌های 50, 60 فریم بر ثانیه – قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت VGA در ابعاد 480 × 640 پیکسل و با سرعت‌های 25, 30 فریم بر ثانیه

ضبط صدا

قابلیت ضبط صدا به صورت استریو (Stereo)

فیلمبرداری سه بعدی

ندارد

حداکثر سرعت شاتر

1/8000 ثانیه

حداقل سرعت شاتر

30 ثانیه

زمانسنج خودکار

2 یا 10 ثانیه

حداقل حساسیت

50

حداکثر حساسیت

102400

ایزو

اتوماتیک و 100 تا 25600 در گام‌ 1/3 و 50, 51200, 102400

عکاسی پیاپی

قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت 6 فریم بر ثانیه

فلاش

قابلیت نصب فلاش خارجی به صورت بی‌سیم (Wireless Plus Sync Connector) و یا با استفاده از کفشک فلاش (Hot-Shoe) – فاقد فلاش داخلی می‌باشد

تکنولوژی تشخیص چهره

دارد

تکنولوژی تشخیص لبخند

ندارد

عکاسی سه بعدی

ندارد

نوع صفحه نمایش

از نوع Clear View II TFT LCD

سایز صفحه نمایش

3.2 اینچ

دقت صفحه نمایش

1,040,000 نقطه

صفحه نمایش جلو

ندارد

چشمی

دارد

توضیحات چشمی

چشمی اپتیکال از نوع Eye-Level Pentaprism با قابلیت پوشش دهی 100% میدان دید و بزرگنمایی 0.71 برابر

تصویر زنده Live View

دارد

صفحه نمایش لمسی

ندارد

خروجی HDMI

دارد

خروجی USB

دارد

خروجی تلویزیون

دارد

PictBridge

دارد

قابلیت هوشمند

ندارد

نوع کارت حافظه

CF Cards (Type I); Compatible with UDMA CF cards; SD , SDHC, SD XC Memory Cards

کارت حافظه همراه

ندارد

حافظه داخلی

ندارد

میکروفون داخلی

دارد

اسپیکر داخلی

دارد

موقعیت یاب GPS

ندارد

قطب نما

ندارد

تکنولوژی بی سیم

دارد

نوع تکنولوژی بی سیم

می‌توانید به صورت سفارشی بر روی آن نصب نمایید

نوع باتری

یون لیتیوم استاندارد

مشخصات باتری

باتری یون لیتیومی قابل شارژ مدل LP-E6

اقلام همراه دوربین

کابل USB، باتری لیتیومی، شارژر باتری، بند دوشی، دفترچه راهنما، سی دی نرم افزاری همراه دوربین کانن

14 دیدگاه برای دوربین کانن 6D Mark II

  1. آواتار کوروش احتشام

    کوروش احتشام

    من این دوربین رو یکسال پیش از دبی خریدم و واقعا ازش راضی هستم از لحاظ کیفیت عکاسی و فیلمبرداری واقعا فوق العاده هسش کیفیت عین آتلیه تو خونه بهمون میده البته با این قیمتی که امروز پیدا کرده خریدش کمی سخت شده ولی ارزش خرید داره خیلی هم زیاد

  2. آواتار اعظم کیانی پور

    اعظم کیانی پور

    سلام من میخوام این دوربین رو بخرم فقط موندم بین لنز ۲۴-۱۰۵ که روی کیت خودش هست بخرم یا بیشتر هزینه کنم لنز ۷۰-۲۰۰ f2/8 بگیرم بهتره؟ شنیدم ۷۰-۲۰۰ بوکه های خیلی بهتری در عکاسی پرتره میده. اگه تحربیات خودتون رو به اشتراک بزارید ممنون میشم

  3. آواتار sinapordaman

    sinapordaman

    دوربین خیلی خوبیه ارزون ترین فول فریم دنیاس ولی کیفیتش نسبت به قیمتش خیلی بالاتره فقط لنزاش خیلی گرونه

  4. آواتار محمد کریم نژاد

    محمد کریم نژاد

    من امروز این دوربین رو خریدم و به همتون پیشنهاد میکنم فقط از نمایندگی بخرید چون بعد خریدم کلی کارکرد دوربین رو بهم آموزش دادن و خیلی با انصاف و خوش برخورد هستن

  5. آواتار زهرا نوروزی

    زهرا نوروزی

    من تازه دوربین کانن 6d mark ii رو خریدم و قبل از خریدم دوربین های زیادی رو امتحان کردم تا بتونم یه دوربین با کیفیت بالا ولی ارزون پیدا کنم. الان واقعا از انتخابم راضیم و به شمام پیشنهادش میکنم

  6. آواتار نیلوفر حسام بیگ

    نیلوفر حسام بیگ

    دوربین خیلی خوبی هستش از خریدش خیلی راضیم عکس های تو شب باهاش خیلی با کیفیت تر از 6d مارک 1 شده

  7. آواتار حسام دهقان پور

    حسام دهقان پور

    این دوربین نسبت به قیمتش کیفیت و قابلیت های خیلی خوبی داره و اینکه از همه مهم تر فول فریم هم هست

  8. آواتار سیما رفیعی

    سیما رفیعی

    من برای آتلیه این دوربین رو گرفتم خیلی خوبه ولی اگر پولتان میرسه یکدفعه دوربین 5d canon رو بگیرید

  9. آواتار نگین سلمانپور

    نگین سلمانپور

    دوربین بسیار خوبی است ولی بنظر من دوربین بدون آینه بگیرید بهتره، شنیدم کیفیت بالاتری داره من خودم میهواستم دوربین R بگیرم ولی موجود نبود بخار همین 6D MARK II گرفتم و ازشم راضیم

  10. آواتار شهرام قنبری

    شهرام قنبری

    یه نظر کوتاه میخوام بگم برای همه عزیزایی که دو دل هستن تو خرید دوربین
    دوربین فول فریم قیمت مناسب و بهتر از 6D MARK II نیست
    تامام

  11. آواتار Ehsan

    Ehsan

    بهترین خرید داخل این رنج قیمت همین کانن 6d mark ll هست وگرنه باید کراپ سنسور بگیریم مثل کانن 90d که بنظرم این خیلی خیلی بهتره اصلا تو یه سطح دیگه ای هستش

  12. آواتار حسین خانی

    حسین خانی

    دوربین خیلی خوبیه، پیشنهاد میکنم. بدنه با اینکه فول فریم هست از قیمت مناسبی برخوردار هستش و من یکسال هستش که خریدم و از کیفیت فیلمبرداریش خیلی راضیم

  13. آواتار نوید سلمانی

    نوید سلمانی

    سلام
    چه لنزی برای فیلمسازی با این دوربین مناسب است؟

  14. آواتار جواد اجسانی

    جواد اجسانی

    این دوربین خیلی خوبه ولی قیمت لنزش بالاست من باشم بجای بدنه این دوربین میرم دوربین rp با لنز میخرم تقریبا همین قیمت هستش

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان