دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

ویژگی های مهم:

  • پردازنده تصویر : +4 DIGIC
  • حسگر : 24 مگاپیکسلی CMOS قطع APS-C
  • ایزو ( iso ) : 100 تا 12800 (قابل ارتقاء تا 25600)
  • نقاط فوکوس : 9 نقطه
  • سرعت شاتر : 30 تا 1/4000 ثانیه
  • سرعت عکاسی پیاپی : 3 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری : FULL HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • نمایشگر : 3 اینچی نوع TFT-LCD (ثابت)
  • ابعاد :129*101*78 میلی متر
  • 36 ماه گارانتی و بیمه نمایندگی کانن
  • اصالت کالا و لوازم جانبی
دسته بندی : برند:

21,400,000 تومان

دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III
دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

21,400,000 تومان

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III دوربین پیشرفته تری نسبت به مدل دوربین ۱۳۰۰D می باشد؛ و با اسم Canon EOS Rebel T7 نیز در بعضی نقاط جهان مشهور است. این مدل با داشتن حسگر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C CMOS که به نسبت حسگر ۱۸ مگاپیکسلی دوربین کانن ۱۳۰۰D تا حد زیادی پیشرفت داشته است. دوربین کانن Canon EOS 2000D مشهور به مدلی می باشد که برای علاقه مندانی که به تازگی پا به جهان عکاسی گذاشته اند مفید به نظر می رسد. 

ویژگی های انتقال Wi-Fi و NFC، این مدل را برای علاقه مندان تازه کار و تازه شروع کرده بسیار چشمگیر و دیدنی کرده است. نمایشگر ۳ اینچی آن ۹۲۰,۰۰۰ نقطه ای می باشد.

سرعت عکسبرداری پشت سر هم ۲۰۰۰ دی، ۳ فریم بر ثانیه می باشد و گستردگی ایزو (ISO) آن از مقدار ۱۰۰ آغاز شده است و تا حدود عدد ۱۲۸۰۰ قابلیت بالا بردن را نیز داراست. دوربین کانن ۲۰۰۰D در فرمت ۳۰، ۲۵ و ۲۴ فریم در ثانیه، با رزولوشن(FullHD) و با صدای مونو تصویربرداری خواهد کرد؛ ولی درگاه اتصال میکروفون را پشتیبانی نمی کند. دوربین کانن ۲۰۰۰D، قابلیت ۹ نقطه وضوح خودکار (AF) را داراست.

دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC IIIدوربین کنون 2000D، با داشتن تنظیم های دستی و همچنین یک مود صحنه (scene mode) اتوماتیک بسیار با هوش و تعداد زیادی فیلترهای با خلاقیت بالا، از جمله grainy black و white effect پشتیبانی می شود. ویژگی Wi-Fi و NFC در این مدل درونی می باشد، که به کمک این امکان می شود با سرعت بالا و به راحتی به موبایل های هوشمند قابل پشتیبانی با آن اتصال کرد. موبایل شما اگر از ویژگی NFC پشتیبانی می کند با کمک این قابلیت می شود به موبایل های اندروید اتصال داد. به این منوال، متصل کردن و منتقل کردن تصویرها تا حد بالایی سریع می کند و همین طور می شود دوربین را از راه دور مدیریت کرد.

لنز دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

دوربین کانن EOS 2000D، قابلیت نصب همه لنزهای EF و EF-S شرکت کانن را دارد. پس شما با داشتن این دوربین هیچگونه محدودیت در استفاده از سری لنز های کانن را ندارید. زمانی که یک لنز پرایم (لنز ثابت) روی دوربین عکاسی ۲۰۰۰D نصب کنید، به یک مدل خانگی SLR مبدل خواهد شد. پس علاقه مندانی که تصمیم دارند، ظریف ترین مدل SLR را در اختیار خود قرار دهند، قابلیت این را دارند از لنز های پرایم خانگی کانن، مثل لنز کانن EF-S 24mm f/2.8 STM ، EF 40mm f / 2.8 STM و لنز ثابت EF 50mm f/1.8 STM نیز استفاده کرد.

دوربین کانن canon 2000D

هم اکنون، بادی دوربین ۲۰۰۰D با لنز ۵۵-۱۸ میلی متر IS II در فروشگاه کانن عرضه می شود. نمایندگی ما لنز ۵۵-۱۸ میلی متر IS II را به دو گروه از علاقه مندان معرفی می کند: اولی عکاسانی که تصمیم دارند در مکان های کم نور به عکسبرداری بپردازند ؛ دوم عزیزانی که با در دست داشتن دوربین به تصویربرداری مشغول خواهند شد. لرزش گیر تصاویر (IS) این لنزها به عکسبرداری و تصویربرداری در این شرایط کمک زیادی می کند.

منوی دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III به زیبای هر چه تمام تر تولید شده است. نمایشگر این مدل بسیار شفاف و به سادگی ممکن خوانا می باشد. برای رسیدن و مدیریت بهتر، روی نمایشگر این مدل  یک دکمه Q تعبیه شده است؛ به صورتی که با کمک آن می شود به باقی تنظیمات دوربین وارد شد.

طول عمر باتری دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

با تحقیق های گسترده ای که کمپانی کانن انجام داده است، طول عمر باتری دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III چیزی حدود ۵۰۰ شات می باشد؛ که برای مدل های عکسبرداری SLR شرکت کانن، تا حد بالا منطقی به نظر می رسد.

این دوربین از باتری کانن مدل LP-E10 استفاده می کند که هنگام خرید به همراه شارژر کانن LC-E10 داخل جعبه دوربین می باشد.

دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

بدنه دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III

دوربین کانن Canon EOS 2000D بادی بسیار خوش ‌دستی را دارا می باشد و وزن چیزی حدود 475 گرم می باشد. بادی دوربین زبر و مقاوم طراحی شده است و در قسمت راست بادی مانند دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D لنز 135-18 یک برجستگی نیز تعبیه شده است تا به سادگی بتوان آن را به دست گرفت. طراحی دکمه های بر روی بادی نسبت به مدل قبلی تفاوتی زیادی نکرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین عکاسی کانن canon 2000D با لنز ۵۵-۱۸ DC III”

تماس با کارشناسان