لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM

(دیدگاه 1 کاربر)

ویژگی های محصول

  • مانت (دهانه): Canon EF – فرمت فول فریم
  • فاصله کانونی: ۸۵ میلی‌متر (تک کانونی)
  • محدوده دیافراگم: F/1.8-F/22 (حداقل عدد دیافراگم: F/1.8)
  • دارای ۸ تیغه، ۷ گروه و ۹ عنصر اپتیکی
  • پوشش فوق العاده و بهره‌گیری از موتور فوکوس بی صدا
  • دارای دکمه تغییر حالت MF و AF (فوکوس دستی و اتوماتیک)
  • حداقل فاصله فوکوس: ۸۵ سانتی‌متر
  • اندازه دهانه فیلتر: ۵۸ میلی‌متر
SKU 85mm دسته بندی :

19,400,000 تومان

لنز کانن Canon EF 85mm f/1.8 USM
لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM

19,400,000 تومان

خرید لنز Canon EF 85mm F/1.8 IS USM

لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM: لنز کانن Canon EF 85mm F/1.8 USM با فاصله کانونی 85mm و دیافراگم حداقل F/1.8 برای دوربین های Canon با سنسور فول فریم و هال‌ فریم مناسب است. این لنز کانن با وزن 425 گرم و قطر دیافراگم 58 میلی‌متر، از فیلترهای 58 میلی‌متری بهره می‌برد.

این لنز یک لنز پرایم تله کوتاه با دید کمی فشرده است که برای دستیابی به بازار معرفی و عرضه شد و به خاطر عکاسی پرتره برای کاربران اهمیت زیادی دارد. حداکثر دیافراگم آن f/1.8 است و به شما این امکان را می دهد که سوژه ها را از پس زمینه جدا کنید و با تکنیک‌ های عمق میدان کم کار کنید و از مزیت های بیشتر آن، کار در شرایط کم‌نور می‌باشد.

با کمک به دستیابی به ثبات و کنتراست رنگی بالا، پوشش Super Spectra برای عناصر جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و به حداقل رساندن بازتاب، شعله‌ور شدن و شبح‌ وارگی لنز کمک می‌کند.

دلیل محبوبیت این لنز منحصر به فرد یک تله فوتو کوتاه می‌باشد که با دید کمی فشرده شده است و برای ثبت نتایج بسیار مهیج به کمک شما خواهد آمد.

لنز کانن 85MM 1.8

قابلیت های لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM

لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM قابلیت جدا کردن افراد با حداکثر دیافراگم دارد و کار با میدان های کم‌عمق را در اختیار شما قرار می‌دهد و یکی از مزیت های منحصر به فرد این لنز عملکرد عالی در شرایط کم‌نور می‌باشد. یکی دیگر از مزیت های این لنز دستیابی به کنتراست رنگی بالا و پوشش  عناصر جداگانه می‌باشد و بازتاب‌ها و شبه پردازی لنز را به حداقل خود می‌رساند. علاوه بر تمامی این‌ها لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM قادر به فوکوس خودکار و بی صدا همراه با کنترل فوکوس دستی می‌باشد.

قیمت لنز Canon EF 85mm F/1.8 IS USM

لنز کانن 85MM 1.8این لنز اغلب با دوربین های DSLR سازگار می‌باشد و برای تله کوتاه و پرتره طراحی و تولید شده است. در این لنز کانن یک موتور حلقه ای USM برای ارائه عملکرد فوکوس خودکار سریع و دقیق و بی صدا استفاده می‌شود. همچنین با این موتور شما می‌توانید کنترل فوکوس دستی را غیر فعال کنید.

دیافراگم گرد شده همراه با 8 تیغ به کیفیت تمرکز بسیار کمک خواهد کرد که از مزیت های استفاده از عمق میدان و تکنیک های تمرکز انتخابی برخوردار می ‌باشد.

لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM قادر به سازگاری با تمامی دوربین های DSLR کانن مانند: دوربین کانن 90D و دوربین کانن 80D  دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV می‌باشد.

کاربرد لنز کانن 85mm F/1.8 usm

لنز کانن Canon 85mm f/1.8 USM با دیافراگم بزرگ و سرعت فوکوس خودکار سریع، انتخابی محبوب در میان عکاسان پرتره است. این لنز با ویژگی‌هایی مانند نوردهی عالی در شرایط کم‌نور، ایجاد افکت پس‌زمینه با فوکوس زیبا (بوکه) و سرعت فوکوس بالا برای عکاسان حرفه‌ای و علاقمندان پرتره مناسب است. علاوه بر این، توانایی ایجاد تصاویر با وضوح بالا و جزئیات دقیق، این لنز را به یک انتخاب عالی برای عکاسی پرتره و ایجاد جلوه های هنری تبدیل می‌کند.

کاربران محترم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
نام محصول

Canon EF 85mm f/1.8 USM

تاریخ رونمایی

June 1993

حداقل فاصله فوکوس نرمال

5 سانتیمتر

فوکوس دستی

دارد

فوکوس اتوماتیک

دارد

گارانتی

36 ماه

وزن

425 گرم

طول لنز

72 میلی‌متر

قطر لنز

75 میلی‌متر

جنس بدنه

فلز و پلاستیک

نوع لنز

لنز ثابت (پرایم)

فرمت دوربین قابل استفاده

فول فریم
APS-C

کاربرد لنز

تله فتو

فاصله کانونی

85 میلی‌متر

دهانه نصب

Canon EF

بازترین دیافراگم

f/1.8

بسته ترین دیافراگم

f/22

اندازه فیلتر

58mm

1 دیدگاه برای لنز Canon EF 85mm F/1.8 USM

  1. آواتار محمدحسین

    محمدحسین

    با خرید این‌لنز، نگاهم به عکاسی عوض و علاقه مندی م‌بهش بیشتر شد خیلی خیلی ارزش خرید داره اگر دوربین تون فول فریم باشه که عالی تر هم میشه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان