نمایندگی کانن در اردبیل

باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم هم اکنون ما در اردبیل هیچ گونه نمایندگی رسمی نداریم و اگر از کاربران محصولات کانن هستید یا به دنبال مرکزی مجاز جهت دریافت خدمات مرتبط با دستگاه های کانن هستید می توانید سرویس و خدمات مورد نیاز خود را از طریق تماس با نمایندگی رسمی کانن در تهران دریافت نمایید و برای آگاهی از شیوه ثبت سفارش می توانید به صفحه << نمایندگی کانن در شهرستان >> مراجعه کنید یا از طریق راه ارتباطی موجود در وبسایت به کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس بگیرید.

کمپانی کانن یک شرکت بین المللی است که تولید کننده تجهیزات الکترونیکی می باشد، دفتر مرکزی آن در کشور ژاپن و شهر توکیو قرار دارد. محصولات شرکت کانن در همه جای دنیا شناخته شده است که به طور خاص در تولید انواع دوربین عکاسی تجهیزات تصویربرداری تخصص ویژه ای دارد.

این برند خوشنام با دادن نمایندگی به کشورهای دیگر صادرات عمده محصولاتش را آغاز کرده که در اکثر کشورهای دنیا نمایندگی تاسیس کرده. نمایندگی آن در ایران نیز با هدف توسعه و فروش محصولات کانن در تهران شروع به فعالیت کرده است، تا هموطنان گرامی در همه جای ایران به محصولات پرطرفدار کانن دسترسی آسان داشته باشند، در خطه ی زیبا و سرسبز اردبیل فروش محصولات کانن توسط نمایندگی تهران توانسته خدمات عالی را ارئه دهد.

نمایندگی کانن در اردبیل

خدمات نمایندگی کانن در اردبیل

کار در نمایندگی کانن تهران به دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تقسیم شده است که کلیه خدمات فروش شامل پذیرش، ارتباط ، مشاوره، گارانتی و بخش آموزشی کانن می باشد و در بخش فروش معرفی و فروش انواع دوربین های دیجیتال عکاسی فیلمبرداری و ماشین های اداری مثل: پرینتر، اسکنر و فاکس که با مشاوره کارشناسان با تجربه در کلیه شهرهای کشور از جمله اردبیل صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که کلیه محصولات کانن دارای لوازم جانبی می باشد که همراه کالا عرضه می شود. و در بخش خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی محصولات و صدور کارت گارانتی اصلی کانن با مدت تعیین شده و کنترل کیفیت تعمیر دوربین کانن با لنزهای آن در خصوص پشتیبانی، نمایندگی کانن برعهده دارد.و همچنین نمایندگی کانن سایتی در اختیار عزیزان قرار داده تا با مشاهده کلیه محصولات کانن و کاربرد آنها کاربران گرامی بتوانند با اطمینان محصولات خود را انتخاب و سپس از نمایندگی تهران خریداری نمایند.

احترام به حقوق مشتریان عزیز با استفاده از پیشنهادات و انتقادات و جلب رضایت مشتریان محترم از عمده تعهدات نمایندگی کانن می باشد که مسئولان گرامی نمایندگی کانن در این خصوص کلیه قوانین را رعایت می‌کنند و با بکارگیری کادری مجرب از کارشناسان و مهندسان فروش و خدمات پس از آن، نمایندگی را توسعه می‌دهند.