کیت تمیز کننده کانن

نمایندگی کانن در زمینه ساخت وسایل جانبی دوربین‌های دیجیتال نسبت به سایر رقبا پیشتاز است. این شرکت تمامی لوازم جانبی دوربین‌های دیجیتال از باتری تا حتی کیت تمیز کننده کانن نیز تولید می‌کند. اعتماد به محصولات شرکت کانن می‌تواند شما را در حرفه‌ای شدن یاری کند.

مطمئناً تمیز نگه‌ داشتن و نظافت وسایل الکترونیکی می‌تواند در طول عمر آن بسیار مهم باشد. دوربین دیجیتال به دلیل اینکه دارای لنزی بسیار حساس است، نمی‌توان با هر وسیله‌ای آن را تمیز کرد. زیرا در صورتی که برای لنز مشکلی پیش بیاید هزینه‌ ی بسیار زیادی بر روی دست کاربر می‌گذارد. پس بهتر است که شما با استفاده از کیت تمیز کننده کانن شرکت‌های معتبر مانند کانن از پیش آمدن این هزینه‌های زیاد پیش‌گیری کنید.

کیت تمیز کننده کانن اغلب از چند تکه تشکیل شده‌اند که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم. البته این نکته را هم باید بگوییم که این وسایل بسیار مقرون‌ به ‌صرفه است. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً کیت تمیز کننده و وسایل جانبی مورد نیاز و ضروری دوربینتان را از نمایندگی‌ها و فروشگاه های معتبر شرکت کانن تهیه کنید.

خرید کیت تمیز کننده کانن

آیا به دنبال یک کیت تمیز کننده برای دوربین های کانن خود هستید؟ شما در جای درستی قرار دارید. سعی ما بر این است که طیف مناسبی از کالاهای باکیفیت را در اختیار مشتریان محترم خود قرار دهیم.

برای خرید کیت تمیز کننده کانن می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل کنید یا بصورت حضوری به فروشگاه نمایندگی کانن مراجعه کنید.

هنگامی که کیت تمیز کننده کانن را خریداری می کنید، امیدواریم احساس رضایت و خوشحالی داشته باشید زیرا ما فقط می خواهیم نیازهای کلیدی شما برآورده شود.

 

کیت تمیز کننده کانن

اجزای کیت تمیز کننده کانن

دمنده هوا

کسانی که دوربین‌های دیجیتال شرکت کانن از نوع DSLR دارند موقعی که عکس‌برداری می‌کنند سنسور آن باز می‌شود. اگر در طبیعت باشید ممکن است که بر روی سنسورها گرد و غبار بنشیند. بهترین راه برای پاک‌سازی این گرد و غبارها استفاده از هوا است. اگر با استفاده از دهان این کار را انجام دهید ممکن است رطوبت دهان باعث شود که وضعیت بسیار بدتری رخ دهد. یکی از وسایلی که می‌تواند به شما کمک کند همین دمنده هوا در کیت تمیز کننده کانن است.

قلم مو

گاهی اوقات ممکن است مو یا آشغالی دور لنز دوربین گیر کند که با استفاده از دست یا دستمال نتوان آن را تمیز کرد. با استفاده از ابزاری مانند قلم مو که در کیت تمیز کننده کانن قرار دارد می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه خطری این آشغال‌ها را پاک ‌سازی کنید.

کیت تمیز کننده دوربین کانن

میکرو پارچه

یک نوع دستمال با جنسی خاص که می‌توانید با استفاده از آن در کیت تمیز کننده کانن لکه‌ها و کثیفی‌های روی LCD دوربین‌های دیجیتال خود تمیز کنید.

مایع تمیز کننده

برخی مواد شیمیایی امکان دارد که به بدنه دستگاه صدمه وارد کند. یکی از این مواد شیمیایی الکل است. مایع کیت تمیز کننده کانن فاقد الکل بوده و به‌راحتی می‌تواند کثیفی‌های مانده بر روی بدنه یا حتی لکه‌هایی که مدت زمان زیادی بر روی لنز باقی مانده را تمیز کند.

کیف

به همراه همه‌ی این وسایل یک کیف برزنتی موجود است که می‌توانید وسایل تنظیف را در آن نگه‌داری کنید و در همه‌جا همراه خود داشته باشید. وزن این وسایل بسیار کم بوده و حمل آن بسیار آسان است.

کیت تمیز کننده کانن