نمایش 1–12 از 13 نتیجه

فیلتر قیمت

کوله پشتی ونگارد Vanguard VEO Range T48 BG Backpack / Black
حراج

کوله پشتی ونگارد Vanguard VEO Range T48 BG Backpack / Black

12,200,000 تومان
امتیاز 0 از 5
کوله ای ارفایس AS-1573

کوله دوربین ارفایس AS-1573

4,800,000 تومان
امتیاز 0 از 5
کیف دوربین سافروتو مدل H1-M

کیف دوربین سافروتو مدل H1-M

880,000 تومان
امتیاز 0 از 5
کیف دوربین مدل 1052N

کیف دوربین مدل 1052N

امتیاز 0 از 5
کیف سافروتو YL-5M

کیف سافروتو YL-5M

امتیاز 0 از 5
کیف سافروتو YLA300

کیف سافروتو YLA300

امتیاز 0 از 5

کیف دوربین کانن

اگر به دنبال یک کیف سبک و راحت برای حمل دوربین کانن هستید، کیف‌های مخصوص دوربین کانن پیشنهاد خوبی برای شماست. کیف دوربین کانن پوشش‌دهی مناسبی برای جلوگیری از آسیب به دوربین ایجاد می‌کند. جنس کیف طوری طراحی شده است که در برابر آب و لرزش‌های ناگهانی از دوربین محافظت می‌کند.

کیف دوربین کانن

شما به راحتی می‌توانید دوربین، لنز و دیگر لوازم‌جانبی را در آن قرار دهید. جیب‌های مخصوص این کیف برای دسترسی آسان به فیلم، کارت‌ حافظه یا باتری طراحی شده است. جیب جلو بسیار بزرگ است و فیلتر، شارژر و بسیاری از لوازم دیگر را به راحتی در خود جای می‌دهد. همچنین این کیف دارای جیب جانبی با زیپ‌های بزرگ است که از آن برای نگهداری وسایل جانبی دیگر استفاده می‌شود.

یکی از ویژگی فوق‌العاده کیف دوربین کانن این است که شما می‌توانید لپ‌تاپ خود را نیز در درون آن قرار دهید. جیب‌ها طوری طراحی شده‌اند که می توانید به تمام قسمت‌های آن دسترسی کامل داشته باشید.

خرید کیف دوربین کانن

کیف دوربین کانن در سایز‌های مختلف تولید شده و شما به راحتی می‌توانید دوربین‌هایی با سایز‌های مختلف، در آن‌ها قرار دهید. کیفیت بالای کیف‌ها از ویژگی خاص آن به شمار می‌رود تا شما از هر دو ویژگی یعنی محافظت و ظرافت، لذت ببرید. بهتر است پیش از توجه به ظاهر کیف از استحکام بند‌های آن مطمئن شوید.

قیمت کیف دوربین کانن

همچنین هنگام خرید، کیفی انتخاب کنید که از دوربین شما بزرگ‌تر باشد تا دوربین و دیگر لوازم‌جانبی به راحتی در آن قرار گیرند. در این صورت ممکن است یک کیف نمای ظاهری جالبی نداشته باشد اما از دوربین و وسایل دیگر شما به خوبی محافظت کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این کیف راحتی حمل دوربین در هنگام حرکت می‌باشد.

با توجه به پد تقسیم کننده‌ای که در برخی کیف‌ها تعبیه شده است می‌توان فضای درون کیف را بر اساس لوازم و تجهیزات مورد نظر تقسیم‌بندی کرد.

شما می‌توانید درون کیف لوازمی مانند سه پایه کوچک، ریموت، دستمال میکروفایبر، دمنده‌ی قوی برای برطرف کردن ذرات غبار، فیلتر پولاریزر مدور، اسمارت فون، تبلت، کارت شناسایی، فلاش اکسترنال، کاور‌، کارت حافظه و باطری یدک قرار دهید و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

تماس با کارشناسان