نمایندگی کانن - برترین دوربین و تجهیزات عکاسی 2020

برترین دوربین و تجهیزات عکاسی 2020

برترین دوربین و تجهیزات عکاسی 2020

معرفی برترین دوربین و تجهیزات عکاسی 2020 

وقتی صحبت از بهترین چیزها می شود، همه چیز به بودجه و نیازهای ما بستگی دارد. در این پست چند دوربین با قیمت خرید بالا را به شما معرفی می کنیم. در آینده با ما همراه باشید.

Canon EOS 90D

Canon EOS 90D دوربینی بسیار سریع و همه‌کاره و شگفت انگیز است که می‌تواند تا حد بسیار بالایی نیازهای کاربران حوزه‌ی DSLR را رفع کند؛ به‌همین ‌دلیل، برای این کاربران محصولی بسیار جذاب به‌شمار می‌آید. دوربین کانن جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را در حوزه‌ی عکاسی در خود دارد.

این دوربین به‌لطف حسگر باکیفیت ۳۲/۵ مگاپیکسلی APS-C، فناوری فوکوس خودکار دوال پیکسل (Dual Pixel AF)، تصویربرداری متوالی (Burst) با نرخ ۱۰ فریم‌بر‌ثانیه و توانایی ضبط ویدئو 4K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه، می‌تواند بهترین همراه شما برای مسافرت رفتن، استفاده در جمع خانواده، استفاده‌های ورزشی یا حتی تصویربرداری از مناظر دیدنی باشد. دوربین EOS 90D کانن همچنین پردازش خام (Raw) بسیار پیشرفته در داخل خودش دارد و عمر باتری بسیار خوبی ارائه می‌دهد و از فناوری‌های بلوتوث و وای‌فای نیز پشتیبانی می‌کند.

برترین دوربین DSLR پیشرفته: Canon EOS 90D
برترین دوربین DSLR پیشرفته: Canon EOS 90D

Nikon D780

نیکون توانسته است با D780 محصولی کلاسیک و توانمند تولید کند. در این دوربین، شاهد استفاده از طراحی محبوب و ستوده‌شده‌ی دوربین D750 هستیم. D780 افزون‌بر بهره‌مندی از طراحی کلاسیک و جذاب، شامل مجموعه‌ای از جدیدترین فناوری‌های به‌کاررفته در دوربین‌های بدون آینه سری Z نیکون است.

درزمینه‌ی سرعت عکس‌برداری، پردازش تصاویر، ضبط ویدئو و عملکرد در حوزه‌ی فوکوس خودکار، این دوربین نیکون بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان می‌دهد و تمامی انتظارات عکاس را برطرف می‌کند. دوربین نیکون از اسلات دوگانه‌ی کارت USH-II، دو حالت Readout ویژه، حالتی خاص برای افزایش گستره‌ی داینامیکی و چند حالت دیگر برای بهبود عکاسی در محیط‌های کم‌‌نور بهره‌مند است و می‌تواند تجربه‌ی عکاسی حرفه‌ای را ارائه دهد.

برترین دوربین DSLR تخصصی: Nikon D780
برترین دوربین DSLR تخصصی: Nikon D780

برترین دوربین و تجهیزات عکاسی 2020: Canon EOS-1DX Mark III

دوربین پرچم‌دار EOS-1DX Mark III قدرتمندترین دوربین DSLR به‌شمار می‌آید که شرکت کانن تا الان موفق‌ شده آن را به عرصه تولید برساند. این دوربین انقلابی در حوزه‌ی فوکوس ایجاد می‌کند و درزمینه‌ی ضبط ویدئو نیز عملکردی فوق‌العاده و در سطح حرفه‌ای دارد. حسگر و قطعات به‌کاررفته در دوربین کانن همگی جدید هستند؛ به‌همین‌دلیل، مزیت‌های متعددی نظیر سرعت شاتر سریع و عکاسی پشت‌سر‌هم سریع و باکیفیت هنگام تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور به‌ارمغان می‌آورند. وای‌فای و بلوتوث و GPS نیز در این دوربین حضور دارند. ناگفته نماند دوربین EOS-1DX Mark III نوعی فرستنده‌ی بی‌سیم اختیاری دارد که سرعت انتقال را بسیار بیشتر از قبل می‌کند.

برترین دوربین DSLR حرفه‌ای: Canon EOS-1DX Mark III
برترین دوربین DSLR حرفه‌ای: Canon EOS-1DX Mark III

Canon EOS Rebel SL3 / EOS 250D

250D به عنوان کوچکترین DSLR جهان با صفحه نمایش کاملاً قابل چرخش شناخته می شود. این دوربین بدون شک یکی از ارزان ترین گزینه ها برای شروع و یادگیری عکاسی است. اما جدا از صفحه نمایش، این دوربین انتخاب خوبی برای ولاگرها یا فیلمسازان جدید خواهد بود.

یکی از بهترین پیشرفت‌هایی که این دوربین نسبت به نسل قبلی خود، 200D، که یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های DSLR مقرون به صرفه بود، دارد، توانایی ضبط ویدیو با وضوح 4K باورنکردنی است، چیزی که دوربین‌های گران‌قیمت کانن گاهی اوقات فاقد آن هستند. همچنین این دوربین از یک پردازنده جدید با عملکرد واقعا عالی استفاده می کند. اگر بودجه تان کم است و نیازی به فیلمبرداری فوق العاده 4K ندارید، SL2/200D قدیمی تر نیز یک گزینه عالی است و برای پولی که در این مدل صرفه جویی می کنید، علاوه بر لنز بهتری خواهید داشت. 

برترین دوربین و تجهیزات عکاسی 2020

اگر در عکاسی تازه کار هستید، سنسور 24.2 مگاپیکسلی EOS 250D برای شما مناسب است. سیستم فوکوس خودکار دو پیکسلی با فیلمبرداری و حالت زنده بیو یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین است که این دوربین را از سایر دوربین ها متمایز می کند.

یک رابط کاربری کاملا قابل درک نیز در این دوربین در نظر گرفته شده است که برای مبتدیان عالی است. تعداد لنزهای موجود بر روی پایه EF کانن تقریبا بی پایان است! همچنین لوازم جانبی بی شماری وجود دارد که می توانید برای دوربین خود تهیه کنید.

Sony Alpha A7 III

A7 و A7 II نشان دادند که سونی در مسیر درستی حرکت می کند و تمام ویژگی های مناسب را در دوربین های خود قرار می دهد. این سومین نسخه از سری آلفا A سونی است که بر بازار دوربین های بدون آینه تسلط دارد. قلب این دوربین سنسور 24 مگاپیکسلی فول فریم، فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، لرزشگیر تصویر سنسور، سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه و سیستم فوکوس خودکار 693 نقطه ای کامپوزیت است. این باعث می شود این کیت دوربین به اندازه کافی قوی و کامل باشد.

برترین دوربین و تجهیزات عکاسی 2020

در پایان معرفی این دوربین کم نظیر و فوق العاده از محصولات کانن، به اطلاع شما عزیزان میرسانیم برای مشاوره در مورد قیمت لنز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای شناخت محصولات کانن نیاز دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه کانن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

از طریق تماس با شماره تلفن های ذکر شده در سایت کانن وان، کارشناسان نمایندگی کانن شما را از ضمانت نامه و گارانتی، خدمات پس از فروش و سایر اطلاعات دقیق مربوط به خرید محصولات کانن آگاه میسازند تا با خیال آسوده بهترین دوربین با تجهیزات روز را خریداری کنید.

بخش اول این مقاله را از لینک زیر دنبال کنید

نمایندگی معتبر کانن در ایران

تماس با کارشناسان