نمایندگی کانن - تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 750D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 750D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 750D

تعمیرات تخصصی دوربین کانن مدل  EOS 750D

دستگاه های الکترونیکی بعد از مدتی مصرف برای استفاده راحت و طول عمر دستگاه، نیاز به سرویس و یا احتمالاً تعمیر دارند. در دوربین های دیجیتال و DSLR ، هر کدام از قطعات وظیفه خاصی را در عملکرد دستگاه دوربین بعهده دارند. اگر هرکدام از این قطعات اشکال فنی پیدا کنند و کار خود را بدرستی انجام ندهند، عملکرد دستگاه دوربین دچار اختلال می شود و شما نمی توانید از دوربین درست استفاده کنید.

با جایگاه و محبوبیتی که دوربین های کانن بین عکاسان حرفه ای و آماتور دارند، نمایندگی تعمیرات محصولات کانن برای خدمات پس از فروش و نگهداری و تعمیر دستگاههای کنون، بیش از سی سال قبل تأسیس شد.

تعمیرگاه نمایندگی کانن بعنوان تعمیرگاه قدرتمند، مخصوص تعمیر محصولات کانن می باشد؛ که بصورت تخصصی ، تعمیر دوربین های کانن و لنز CANON را در کوتاه ترین زمان و با ضمانت انجام می دهد. در تعمیر دوربین های عکاسی باید پارامترهای معینی رعایت شود تا به بخش های دیگر دوربین آسیب نرسد و دستگاه بتواند کیفیت اولیه خود را بازیابی کند و مجدداً کار کند.

در ابتدای توضیح تعمیرات تخصصی دوربین کانن مدل  EOS 750D، به شرح توضیحاتی درباره مشخصات و نوع دوربین می پردازیم.

این دوربین از سری دوربین‌های DSLRکانن است که در سطح مبتدی تولید می شود و سالانه مدل جدیدی را به بازار عرضه می نماید. دوربین Canon EOS 750D یا Canon Rebel T6s از سری دوربین های Rebel برند کانن می باشد. این دوربین برای فیلمبرداری بسیار مناسب و کارآمد است. می خواهیم برخی از خصوصیات این دوربین را بررسی نمائیم.

مشخصات فنی دوربین کانن مدل EOS 750D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 750D

  • سنسور : 24٫2 مگاپیکسلی CMOS APS-C
  • پردازنده تصویر:  IDIGIC 6
  • دامنه حساسیت : از100 تا  12800 افزایش تا  25600
  • وزن و ابعاد : وزن 555  گرم. ابعاد 132 در 101 در 78 میلی‌متر
  • قابلیت عکاسی: عکاسی با سرعت 5.5 فریم در ثانیه
  • قابلیت فیلمبرداری: فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • نوع حافظه:  SD/SDHC/SDXC
  • صفحه نمایشگر: نمایشگر متحرک 3 اینچ لمسی با دقت 1040000 نقطه
  • اتصالات خروجی: HDMI ، USB ، تلویزیون
  • نوع باتری: باتری لیتیوم یون LP-E17 توان عکاسی 440 عکس
  • امکانات ارتباطی : Wifi  و NFC ، میکروفون و اسپیکر

بدلیل عملکرد دقیق و حرفه ای محصولات کانن، این دوربین جذاب و کاربردی نیاز به مراقبت و سرویس برای عملکرد بهتر دارد. شما برای سرویس و تعمیرات دوربین کانن EOS 750D و تمامی مدل های کانن می توانید به نمایندگی رسمی کانن مراجعه فرمائید.

تعمیرات تخصصی دوربین کانن ، از خدمات تخصصی می باشد که کوچکترین سهل انگاری یا عدم مهارت و تخصص می تواند سیستم دوربین شما را بطور کلی از بین ببرد. مجموعه ما به عنوان نمایندگی رسمی کانن با بیش از بیست سال سابقه در تعمیرات محصولات کانن فعالیت می نماید. این مرکز توسط زبده ترین و متخصصان حرفه ای در حوزه تعمیرات دوربین ، انجام وظیفه می نماید. تعمیرگاه نمایندگی کانن ؛ مجهز به دستگاه های مدرن تعمیرات دوربین های کانن جهت تنظیم دوربین های کانن و تنظیم لنزهای کانن است.

خدمات داده شده در مرکز تعمیرات دوربین کانن منحصر به ایراد خاص نیست و تمامی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با کلیه دوربین های شرکت کانن شامل میشود. تعمیرات دوربین کانن در این مرکز براساس بروزترین استانداردها و متدهای تعمیرات و به دست کادری از متخصصان حرفه ای تعمیرات انجام می پذیرد.

نمایندگی شرکت کانن در ایران تنها مرکز تخصصی ارائه محصولات اصلی کانن به همراه ضمانت نامه اورجینال و گارانتی معتبر شرکتی می باشد. بروز هرگونه ایراد در دستگاه های کان به جز ضربه خوردگی و ورود آب به داخل دستگاه، شامل گارانتی شرکتی خوده کانن شده و به طور کامل توسط متخصصین بخش تعمیرات شرکت رفع می شود.

نمایندگی‌ کنون بروزترین امکانات و تجهیزات حوزه فروش و تعمیرات محصولات کانن را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خود قرارداده است تا با ارائه بهترین و با کیفیت‌‌ترین خدمات ، رضایت کاربران و مشتریان این واحد را کسب نماید. کارشناسان در دوره های تخصصی و بین المللی که توسط شرکت برگزار میشد، شرکت نموده و با آنالیز و بررسی دوربین های مختلف، نسبت به ویژگی های دوربین و ایرادات احتمالی ، تسلط حرفه ای پیدا می کنند.

نمایندگی کانن در ایران تنها مرکز معتبر تعمیر محصولات کانن می باشد که در حین خدمات کالای معیوب از قطعات اورجینال استفاده می شود. قطعات اصلی دستگاه ها به طور مستقیم توسط شرکت کانن به کشورمان ایران ارسال شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

SDFSAF

نمایندگی کانن بدلیل اطمینان از مهارت و تخصص کارشناسان فنی خود ، کلیه سرویس ها و خدمات انجام شده در مرکز خدمات را ، با گارانتی و ضمانت انجام می دهد. بعد از فرستادن دوربین خود به بخش تعمیرات دوربین کانن، مهندسین فنی بعد از بررسی لازم، میزان هزینه تعمیر دستگاه را به مشتری اعلام میکند تا در صورت تایید مشتری، تعمیر دوربین بصورت کامل انجام گیرد.

نکته: متخصصین نمایندگی کانن ؛ شما را در جریان کلیه مراحل انجام شده روی دوربین ، توسط متخصصان تعمیرگاه قرار میگیرید.

 

مراحل تعمیرات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 750D :

  • اول برقراری تماس تلفنی با نمایندگی کانن و بیان ایرادات دوربین
  • ارسال دوربین به نمایندگی رسمی کانن
  • کمتر از ۴۸ ساعت متخصصین تعمیرات ، هزینه تعمیر دوربین را به شما اعلام می نمایند.
  • در صورت قبول هزینه ، در اسرع وقت تعمیر انجام میگردد.

تماس با کارشناسان