نمایندگی کانن - تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D با ضمانت

دستگاه های الکترونیکی بعد از مدتی مصرف برای استفاده راحت و نگهداری از دستگاه، نیاز به سرویس و یا احتمالاً تعمیر خواهند داشت. در دوربین های دیجیتال و DSLR ، هر قطعه وظیفه خاصی را در عملکرد دوربین بر عهده دارد. اگر در هر یک از این قطعات اشکال فنی بوجود آید؛ نمی توانند کار خود را بدرستی انجام دهند، عملکرد دستگاه دوربین دچار اختلال می شود و شما نمی توانید از دوربین درست استفاده کنید.

تعمیرگاه نمایندگی کانن بعنوان تعمیرگاه قدرتمند، مخصوص تعمیر محصولات کانن می باشد؛ که بصورت تخصصی ، تعمیر دوربین های کانن و لنز CANON را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضمانت انجام می دهد. در تعمیر دوربین های عکاسی باید پارامترهای معینی رعایت شود تا بخش های دیگر دوربین آسیب نبینند و دستگاه بتواند کیفیت اولیه خود را بازیابی کند و مجدداً کار کند.

شما دوستداران برند کانن با توجه به هزینه ای که برای خرید دوربین، پرداخت می نمائید؛ برای استفاده بهینه از دستگاه دوربین و نگهداری قطعات دوربین و افزایش طول عمر دوربین،  هزینه منصفانه ای پرداخت می کنید تا بهره برداری بیشتری را از دوربین کنون خود ببرید.

بهترین و مطمئن ترین مرکز برای تعمیرات دوربین، نمایندگی های رسمی هستند. نمایندگی تعمیرات محصولات کانن برای خدمات پس از فروش و نگهداری و تعمیر دستگاههای کانن، بیش از سی سال قبل تأسیس شده است. شما عزیزان با اطمینان خاطر با توجه به ضمانت نمایندگی، تعمیر دوربین عکاسی کانن خود را به نمایندگی کانن بسپارید. بدلیل عملکرد دقیق و حرفه ای محصولات کانن، این دوربین جذاب و کاربردی نیاز به مراقبت و سرویس برای عملکرد بهتر دارد.

دوربین عکاسی کانن Eos 90D ، یکی از بهترین ها در دسته دوربین‌های DSLR کانن می باشد. طراحی فیزیکی این دوربین یکی از بهترین و جذاب‌ترین طراحی‌های کانن می باشد. این دوربین یکی از بهترین های  بازار است؛ و در برای فیلمبرداری و فیلمسازی مناسب و کارآمد است. این دوربین از لنزهای مانت EF کانن پشتیبانی می نماید و شامل لنزهای زیادی می شود.  کاربران گرامی؛ می خواهیم برخی از خصوصیات دوربین Eos 90D  را بررسی نمائیم.

مشخصات فنی دوربین کانن مدل EOS 90D

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D

  • سنسور : با رزولوشن ۳۲٫۵ مگاپیکسلی APS-C CMOS
  • پردازنده تصویر: DIGIC 8
  • دامنه حساسیت : از 100 تا 25600 ISO قابل گسترش تا 51200
  • وزن و ابعاد : وزن 701 گرم- ابعاد 141 در 105 در 77 میلی‌متر
  • قابلیت عکاسی: عکاسی با سرعت 10 فریم در ثانیه
  • قابلیت فیلمبرداری: کیفیت Full HD با سرعت p120 – کیفیت 4K با سرعت 30p
  • نوع حافظه:   SD/SDHC/SDXC
  • صفحه نمایشگر: متحرک 3 اینچ لمسی با دقت 1040000 نقطه
  • اتصالات خروجی: HDMI، USB، تلویزیون
  • نوع باتری : باتری لیتیوم یون LP-E6N توان عکاسی 1300عکس
  • امکانات ارتباطی:  NFC و Wifi  و بلوتوث – میکروفون و هدفون

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D ، از خدمات تخصصی می باشد که کوچکترین سهل انگاری یا عدم مهارت و تخصص می تواند سیستم دوربین شما را بطور کلی از کار بیاندازد. مجموعه نمایندگی رسمی کانن با بیش سابقه درخشان در تعمیرات محصولات کانن فعالیت می نماید. این مرکز توسط زبده ترین و متخصصان حرفه ای در حوزه تعمیرات دوربین ، انجام وظیفه می نماید. تعمیرگاه نمایندگی کانن ؛ مجهز به دستگاه های مدرن تعمیرات دوربین های کانن جهت تنظیم دوربین های کانن و تنظیم لنزهای کانن می باشد.

تعمیرات دوربین در این مرکز براساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر محصولات کانن که توسط نمایندگی مرکزی اعلام می شود، انجام می گیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دوربین کانن منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دوربین های کانن، خدمات رسانی می شود.

نمایندگی کانن در تهران تنها مرکز معتبر تعمیر محصولات کانن است که در زمان تعمیر کالای معیوب از قطعات اصلی استفاده می کند. قطعه های اورجینال دستگاه ها به طور مستقیم توسط شرکت کانن به ایران ارسال شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی‌ کنون بروز ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه فروش و خدمات را در اختیار کارمندان و کادر فنی خویش نهاده تا برای عرضه بهترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مصرف کنندگان این مرکز را کسب نماید. کارشناسان در دوره های تخصصی و بین المللی که توسط شرکت کانن برگزار میشد، شرکت نموده و با آنالیز و بررسی دوربین های مختلف، نسبت به ویژگی های دوربین و مشکلات احتمالی ، تسلط حرفه ای پیدا می کنند.

نمایندگی کانن در ایران تنها بخش تخصصی فروش دستگاه های اورجینال کانن به همراه گارانتی اصلی و ضمانت نامه معتبر است. بروز هرگونه ایراد فنی در محصولات به جز ضربه خوردگی و ورود آب داخل محصول ، شامل ضمانت نامه شده و به طور کامل توسط متخصصین بخش تعمیرات رفع می شود.

پیشنهاد خرید
m50 Mark II EF M 18 150mm

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM

مشاهده محصول

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D

پیشنهاد خرید
کانن 90D

دوربین کانن 90D با لنز 135-18 میلی متر

70,900,000 تومانمشاهده محصول

خدمات تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D

تعمیر لنز

یکی از خدمات منحصر به فرد کانن برای تعمیر دوربین EOS 90D، تعمیر یا تعویض حرفه ای لنز دوربین است. رایج ترین مشکلی که برای لنز دوربین ایجاد می شود، گیرکردن آن است که ممکن است به دلیل ضعیف بودن باتری دستگاه و جاگذاری نامناسب آن یا ورود گرد و غبار به داخل لنز دوربین در صورت نیاز دوربین به سرویس باشد.

با این حال می توان گفت که در اکثر مواقع خرابی لنز دوربین Canon EOS 90D مشکل جدی نیست و به راحتی قابل حل است. البته اگر لنز دوربین بر اثر ضربه و فشار شکسته نشود، در این صورت چاره ای جز تعویض لنز دوربین وجود ندارد.

تعمیر سنسور

یکی از مهم ترین قطعات در هر دوربینی، آسیبی که با این دستگاه زیبا نمی توان عکس گرفت، سنسور دوربین است. متاسفانه عوامل زیادی مانند ضربه دوربین، رطوبت و فشار زیاد باعث از کار افتادن سنسور می شوند. در ضمن سنسور دوربین از جمله قطعاتی است که اگر تعمیرات آن به درستی انجام نشود می تواند به سایر قطعات نیز آسیب برساند.

بنابراین در صورت از کار افتادن سنسور دوربین Canon EOS 90D، بهتر است سریعا به مرکز تعمیرات دوربین کانن مراجعه کرده و این دستگاه را توسط تعمیرکاران این شرکت تعمیر کنید تا به سایر قسمت های دوربین و رویداد آسیبی نرسد.

تعمیر فلاش

همانطور که می دانید عملکرد فلاش در دوربین این است که سوژه را روشن کرده و تصویر را زیباتر و جذاب تر می کند. این گزینه به ویژه هنگام عکاسی در شب خوب عمل می کند. همه عکاسان حرفه ای اهمیت نور در عکاسی را می دانند و می دانند که نور در عکاسی به یک تصویر جان می دهد.

بنابراین عملکرد نور در دوربین بسیار مفید است و خرابی آن می تواند یک عنصر مهم در عکاسی را حذف کند. روشنایی خوشبختانه تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات دوربین کانن تجربه و تخصص زیادی در زمینه عیب یابی و تعمیر فلاش دوربین کانن دارند، بنابراین می توانید تعمیر و نگهداری دوربین Canon EOS 90D خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.

تعمیر صفحه نمایش لمسی

عوامل متعددی باعث کار نکردن پنل لمسی دوربین کانن می شود که از مهم ترین آنها می توان به خرابی برد LCD داخلی، قطع شدن خود صفحه نمایش LCD یا کابل آن اشاره کرد. از آنجایی که تعمیر پنل لمسی دوربین کانن به تخصص بالایی نیاز دارد، پیشنهاد می کنیم برای تعمیر دوربین Canon EOS 90D به یکی از نمایندگی های دوربین کانن مراجعه کنید.

تکنسین های این مرکز پس از دریافت دوربین کانن از شما، عیب یابی و تعمیر دقیق دوربین فیلمبرداری کانن را انجام داده و این دستگاه را همانند روز اول در اختیار شما قرار می دهند.

پیشنهاد خرید
canon 90d 18 55

دوربین عکاسی کانن 90D 18-55mm

60,800,000 تومانمشاهده محصول

تعمیرات دوربین کانن مدل EOS 90D

پیشنهاد خرید
canon 90d 1

دوربین عکاسی کانن Canon EOS 90D Body

52,500,000 تومانمشاهده محصول

رفع مشکلات دوربین Canon EOS 90D

روشن نشدن دوربین

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دکمه پاور دوربین Canon EOS 90D خود را فشار داده باشید، اما نمی توانید آن را روشن کنید. در واقع، دلایل زیادی برای روشن نشدن دوربین کانن وجود دارد، از جمله: دکمه پاور آسیب دیده، پایانه های باتری کثیف، باتری های آسیب دیده، مدارها و بردهای دوربین آسیب دیده در اثر برخورد با دستگاه.

اگر در دوربین کانن خود با این مشکل مواجه شده اید و مطمئن هستید که دوربین به اندازه کافی شارژ شده است اما باز هم روشن نمی شود، بهتر است آن را به نمایندگی تعمیرات دوربین کانن بسپارید تا نیروهای خدمات این مرکز بتوانند آن را به صورت حرفه ای تشخیص داده و تعمیر کنید.

تاری تصویر دوربین

در دوربین کانن، تاری تصویر می تواند به دلیل سرعت پایین شاتر یا فوکوس نامناسب باشد. البته نمی توان همیشه به این مشکل خوش بین بود، زیرا گاهی آسیب به لنز دوربین باعث این مشکل می شود. گاهی اوقات لنز دوربین آسیب نمی بیند و فقط کثیف است و با تمیز کردن آن قابل تعمیر است.

اگر در دوربین خود با چنین مشکلی مواجه شدید، بهتر است سرعت شاتر و فوکوس آن را تنظیم کنید و اگر این راه حل ها آن را حل نکرد، تعمیر دوربین Canon EOS 90D خود را به نمایندگی تعمیرات دوربین کانن بسپارید. تکنسین های تعمیر در این مرکز می توانند مشکل را تشخیص دهند. کانن لنز دوربین را تعمیر می کند.

 فوکوس نکردن دوربین

خوشبختانه، بیشتر این به دلیل تمرکز نکردن دوربین Canon EOS 90D بر دلایل غیر فنی است که به راحتی قابل رفع است. برخی از دلایل غیر فنی برای فوکوس نکردن دوربین کانن عبارتند از: سنسور فوکوس خودکار کثیف، انعکاس گرما، نور کم محیط و نزدیک بودن بیش از حد به سوژه.

البته در اکثر مواقع تنظیم دوربین روی فوکوس خودکار فوکوس نمی کند، بنابراین اگر دوربین شما در حالت فوکوس خودکار است، بهتر است آن را روی حالت فوکوس دستی تنظیم کنید و دوباره عملکرد آن را بررسی کنید. اگر با این کار مشکل خارج از فوکوس دوربین کانن حل نشد، بهتر است آن را به تعمیرگاه دوربین کانن بسپارید تا تعمیرکاران این مرکز بتوانند دوربین را تعمیر و از نظر سخت افزاری بررسی کنند.

تاریکی صفحه LCD دوربین

یک صفحه LCD تیره Canon EOS 90D می تواند به دلیل سطح روشنایی پایین صفحه در تنظیمات دوربین باشد، بنابراین بهتر است به تنظیمات دوربین خود مراجعه کنید و سطح روشنایی LCD را افزایش دهید یا آن را روی خودکار تنظیم کنید. mode.give اگر با استفاده از این راه حل نمی توانید مشکل صفحه تاریک LCD دوربین کانن را حل کنید، بهتر است عیب یابی دوربین Canon EOS 90D را به تکنسین های نمایندگی دوربین کانن بسپارید.

مشخصات فنی دوربین کانن مدل EOS 90D

نمایندگی کانن بدلیل اطمینان از سطح مهارت و تخصص کارشناسان فنی ، کلیه سرویس و خدمات خود را ، با گارانتی و ضمانت انجام میدهد. بعد از ارجاع دوربین خود به بخش تعمیرات دوربین کانن، مهندسین فنی بعد از بررسی لازم، مقدار هزینه تعمیر به مشتری اعلام میگردد تا در صورت تایید مشتری، تعمیر دوربین شروع و بطور کامل عیب یابی شود.

نکته: متخصصین نمایندگی کانن ؛ شما را در جریان کلیه مراحل انجام شده روی دوربین ، توسط متخصصان تعمیرگاه قرار میگیرید.

 

مراحل تعمیر دوربین عکاسی کانن مدل  EOS 90D:

  • اول تماس تلفنی با نمایندگی کانن و شرح ایراد دستگاه دوربین
  • ارسال دستگاه دوربین به نمایندگی کانن
  • در کمتر از ۴۸ ساعت متخصصین تعمیر، هزینه تعمیر دوربین را به اطلاع شما میرسانند.
  • در صورت قبول هزینه، در اسرع وقت تعمیر دستگاه انجام می گیرد. متخصصین تعمیرات نمایندگی کانن، شما در جریان کلیه مراحل انجام شده بروی دوربین تان قرار می دهند.

تماس با کارشناسان