نمایندگی کانن - دوربین بدون آینه و فول فریم کمپانی کانن نیمه اول ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

دوربین بدون آینه و فول فریم کمپانی کانن نیمه اول ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

دوربین بدون آینه و فول فریم کمپانی کانن نیمه اول ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد
پیشنهاد خرید
7 6

میکروفن بی سیم موبایل سارامونیک Saramonic Vlink2 Kit1 wireless microphone

مشاهده محصول

دوربین بدون آینه و فول فریم کمپانی کانن نیمه اول ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

کمانی کانن نیز سرمایه‌گذاری گسترده‌ی خود را برای عرضه‌ی دوربین‌های بدون آینه آغاز نموده است.

بدون شک آینده‌ی صنعت دوربین‌های عکاسی ، به انواع بدون آینه اختصاص دارد و شرکت کانن نیز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این عرصه، به‌خوبی از این موضوع آگاه است.

بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیای دوربین‌های عکاسی اعم از سونی، پاناسونیک، فوجی‌فیلم و المپوس، به‌طور جدی وارد حوزه‌ی دوربین‌های بدون آینه شده‌اند. حال تمامی نگاه‌ها سوی کمپانی کانن و همچنین نیکون است تا اولین حرکت جدی این‌ شرکت‌ها در این زمینه را مشاهده کنند.

پیش‌تر کمپانی نیکون اعلام کرده بود که در حال توسعه‌ی دوربین بدون آینه‌ی فول‌فریم و لنز‌های مربوط به آن است. اکنون طبق برخی گزارش‌های منتشرشده، کمپانی بزرگ کانن نیز خود را برای عرضه‌ی دوربین بدون آینه در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ آماده می‌کند.

طبق اعلام نشریه‌ی Canon Rumors، دوربین بدون آینه‌ و فول‌فریم کانن، از سنسور CMOS ساخت این شرکت استفاده می‌نماید که پیش‌ از این در دوربین‌‌های 5D Mark IV و 6D Mark II به کار گرفته شده است.

البته برخی شایعات دیگر که درصد صحت آن‌ها ناچیز است، خبر از توسعه‌ی سه مدل دوربین بدون آینه‌ توسط کمپانی کانن می‌دهند که یکی قابلیت اتصال به لنز‌های سری EF را داراست، دیگری از سری جدیدی از لنز‌ها بهره می‌برد و در نهایت نسخه‌ای که به لنز ثابت مجهز شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، نمایندگی کانن خود را برای معرفی اولین دوربین بدون آینه در ماه می سال ۲۰۱۸ (اردیبهشت ۹۷) و در رویداد فتوکینا آماده می‌نماید.

Canon Company

تماس با کارشناسان