نمایندگی کانن - لنز جدید 85 میلی‌متری کانن با دیافراگم F1.4 بزودی

لنز جدید 85 میلی‌متری کانن با دیافراگم F1.4 بزودی

لنز جدید 85 میلی‌متری کانن با دیافراگم F1.4 بزودی

پیشنهاد خرید
9 8

میکروفن بی سیم سارامونیک Saramonic UwMic9s Kit2 wireless microphone

مشاهده محصول

لنز جدید 85 میلی‌متری کانن با دیافراگم F1.4 بزودی

خبری خوب برای علاقه‌مندان عکاسی پرتره و لنزهای با سرعت بالا خواهد بود که مدت‌ها انتظار آن‌ را از شرکت کانن می‌کشیدند. لنز ۸۵mm جدید از سری L با کمینه دیافراگم جذاب ۱.۴۴ تا یک ماه دیگر عرضه خواهد شد.

هیچ برندی در زمینه دوربین عکاسی ، تنوع لنزهای کانن را در فاصله‌های کانونی‌ مختلف ندارد و در واقع کمپانی کانن بیشترین تعداد محصولات را در سبد خود ارائه می‌کند.

فاصله‌ کانونی ۸۵ میلی‌متر برای عکاسان، خصوصا آن‌ها که از دوربین‌های فول فریم استفاده می‌نمایند، جذابیت زیادی دارد؛ چراکه فوکال ۵۰ میلی‌متر جوابگوی پرتره‌های نزدیک نیست و فاصله کانونی ۱۰۰ میلی‌متر عکاس را مجبور به ایجاد فاصله‌ای زیاد بین خود و سوژه و مسلما داشتن یک استودیوی بزرگ می‌کند. به‌جرئت می‌توان گفت این محصول در کیفیت تصویر بی‌همتا است و کمینه ‌دیافراگم ۱.۲، نشان از فناوری قدرتمند کانن دارد.

اخبار رسمی نمایندگی کانن، حکایت از تولید قطعی لنز ۸۵ میلی‌متر سری L با F1.4 در این مجموعه می‌دهد، ضمن اینکه تولید شاهکار ۸۵ میلی‌متر با F1.2 متوقف نخواهد شد. پس می‌توان نتیجه گرفت لنز جدید در محدوده‌ی قیمت ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار عرضه شود. هرچند این قیمت هم برای عکاسان آماتور تا حدودی گران تمام می‎شود و آن‌ها که از    دوربین‌های غیر فول‌فریم کانن استفاده می‌کنند، بهتر است به سراغ لنز USM این شرکت با عدد دیافراگم ۱.۸ بروند که ۳۵۰ دلار (حدود ۱.۳ میلیون تومان) قیمت دارد. فراموش نکنیم کاربران دوربین‌های غیر فول‌فریم، در صورت استفاده از لنزهای خوش‌قیمت ۵۰ میلی‌متر، نتیجه‌ای مشابه خروجی لنز ۸۵ میلی‌متر روی بدنه‌ی فول‌فریم را تجربه خواهند کرد.

لینک های مرتبط : دوربین کانن / تعمیرات دوربین کانن

تماس با کارشناسان