نمایندگی کانن - لوازم حرفه ای آتلیه

لوازم حرفه ای آتلیه

لوازم حرفه ای آتلیه

 خرید لوازم حرفه ای آتلیه

اگر یک عکاس حرفه ای هستید، پس نیازمند تجهیزات و لوازم حرفه ای آتلیه می باشید. بسیاری از عکاسان به طور مداوم به دنبال به روزترین تجهیزات برای آتلیه خود هستند و با وارد شدن هر محصول به بازار اقدام به خریداری این تجهیزات می کنند. اما همیشه داشتن لوازم حرفه ای آتلیه تضمینی برای ثبت عکس های حرفه ای نیست و خلاقیت و دانش در این زمینه حرف اول را می زند. با این حال همه ما از تاثیرات مثبت تجهیزات نورپردازی در عکاسی مطلع هستیم و نیاز به برخی از این لوازم اجتناب ناپذیر است.

در صورتیکه قصد دارید آتلیه خود را مجهز به لوازم حرفه ای عکاسی کنید با نمایندگی کانن همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا لوازم حرفه ای آتلیه را معرفی کنیم.

لوازم حرفه ای آتلیه

پیشنهاد خرید
fe480ii a

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

مشاهده محصول

لوازم حرفه ای آتلیه

رادیو فلاش

رادیو فلاش ها برای فعال سازی نور فلاش ها به صورت همزمان مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار کمک می کند تا عکاس بتواند نور مورد نیاز خود را از طریق چند فلاش که در جهت های مختلف سوژه تعبیه شده است متمرکز کند. رادیو فلاش دارای دو بخش مستر و اسلیو است که یکی به عنوان گیرنده و دیگری به عنوان فرستنده عمل می کنند. به طوری که فرستنده در بالای دوربین متصل شده و گیرنده به منبع نور متصل می شود. در زمان فشرده شدن شاتر فرستنده سیگنالی را به سمت گیرنده ارسال کرده و به طور همزمان فلاش ها روشن می شوند.

سافت باکس

سافت باکس یکی از مهم ترین ملزومات نورپردازی است که همه ما آن را در آتلیه های و یا محیط های عکاسی دیده ایم. این ابزار که به شکل مربع و یا مستطیل با روکشی براق و به رنگ نقره ای، طلایی و یا سفید است برای انعکاس نور روی سوژه مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار پر کاربرد در سه رنگ مختلف و با درصد متفاوتی نوردهی وجود دارد. به طور مثال سافت باکس نقره ای که نور سرد را بازتاب می دهد توانایی انعکاس 100 درصد نور را داراست. در مقابل سافت باکس طلایی همین میزان نور را با رنگ گرم منعکس می کند.

لوازم حرفه ای آتلیه

اکتاباکس

این وسیله از خانواده سافت باکس هاست و به دلیل شکل هندسی متفاوت خود به نام اکتاباکس شناخته می شوند. این وسیله به جای شکل چهارضلعی سافت باکس به صورت چندضلعی طراحی شده است.

زنبوری

زنبوری وسیله ای است که برای شکست نور و تشخیص بافت سوژه مورد استفاده قرار می گیرد. نام زنبوری نیز بر اساس شکل ظاهری این وسیله که شبیه به کندو زنبور است انتخاب شده است.

لوازم حرفه ای آتلیه

کاسه استاندارد

کاسه استاندارد نیز یکی از پرکاربردترین تجهیزات عکاسی است که برای مشخص کردن محدوده نوردهی تعبیه می شود و کمک می کند تا نور در یک نقطه مشخص متمرکز شده و از پخش شدن آن جلوگیری شود.

پانتوگراف

پانتوگراف ها ابزاری ریلی و متحرک هستند که به صورت عمودی به سقف متصل می شوند و برای اتصال نور مورد استفاده قرار می گیرند.

چتر

چترها وسیله ای هستند که نور را به مرکز متمرکز کرده و نور را به طوری پخش می کنند که در اطراف، نور کمتری وجود داشته باشد. این وسلیه در دو نوع مختلف با نام های چتر رفلکتور و چتر دیفیوژر وجود دارد. چتر رفلکتور داراری سطح بیرونی مشکی و سطح داخلی طلایی، نقره ای و یا سغید است. در صورتی که چتر دیفیوژر لایه بیرونی و داخلی تک رنگ و سفید دارد.

اسنوت

این وسیله که خرطومی شکل است به منظور نورپردازی بر یک بخش خاص از سوژه مورد استفاده قرار می گیرد و نور را به صورت نقطه ای به آن بخش می تاباند.

شیدر

شیدرها دارای چهار لبه تاریک هستند که برای تعیین جهت نور مورد استفاده قرار می گیرند.

امیدواریم شما را در انتخاب حرفه ای ترین لوازم آتلیه یاری کرده باشیم. برای اطلاع از قیمت هر یک از تجهیزات نورپردازی و نحوه خرید آنلاین و یا حضوری، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان