محافظ صفحه نمایش دوربین کانن

دوربین‌های عکاسی مدت زمان زیادی است که برای ثبت خاطرات، شادی ها‌ و لحظات ناب و به یاد ماندنی ما به همراه خانواده‌ ها و دوستان مان بکار می روند. امروزه دوربین‌های عکاسی با نگاتیوهای قدیمی و چاپ عکس، کم‌کم به فراموشی سپرده شده اند و جای خود را به دوربین های دیجیتال داده اند. دوربین‌هایی دارای لنزهای قوی با بدنه ‌هایی گران ‌قیمت و حساس که روی بدنه ی این دوربین‌ها صفحات نمایشی وجود دارند که به وسیله آن تصاویری را که ثبت نموده اید مشاهده کرده و از کیفیت عکسی گرفته اید شده مطلع می شوید.

این صفحات نمایش که اکثرا امروزه لمسی هستند بسیار آسیب پذیر می باشند و مطمئنا نباید آسیبی به آن ها برسد. معمولا برای حفاظت از صفحه نمایش دوربین ها، روی آن را توسط یک محافظ صفحه می پوشانند.

محافظ صفحه نمایش دوربین کانن

با توجه به اینکه محافظ صفحه نمایش دوربین ها برای دوربین های مختلف و در اندازه های مختلف ساخته می شوند هنگام خرید باید دقت داشته باشید که محافظی که انتخاب می‌کنید با اندازه صفحه نمایش یکسان باشد.

معمولا محافظ صفحه نمایش دوربین های نمایندگی کانن از جنس سیلیکون خشک و مقاوم بوده و ضخامت آن ها 0.2 میلی‌متر می باشد. قطعا این محافظ ها باید تاثیری روی قابلیت لمسی دوربین‌ها نداشته و باعث تضعیف عملکرد آن ها نشوند. همچنین نباید اثری بر روی شفافیت و رنگ نمایشگر بگذارند. محافظ صفحه نمایش دوربین های کانن به راحتی بر روی صفحه نمایش نصب می شوند و پس از نصب زیر آن ها حبابی باقی نمی ماند. این محافظ ها با ماندگاری شفافیت طولانی مدتی نیز دارند.

چه اهل فیلم‌برداری با موبایل باشید و چه یک عکاس حرفه‌ای، به محافظ صفحه نمایش احتیاج خواهید داشت تا بتوانید از دوربین خود محافظت کرده و با خیالی راحت و آسوده از آن استفاده کنید و نگران افتادن خط و خش بر روی صفحه حساس و گران ‌قیمت دوربین نباشید.

محافظ صفحه نمایش دوربین کانن

مزایای استفاده از محافظ صفحه نمایش دوربین کانن

محافظ های صفحه نمایش کاربردهای زیادی دارند، اما بارزترین مزیت آن محافظت است. محافظ‌های صفحه LCD می‌توانند از صفحه‌نمایش دوربین شما در برابر لکه، خاک، خراش، گرد و غبار، رطوبت، اثر انگشت و ترک محافظت کنند. وقتی صفحه‌نمایش ضربه می‌خورد، یک محافظ شیشه‌ای ضربه را تحمل می‌کند و از صفحه دوربین شما در برابر آسیب محافظت می‌کند. محافظ های صفحه نیز با کاهش تابش خیره کننده و بازتاب به دید کمک می کنند.