نمایش 1–12 از 62 نتیجه

فیلتر قیمت

میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone

میکروفن استودیویی بویا Boya BY-M800 Microphone

4,490,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5
میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-D1

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-D1

3,500,000 تومان
امتیاز 0 از 5
میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-D2

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-D2

4,400,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5
میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

3,300,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5
میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2

4,400,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5
میکروفون بویا مدل BY-DM10

میکروفون بویا مدل BY-DM10

2,850,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5
میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone

میکروفون شات گان بویا Boya BY-BM3011 Microphone

1,750,000 تومان
امتیاز 0 از 5
میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-MM1 Plus Microphone

میکروفون شاتگان بویا BOYA BY-MM1 Plus Microphone

2,400,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5
میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-MM1 shotgun microphone

میکروفون شاتگان بویا BOYA BY-MM1 shotgun microphone

1,200,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5
میکروفون شاتگان بویا مدل Boya BY-M17R

میکروفون شاتگان بویا مدل Boya BY-M17R

1,200,000 تومان
امتیاز 5.00 از 5

میکروفون دوربین در این عصر به یکی از لوازم جانبی ضروری تبدیل شده‌ است. اکثر دوربین های DSLR به روز نمایندگی کانن دارای یک میکروفون داخلی برای فیلم برداری هستند. میکروفون دوربین کانن از لحاظ تصویری کیفیت خیلی بالایی دارد ولی ولاگرها و علاقه مندان یوتیوب به یک میکروفون مناسب نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند صداهای واضح را بشنوند.

مزیت استفاده از میکروفن های قابل حمل، افزایش و بهبود کیفیت صدای ضبظ شده و کاهش نویز نسبت به دوربین ها با میکروفن داخلی است.

اگر به دنبال صدای رسا و عالی و عملکرد فوق‌العاده یک میکروفون برای دوربین خود هستید، ما به شما میکروفون های کانن را معرفی می کنیم که ارائه کننده کیفیت صوتی منحصر به فردی برای فیلمبرداران با تجربه و فیلمسازان است.

میکروفون های کانن دارای کنترل های جهت دار متناسب با نیازهای شما است. استریو از 90 تا 120 درجه، حالت صوتی را در یک منطقه وسیع برای صدای محیطی بیشتر می کند که می تواند در طبیعت بسیار ایده آل باشد. میکروفون به شما کمک می کند تا حداقل نویز باد را از بین ببرید. اگر چه تاکید بیشتر روی تصاویر است اما اهمیت صدا نباید نادیده گرفته شود.

میکروفون دوربین کانن

یکی از موارد مهمی که بر کیفیت فیلم ها تاثیر می‌گذارد کیفیت صدا بر روی فیلم است. میکروفون کانن یکی از موثر ترین ابزار دوربین در ضبط صدا است و به دلیل توانایی در تعیین صدا در مقابل میکروفون، بسیار کارایی دارد. در تولید فیلم ها معمولا از میکروفون های بزرگ، سیستم های بی سیم ضبط کننده های صوتی خارجی و تعداد زیادی از ابزار و تکنیک های دیگر استفاده می شود.

میکروفون دوربین کانن هم می تواند همین کیفیت را برای شما فراهم کند. به همین دلیل است که افراد با تجربه در تولید فیلم از آن ها استفاده می کنند. برخی از میکروفون ها دارای  فیلتر عبور است که می توانید آن را روشن یا خاموش کنید.

همچنین اگر می خواهید صداهای مزاحمی مانند بالا رفتن از پله، ضربه و یا هر صدای دیگری را حذف کنید، می توانید از سوئیچ مخصوص دوربین استفاده نمایید زیرا هنگام نصب میکروفون بر روی دوربین، صداها واضح شده و به عبارت دیگر ممکن است کوچکترین صدا نیز ضبط شود.

میکروفون دوربین کانن دستگیره و دکمه ای ندارد، حتی فاقد دکمه خاموش و روشن است اما باید از Power Plug-in در ورودی دوربین استفاده شود.

لازم به ذکر است که همه این دوربین ها این ویژگی را ارائه می دهند. میکروفون دوربین کانن دارای ویژگی Ricote chochmount است که باعث کاهش لرزش و سرو صدای ناخواسته می شود.یک کابل خروجی مینی پلاگین کوتاه و همچنین بخش شیشه ای هم برای حفاظت در برابر باد، ایجاد شده است.

ویژگی RØDE DeadCat GO یا Auray WSW-VMG Windbuster، نیز در میکروفون طراحی شده است. میکروفون دوربین کانن بسیار جمع و جور بوده و در هنگام کار نیاز به باتری دارد. بعلاوه، با کاهش سطح ورودی دوربین و افزایش سطح خروجی میکروفون، می توانید کیفیت صدا را افزایش دهید. با یک باتری AA، این میکروفون ها قادرند تا  300ساعت کار کنند.

انواع میکروفون دوربین 

میکروفون داخلی (built-in microphones) 

دوربین های دیجیتال امروزی از قابلیت ضبط صدای با کیفیت معمولی برخوردارند و برای فیلم برداری حرفه ای  میکروفن داخلی دوربین های امروزی یک ابزار مناسب بشمار نخواهد رفت.

میکروفون دوربین کاننشما احتمالا دوربینی دارید که برای آن میکروفون های داخلی تعبیه شده و از عملکرد آن راضی نیستید از آنجا که میکروفن به صورت داخلی به دوربین وصل شده است مسلما تا حدودی از سوژه شما فاصله خواهد داشت وقتی میکروفن از منبع دور است همه صداهای بین این دو سوژه را ضبط میکند بنابراین تمام صداهای اطراف به وضوح شنیده میشود حال این سوال پیش میاید که اگر نمیتوانم از میکروفن داخلی استفاده کنیم چه گزینه هایی در دسترس است؟

باید گفت که برای کیفیت بهتر صدا باید از میکروفن خارجی استفاده کرد .این میکروفن ها به سوکت 3.5 میلی متری دوربین وصل میشوند ویا به قسمت کفشک دوربین اتصال پیدا می‌کنند.

میکروفن دستی (Handheld microphone)

هنگامی که میخواهید یک میکروفن با ظاهری جالب داشته باشید میتوانید از این وسیله استفاده کنید اغلب خبرنگارها و گزارشگرها یا حتی در کنسرتها وهمایش ها و …..از این میکروفن استفاده میکنند.

ویژگی ها :

1.کیفیت ضبط رسانه ای برای سخنرانی و مصاحبه

2.پاسخ فرکانسی مناسب برای گفتار

3.الگوی دریافت تمام جهتی

4.بدنه ارگونومی

5.محافظ باد چند لایه

میکروفن یقه ای (lavalier microphone)

این مدل از میکروفن ها به طور معمول به یقه یا ژاکت و لباس اشخاص وصل میشود این نوع از میکروفن هم سیمی و هم وایرلس طراحی شده و به دلیل نزدیک بودن به دهان گوینده ضبظ صدا با بالاترین وضوح را ممکن میسازد.

میکروفنمیکروفون دوربین کانن وقتی توسط لباس پوشانده نشده باشد یا چیزی مسدودشان نکندکارایی بهتری دارند.مزیت آن کوچک بودن اش است هنگام استفاده از این میکروفن در فضای باز ممکن است نیاز داشته باشیم که یک صفحه نویز گیر مقابل آن نصب کنیم و این مسئله، مزیت کوچک بودن میکروفن را از بین میبرد.

ویژگی ها :

1.ظاهر نامحسوس

2.دارای سیستم مدیریت کابل

3.میکروفن ظریف 5 میلی متری

4.فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی

5.نویز حرکتی کم

6.اتصالات با روکش طلا

میکروفن تفنگی (shotgun microphone)

این میکروفون دوربین کانن بسیار متنوع و محبوب می‌باشد که یک میکروفن استوانه ای بلند است که بسیار جهت دار بوده و این به این معناست که به اندازه ی میکروفن یقه ای سرو صدای پس ضمینه را ضبط نخواهد کرد. در بیشتر اوقات آن را روی پایه نصب کرده ودر بالای سر سوژه کنترل میکنند.

میکروفن

برای استفاده از این میکروفن در فضای باز نیاز به یک نویز گیر دارید. قابلیت اتصال به اکثر دوربین ها را دارد.

ویژگی ها:

1.کیفیت صدای برودکست

2.حساسیت بالا

3.گیرندگی کاملایک جهته سوپرکاردیوئید

4.نویز هندلینگ بسیار پایین

میکروفن سهمی وار ( parabolicmicrophone)

این میکروفون دوربین کانن بسیار تخصصی می‌باشد و ازآن برای پخش های ورزشی و صداهای مختلف حیوانات و دیگر صداها که از فواصل بسیار دور حتی دورتر از160متراست استفاده میشود.

این میکروفون دوربین کانن قابلیت ضبط فرکانس های پایین را ندارد.

ضبط کننده ها

ضبط کننده های قابل حمل دیجیتال اغلب برای بهبود کیفیت صوتی تولیدات ویدئویی استفاده می شوند، زیرا آن ها توانایی ضبط در رزولوشن های بالاتر را دارند. میکروفون دوربین کانن، دارای ضبط صوتی کوچک است که کابل خروجی مینی پلاک را می توان از آن جدا کرد، بنابراین می توانید از VP83F بر روی دوربین خود استفاده کنید. فایل ها به صورت MicroSDHC ذخیره می شوند و با کارت های 32 گیگابایتی سازگار هستند.

لوازم جانبی میکروفن‌ها

Boom pole

یک پایه شبیه مونوپاد میباشد که میکروفن به ان نصب میشود

نویز گیر

همانطور که گفته شد صفحه ای است که مقابل میکروفن قرار گرفته و نویز حاصل از وزش باد را کاهش میدهد یا حذف میکند.

کیلیپس نگهدارنده میکروفون

دستگاهی که میشود همزمان یک یا چند میکروفن را به هم وصل و کلیپس کنیم.

تماس با کارشناسان