نمایش دادن همه 7 نتیجه

فیلتر قیمت

کارت حافظه کانن

کارت حافظه کانن رسانه ای برای ذخیره فایل های تصویری بوده و در واقع  یکی از اجزای حیاتی دوربین محسوب می شود. برای عملکرد مناسب، مخصوصا برای ضبط فیلم، یک کارت حافظه با فضای بالا در نظر بگیرید.

بعضی از کارت حافظه ها ممکن است دارای نام دیگری مانند UHS-1 یا UHS-2؛ نیز باشند. هر دو با یک فن آوری جدید طراحی شده اند که از افزایش سرعت انتقال داده ها نیز بهره مند هستند. کارت حافظه SD، کارت حافظه SDHC، کارت حافظه SDXC یا کارت Eye-Fi یک برگ محافظ دارند. اکثر دوربین های کانن از کارت حافظه SDHC و SDXC استفاده می کنند.

برای خرید کارت حافظه از نمایندگی کانن میتوانید از بخش زیر روی یکی از کارت حافظه های موردنظر خود کلیک کرده و یا با کلیک روی نمایش بیشتر تمام کارت حافظه هایی که بصورت رسمی و با گارانتی از نمایندگی کانن بفروش می رسد رو مشاهده کنید.

کارت حافظه SDHC

با محدودیت ظرفیت 2 گیگابایتی، بدیهی است که کارت‌های SD اصلی دیگر کافی نبودند، بنابراین انجمن کارت SD مجبور شد مشخصات جدیدی ارائه دهد که کارت‌های با ظرفیت بزرگ‌تر را امکان‌پذیر می‌کرد. در ژانویه سال 2006، استاندارد جدیدی توسعه یافت که نه تنها ظرفیت کارت را تا 32 گیگابایت افزایش داد، بلکه عملکرد کارت ها را دو برابر کرد و به سرعت خواندن و نوشتن بسیار سریعتر اجازه داد.

این استاندارد «ظرفیت بالای دیجیتال امن» نام گرفت که نشان دهنده افزایش ظرفیت این کارت ها است. متأسفانه، کارت‌خوان‌های قدیمی‌تر SD در دوربین‌ها و رایانه‌ها با کارت‌های SDHC سازگار نبودند، تا زمانی که سیستم عامل آن‌ها به‌روزرسانی شد تا بتواند از استاندارد کارت جدید پشتیبانی کند، در حالی که کارت‌خوان‌های کارت حافظه SDHC با قابلیت خواندن هر دو حافظه SD و SDHC سازگار بودند.

کارت حافظه SDXC

کارت حافظه  Secure Digital (SDXC) یک کارت حافظه فلش بسیار کوچک است که ظرفیت ذخیره سازی بیشتری نسبت به کارت های حافظه SD (Secure Digital) اصلی دارد. کارت‌های SD و SDXC ذخیره‌سازی قابل حمل را در میان دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند ، کتاب‌های الکترونیکی ، دوربین‌های دیجیتال، دوربین‌های فیلم‌برداری، پخش‌کننده‌های موسیقی و رایانه‌ها تسهیل می‌کنند.

فرمت Extended Capacity (XC) حداکثر ظرفیت ذخیره سازی SD را از 32 گیگابایت  قبلی به 2 ترابایت (ترابایت) افزایش می دهد که این افزایش بیش از 60 برابر است. مهندسان با دستگاه های SDXC به DTR (سرعت انتقال داده) تا 312 مگابیت در ثانیه (میلیون ها بیت در ثانیه) دست یافته اند. یک کارت حافظه SDXC 2 ترابایتی می تواند تا حدود 100 فیلم کامل یا 136000 عکس رنگی با کیفیت بالا را ذخیره کند.

طریقه فرمت کردن کارت حافظه کانن

اولین بار که از کارت حافظه جدید برای دوربین کانن استفاده می کنید ،باید آن را فرمت کنید تا برای ضبط تصاویر ،کارت حافظه را آماده کرده باشید. فرمت کردن  باعث پاک کردن همه اطلاعات  از روی کارت حافظه می شود. بنابراین قبل از اینکه  کارت حافظه را فرمت کنید، تمام اطلاعات موجود در آن را در جای دیگری یا سیستم کامپیوتر ذخیره کنید.

پس از انجام این کار، با استفاده از انتخاب  فرمت در منوی تنظیم، فرمت را انجام دهید. هنگامی که گزینه فرمت را انتخاب می کنید، می توانید قالب بندی نرمال کار یا یک فرمت پایین را انجام دهید. برای استفاده از این گزینه، دکمه  Compensation Exposure Compensation را فشار دهید و سپس دکمهok  را بزنید و دکمه تنظیم را فشار دهید.

سپس دوربین را خاموش کنید. درب باتری را باز کنید و صبر کنید تا کارت حافظه ظاهر شود. بعد از ظاهر شدن کارت حافظه  قادرید  فایل را حذف  یا منتقل کنید.

قفل کارت حافظه

سوئیچ کوچکی در سمت راست کارت حافظه کانن قرار دارد که دارای  قابلیت قفل سوئیچ است و به این ترتیب مانع از حذف هرگونه اطلاعات از کارت می شود. اگر یک کارت قفل شده را در دوربین قرار دهید، پیامی در مانیتور شما ظاهر می شود.

در این زمان  با استفاده از گزینه  Protect Images در منوی Playback می توانید مانع از حذف تصادفی  تصاویر شخصی خود شوید. برای باز کردن قفل صفحه Write Protect Tab  را لمس و کارت حافظه را به سمت بالا بکشید.

کارت های Eye-Fi کانن

با استفاده از کارت های حافظه Eye-Fi ، فایل های خود را به صورت بی سیم به یارانه و سایر دستگاه های خود انتقال دهید. اگر از این مدل کارت ها استفاده می کنید از طریق گزینه Eye-Fi Upload، در منوی راه اندازی، 1 را فعال کنید.

کارت حافظه کانن

تماس با کارشناسان