دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135

پردازنده تصویر : Digic 7
حسگر : CMOS
ایزو ( iso ) : 100-25600
فوکوس : 45 نقطه فوکوس با سیستم Dual Pixel AF
حداکثر سرعت شاتر : 1/4000 ثانیه
سرعت عکاسی پیاپی : 6 فریم در ثانیه
فیلمبرداری : Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه
اندازه مانیتور : ۳ اینچ کاملا متحرک و قابلیت لمسی
ابعاد : 131x100x76 میلیمتر

دسته بندی :

معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135 به همراه لنز (18-135)  به نحوی نسخه جدید‌ه دوربین‌ 760D و 70D به شمار میرود که از پردازشگر DIGIC 7 برخوردار بوده و به لرزش گیر تصویر ۵ محوره مجهز خواهد شد.

حسگر و پردازنده دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135 دارای فاکتورهای مهم عکاسی و فیلم‌برداری میباشد و به لطف داشتن عملکرد عالی در بخش فوکوس خودکار دوربینی بسیار کارآمد و نسل جدید بشمار می‌رود . کانن در مرکز این دوربین دارای یک حسگر قطع APS-C از نوع CMOS و با تفکیک‌پذیری ۲۴٫۲ مگاپیکسلی میباشد, و آن را به پردازشگر تصویر قدرتمند DIGIC 7 مجهز کرده است. بنا بر صحبت های مهندسین ژاپنی‌ ، EOS 77D می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن و وضوح بالا را با کم‌ترین نویز در شرایط کم نوررا به ثبت رساند. کارایی بسیار بالای حسگر و پردازشگر (77D) سبب شده تا سرعت عمل دوربین به اندازه قابل‌ قبولی افزایش پیدا کند.

به لطف این هماهنگی دوربین کانن مدل EOS 77D لنز 18-135 قادر است با سرعت ۶ فریم بر ثانیه با بهترین کیفیت، به صورت پشت سر هم تصاویر را ثبت کند. باید به این نکته اشاره کرد که محدود ISO در این دوربین بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قرار دارد که البته تا ۵۱۲۰۰ نیز قابل افزایش میباشد. به این ترتیب می‌توان در شرایط نوری ضعیف نیز با توجه به پردازنده قدرتمند و تفکیک‌ پذیری بالا عکس‌ هایی با نویز پایین و وضوح بالا به ثبت برسانید.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135

حسگر استفاده شده در دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135 این مدل را قادر می‌سازد تا فیلم هایی فول اچ‌دی را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه تصویر برداری کند. همچنین درگاه جک هدفون و میکروفون که بر روی بدنه EOS 77D قرار داده شده کنترل پیشرفته و دقیق صدا هنگام فیلم‌برداری را ممکن می سازد.

لازم به ذکر است  که دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135 از حالت فیلم‌برداری HDR را پشتیبانی می‌کند که با انتخاب آن می‌توان روشنی‌ها و تیرگی‌ها را با کنتراست بالا و دقت بینظیر فیلمبرداری کرد.قابلیت HDR Mode به این صورت است که دوربین در یک زمان واحد میتواند دو عکس با نوردهی متفاوت را به ثبت ب‌رساند که یکی نرمال و دیگری با نورسنجی پایین عکاسی شده است. سپس هنگام پخش دوباره ویدئو به طور خودکاردو تصویر را با یکدیگر ترکیب کرده و ویدئویی با Dynamic Range یا محدوده پویای بالا را به تصویر ب‌کشد. علاوه بر این امکان ثبت ویدئوهای تایم‌لپس نیز در دوربین 77D بوجود آمده و به این ترتیب می‌توان ویدئوهایی خلاقانه‌ای را تصویر برداری کرد.

فوکوس دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135

شرکت کانن در این مدل به قابلیت سیستم فوکوس خودکار تمرکز زیادی را به خرج داده است. هنگام استفاده از منظره ‌یاب اپتیکی (77D9 می‌توان از قابلیت فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای آن استفاده کرد که همگی از نوع کراس تشخیص فازی هستند. از فاکتورهای فوکوس خودکاری می‌توان به عملکرد سریع در شرایط نوری متفاوت هنگام دنبال کردن سوژه‌های متحرک به ویژه در محیط‌های با روشنایی کم اشاره کرد. از طرف دیگر با‌ روزرسانی صورت گرفته در این مدل این امکان را فراهم می‌آورد تا از ویژگی فوکوس خودکار Dual Pixel هنگام استفاده از Live view و یا فیلم‌برداری بهره گرفت.

عکسبرداری دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135

به این ترتیب در هنگام عکاسی با Live View و یا فیلم‌برداری، فوکوسی بسیار نرم و دقیق مشابه فوکوس دوربین‌های فیلم‌برداری را انجام داد. برخورداری از حسگر Dual Pixel، فوکوس خودکار پی در پی و پشت سر هم را با این مدل کانن ممکن کند و تمام پیکسل‌ها هنگام ثبت عکس قادر به انجام عمل فوکوس خودکارهستند. امکان فوکوس خودکار بکار رفته در (EOS 77D) با ۴۵ ناحیه فوکوس کراس یک بهبود بینظیر نسبت به فوکوس ۱۹ نقطه‌ای 70D بشمار خواهد رفت.

ضمناً به لطف این سیستم فوکوس خودکار میتوان فوکوس دقیق‌تری را در شرایط نوری کم نور تا 3 EV-انجام داد. از دیگرفاکتورهای این دوربین که در نمونه‌های قبلی مانند 760D نیز از آن برخوردار بود، بهره‌گیری از یک سیستم لرزش گیر ۵ محوره است. با توجه به این فاکتور،میتوان لرزش دوربین و دست هنگام فیلمبرداریرا به میزان زیدی کاهشداد و می‌توان با پایداری بیشتری به رکورد ویدیو پرداخت.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135بدنه دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135

شرکت کانن برای دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135 یک صفحه نمایش تمام لمسی سه‌ اینچی از نوع LCD را در نظر گرفته است که از دقت تصویر ۱٫۰۴ میلیون نقطه برخوردار خواهد بود.همراه با این امکان میتوان به فوکوس لمسی نیز دسترسی داشت. این نمایشگر متحرک در زاویه های مختلفی قابل تنظیم میباشد که استفاده در زوایای تنگ را آسان و گرفتن عکس‌های سلفی را لذت‌بخش‌ خواهد کرد.

این DSLR به فناوری‌های NFC و وای‌فای داخلی نیز مجهز شده است که از این طریق می‌توان عکس‌ها یا فیلم‌های ثبت‌شده را به صورت وای فای و بدون نیاز به سیم به گوشی یا کامپیوتر خود انتقال داده و آن‌ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

از دیگر فاکتورهای این مدل می‌توان به داشتن یک LCD بر قسمت بالایی بدنه اشاره کرد که کنترل و مشاهده تنظیمات دوربین را بسیار ساده تر کند. به علاوه 77D به سنسور چشمی مجهز است تا با نزدیک کردن چشم به ویوفایندر، صفحه‌ نمایش خاموش و در مصرف باتری صرفه‌جویی شود. در فیلم‌برداری تایم‌لپس نیز 77D از سیستم تایمر اینتروال برخوردار است تا بتوان با کنترل و آزادی عمل بیشتر تصاویر تایم‌لپس جذابی را خلق کرد.

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 77D لنز 18-135در پایان معرفی این دوربین کم نظیر و فوق العاده از محصولات کانن، به اطلاع شما عزیزان میرسانیم برای مشاوره در مورد قیمت لنز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای شناخت محصولات کانن نیاز دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه کانن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

از طریق تماس با شماره تلفن های ذکر شده در سایت کانن وان، کارشناسان نمایندگی کانن شما را از ضمانت نامه و گارانتی، خدمات پس از فروش و سایر اطلاعات دقیق مربوط به خرید محصولات کانن آگاه میسازند تا با خیال آسوده بهترین دوربین با تجهیزات روز را خریداری کنید.

 

تماس با کارشناسان