دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285

دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 یک دوربین کوچک و قدرتمند از گروه دوربین‌های کامپکت کانن است که برای استفاده‌ی خانگی طراحی و ساخته شده است.

این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۲ برابر، انتخابی مناسب برای عکاسی در جمع‌های دوستانه، سفر و محیط‌های باز محسوب می‌شود. این دوربین در کنار کیفیت بالای عکاسی، یک دوربین فیلمبرداری قدرتمند نیز محسوب شده و می‌تواند با کیفیت فوق‌العاده‌ی Full HD و تنها با فشار یک دکمه به ثبت فیلم بپردازد.

مجهز شدن این دوربین به سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم مانند NFC و WiFi امکان ارتباط آن با دیوایس‌های هوشمند مانند تبلت و تلفن همراه را ایجاد کرده و از این طریق می‌توان دوربین را کنترل و تصاویر ثبت شده روی آن را به سادگی به حافظه‌های جانبی منتقل کرد.

IXUS 285 از یک صفحه نمایش ۳ اینچی با وضوح بالا نیز بهره می‌برد که تمامی جزییات تصویر را به کاربر نشان داده و تمام اطلاعات مورد نیاز را برای وی به نمایش می‌گذارد.برای خرید حضوری این محضول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 را داریم پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285

در قسمت پشت لنز دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 یک سنسور BSI CMOS با کیفیت ۲۰٫۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است و ابعاد آن ۱/۲٫۳ اینچ میباشد. این سنسور در کنار پردازنده DIGIC 4 به خلق تصویرهای چشم گیر و مهیج و نیز با جزئیات و ریزه‌کاری انجام وظیفه می‌کند. این مدل از وسعت حساس بودن ۸۰-۳۲۰۰ استفاده می‌کند که به هیچ عنوان قابل پیشرفت و بروز رسانی نمی‌باشد.

این سنسور تصاویر موجب به وجود آمدن حالات بسیار مهیجی در دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 می‌شود که از مهم‌ترین آنها می شود به ثبت کردن چندین تصویر در یک آن واحد اشاره کنیم که هر تصویر با یک فیلتر افکتیو مهیج و جذاب همراهی می‌کند.

با بیان اینکه تصویر اصلی هم بدون ذره ای افکت تصویری است. یا مود اتوماتیک با هوش بالا که در کنار وضوح هایبریدی می شود تعدادی دلخواه تصویر را با یک فیلم کوتاه چند دقیقه ای ثبت کرد. همه این پروسه در دوربین و بدون وجود و نیاز به یک اپلیکیشن اتفاق میوفت و ادیتور این وظیفه را انجام می‌دهد.

دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285ویژگی های دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285

از دیگر قدم های رو به جلو که شرکت کانن در دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 به نسبت دوربین قبلی خود برداشته است بالا تر بردن نرخ عکس‌برداری پشت سر هم می‌باشد که از ۲٫۶ فریم بر ثانیه به ۷٫۲ فریم بر ثانیه بالا تر رفته است. ولی یکی نقاط ضعف که در این مدل به نسبت مدل پیشین اتفاقا افتاده است کم شدن طول عمر باتری دوربین از ۱۸۵ تصویر در هر بار شارژ کامل به ۱۸۰ تصویر در هر شاژر رسیده است.

مثل همه مدل های خانگی دیگر این مدل هم با کارت حافظه‌ SD استفاده خواهد کرد. دوربین Canon IXUS 285 HS تجهیز شده به یک تنظیم سوپر واید مهیج و جالب توجه می‌باشد و بزرگ نمایی چشمی ۱۲ برابر می‌باشد، که با امکان Zoom Plus به شکل الکترونیکی چند برابر شده است تا عکاس را با کمترین افت کیفیت عکس بیش از گذشته به سوژه نزدیک خواهد شد.

دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 این مدل خانگی به روز مجهز به امکان Auto Zoom یا بزرگ‌نمایی اتوماتیک می‌باشد که در زمان فعال شدن بزرگ‌نمایی این دوربین را به شکل هوشمند و اتوماتیک بر اساس تعداد سوژه های قابل حرکت در قاب تنظیم خواهد کرد و این ویژگی را برای شما مهیا می کند بر روی به تصویر کشیدن برترین لحظه ها تمرکز بیشتری دارد.

این دوربین توسط باتری Canon NB-11L شارژ می شود و از شارژر Canon 2LDC برای شارژ باتری استفاده می کند. با هر بار شارژ کامل باتری می توانید نزدیک به 280 عکس بگیرید و زمان شارژ باتری نزدیک به یک ساعت است.

تصویر برداری دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285

رزولوشن تصویربرداری در دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 فول اچ دی با کیفیت۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و با فرمت MP4 می‌باشد. چرا که این مدل به ویژگی‌های WiFi وNFC هم مجهز شده‌اند که به سادگی می‌توانید دوربین خود را به تمامی دستگاهای که قابلیت بالا را دارند متصل کنید.

دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285و همچنین می‌شود از این راه دوربین را از راه دور مدیریت کرد و از دستگاه های هوشمند گوشی یا تبلت به عنوان نمایشگر دوربین بهره برد. دسترسی به WiFi هم با گنجاندن یک دکمه ی مستقیم WiFi در قسمت عقب این مدل کار را برای شما تا حد زیادی ساده می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در مورد دوربین دیجیتال کانن مدل IXUS 285 می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فیزیکی
ابعاد

125 × 143 × 80 سانتي متر

سایر
دقت حسگر

21.1 مگاپیکسل

تماس با کارشناسان