دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55

پردازنده تصویر : Digic 7
حسگر : CMOS
ایزو ( iso ) : 100-25600
فوکوس : 45 نقطه فوکوس با سیستم Dual Pixel AF
حداکثر سرعت شاتر : 1/4000 ثانیه
سرعت عکاسی پیاپی : 6 فریم در ثانیه
فیلمبرداری : Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه
اندازه مانیتور : ۳ اینچ کاملا متحرک و قابلیت لمسی
ابعاد : 131x100x76 میلیمتر

دسته بندی : برند:

معرفی کلی دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55

دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55: شرکت کانن در فوریه سال 2017 بعد از 4 سال تولید جدید خود را تحت عنوان دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55 را به علاقه‌مندان جهان عکسبرداری معرفی کرد. دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D را در اکثر شهر‌های جهان به اسم EOS 9000D مشهور می باشد. این مدل در خانواده SLR های مدیوم شرکت کانن جایی دارد و ورژن به روزتر 760D و  70D به شمار می آید.

دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55کاربرد دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55

دوربین کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55 جزو بهترین و نامدار‌ترین محصولاتی می‌باشد که شرکت کانن در طول این سال ها به عرصه تولید رسانده است. این مدل در عین دارا بودن ویژگی‌های حرفه‌ای عکس‌برداری از امکانات بی‌نظیری در تصویربرداری نیز بهره‌مند می‌باشد. قدم های رو به جلو در دوربین 77D به نسبت 70D در زمینه‌های کارایی و ارتباطی، این مدل را به مهم‌ترین و پر‌‌اهمیت ترین انتخاب مبتدیان و نیز علاقه‌مندان با تجربه‌تر تبدیل کرده است.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D سریع بودن بیشتری نسبت به Rebel T7i می‌باشد و قابلیت مدیریت کنترل راحت‌تری را در خدمت علاقه‌مندان می‌گذارد. این مدل جانشینی به حق و شایسته برای تولید مدل های پیش از خود می‌باشد.

دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55طراحی بدنه دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55

بادی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D به همراه لنز 18-55 به ابعاد مدل های خانواده 3 رقمی شرکت کانن مثل EOS 750D ظریف و کوچک نخواهد بود ولی در قیاس با دوربین EOS 80D از وزن پایین تری برخوردار می‌باشد .

دوربین 77D در قیاس با دوربین قبلی خودش از منظر اندازه و وزن تا حد زیادی بهینه سازی شده است و در مجموع 215 گرم سبک‌ تر از دوربین کانن 70D می‌باشد. این مدل با 540 گرم وزن در موقعیت های عکس‌برداری دراز مدت به هیچ عنوان شما را خسته نخواهد کرد و از این منظر برای بهره بردن در مسافرت‌ها، طبیعت و نیز عکس‌برداری خیابانی تا حد زیادی کارایی بی‌نظیری خواهد داشت.

شرکت کانن برای دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D یک نمایشگر تاچ چرخان در اندازه 3 اینچی تعبیه کرده است که کاربرد عالی و آزادی عمل بیشتری برای عکاسان مهیا می‌کند. این نمایشگر برای عکس‌برداری از زاویه های سخت تا حد بالایی مفید می‌باشد ولی در موقعیت های دیگر قاب‌بندی به کمک VISOR مهیج‌تر می‌باشد. چشمی نوری 5 ‌وجهی pentamirror این مدل 95% از کادر عکس را پوشش خواهد داد و عکس‌هایی با ضریب 0.82 در آن کوچک‌تر به نظر خواهد رسید. فوکوس و کیفیت تصاویر در این ویزور به شکل مشخصی قابل لمس می‌باشد.

تفاوت پر اهمیتی که در تولید دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55 در نظر گرفته شده است و EOS T7i از این قابلیت مثتثنی می‌باشد، بودن یک LCD تک رنگ در قسمت بالایی بادی است. این نمایشگر کوچک که در همه مدل‌های خانواده دو رقمی و تک رقمی شرکت کانن (دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای این شرکت) ملاحظه می‌شود، کارایی زیادی می‌تواند داشته باشد و چنانچه به بهره‌مندی از آن خو بگیریم‌، برای دادن تنظیم ها، نیاز پایین‌تری به LCD اصلی دوربین خواهیم داشت؛ همین مورد به پایین آمدن مصرف منبع تغذیه این مدل کمک شایانی خواهد کرد.

کانن برای این دوربین از باتری Canon LP-E17 استفاده کرده است که با هربار شارژ کامل باتری می تواند حدود 800 عکس بگیرد. همچنین شارژر کانن LC-E17 که مخصوص شارژ این باتری می باشد به همراه باتری در داخل جعبه دوربین قرار دارد.

سنسور دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55

سنسور تعبیه شده در دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D به همراه لنز 18-55 از نوع CMOS می‌باشد و حساس بودن 24.2 مگاپیکسلی را در خود جایی داده است. این حسگر در اندازه APS-C می‌باشد که بزرگ‌ترین ابعاد سنسور کراپ‌فریم به شمار می‌رود. تصویرهای که این حسگر ثبت می‌کند از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار می‌باشند. پردازشگر تعبیه شده در این دوربین به همراه این سنسور، نسبت به دوربین کانن 80D پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

قابلیت Digic 7 در قیاس با Digic 6 پردازشگر پرقدرت تری می‌باشد و حاصل آن کارایی با دقت و پرسرعت این مدل می‌باشد. دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D ‌به خاطر استفاده کردن از این پردازشگر قدرتمند توانایی این را دارد تا به صورت پی در پی در هر ثانیه 6 فریم تصویر را به ثبت برساند. این چنین فریم ریتی برای عکس‌برداری خبرنگاری تا حد بالایی کارایی بی‌نظیری خواهد داشت.دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55تصویربرداری دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55

دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55 جزو برترین و جذاب ترین مدل های DSLR از منظر ویژگی تصویربرداری نیز هست. سنسور این دوربین آن را قادر کرده است تا فیلمی Full HD 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت کند. فیلم هایی که با کمک این دوربین ضبط می‌شوند به شکل IPB قابلیت فشرده سازی را دارند و با فرمت MP4 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ویژگی Dual Pixel CMOS AF این قابلیت را مهیا می‌کند تا با تاچ نمایشگر امکان وضوح در حین تصویربرداری با نهایت دقت صورت پذیرد. این مدل ویژگی ثبت فیلم با قابلیت تایم‌لپس درونی را دارا می‌باشد. این ویژگی قابلیت ثبت بدون اذیت شدن ویدئوی تایم‌لپس را مهیا خواهد کرد.

این مدل یک مود تصویربرداری ویژه نیز می‌باشد. تصویربرداری در حالت HDR قابلیت ثبت فیلم با میزان کنتراست بالا مهیا خواهد کرد. نحوه کار با مود HDR به این صورت می‌باشد  که دوربین به صورت یکنواخت دو ویدئو با میزان نوردهی مختلف و با سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت خواهد کرد؛ یک عکس با نوردهی استاندارد و دیگری underexposed. بعد از ثبت فیلم و در پروسه پردازش این دو ویدئو با هم ترکیب خواهند شد و فریم‌ها یکی در میان از هر ویدئو انتخاب میشوند و در پایان یک فیلم با سرعت 60 فریم برثانیه خروجی خواهید داشت.

دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55سیستم فوکوس دوربین عکاسی کانن مدل 77D به همراه لنز 18-55

ویژگی وضوح نیز جزو مسائلی می‌باشد که در دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. نقطه های وضوح این مدل نسبت به تولید قبل از خود 26 نقطه بیشتر شده است و به 45 نقطه می‌رسد. همه این نقطه ها از جنس کراس می‌باشند و همه آن‌ها امکان تشخیص فازی را نیز دارند.

ویژگی وضوح این مدل مجهز به سنسور Dual Pixel می‌باشد که وضوح اتوماتیک دائمی را مهیا خواهد کرد. این ویژگی وضوح پر قدرت حتی در محیط های نوری ایی هم کارایی خوبی را به شما نشان خواهد داد.

برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

سایر
نوع حسگر

CMOS

قطع حسگر

Crop Frame

ابعاد حسگر

APS-C

دقت حسگر

26 مگاپیکسل

حداکثر رزولوشن عکس

4000 × 6000

نسبت ابعاد عکس

1:1, 4:3, 3:2, 16:9

فرمت غیرفشرده عکس

RAW

پردازشگر

DIGIC 7

فاصله کانونی

18 – 55 میلی متر

لرزشگیر تصویر

بله

فوکوس خودکار

بله

تکنولوژی بي سیم

Bluetooth

تماس با کارشناسان