باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC برای دوربین Canon EOS 6D از شرکت Canon یک دسته باتری است که مخصوص استفاده در دوربین SLR دیجیتال Canon EOS 6D طراحی شده است و یک یا دو باتری Canon LP-E6 را می پذیرد. با نصب دو باتری ، زمان عکسبرداری شما دو برابر می شود. علاوه بر این ، هنگامی که یک باتری تخلیه می شود ، می توانید آن را برداشته و شارژ کنید .
در حالی که شما با باتری دیگر به عکسبرداری ادامه می دهید. علاوه بر این ، باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC می تواند از 6 باتری قلمی استفاده کند و دارای یک سینی باتری است که برای نگهداری 6 باتری AA / LR6 طراحی شده است. همچنین می توان آن را با کیت اختیاری ACK-E6 AC آداپتور تأمین کرد که منبع تغذیه بدون وقفه را فراهم می کند.
برای خرید حضوری به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.
دسته بندی : برند:

بررسی باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC به طور اختصاصی برای دوربین کانن EOS Canon 6D ساخته شده است. گریپ کانن BG-E13 for 6D HC به صورت خشابی به این دوربین متصل شده و ویژگی های منحصر به فردی را به این دوربین کانن اضافه می کند. به طور کلی، استفاده مکرر از فلاش دوربین عکاسی، عکس‌برداری یا فیلم‌برداری در یک محیط سرد یا از روی صفخه نمایشگر باعث تخلیه سریع‌تر دوربین نسبت به حالت معمول می شود.

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC

این مسئله زمانی مشکل ایجاد می کند که شما نیاز دارید با دوربین کانن برای مدت طولانی کار کنید و بدون شک زمان زیادی برای شارژ مجدد باتری کانن خود نخواهید داشت. شاید تنها ابزاری که به طور کامل مشکل شما را حل کند باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC باشد.

یکی از مزیت های عالی دوربین های DSRL کانن طراحی مناسب و سبک وزن بودن بدنه است. تنها نقطه ضعف این طراحی مناسب در دوربین های DSLR تمامی برند ها داشتن دستگیره بر روی دوربین تنها در جهت افقی است و برای استفاده بلند مدت در جهت عمودی کمی ناخوشایند هستند و باعث فشار بر روی شانه می شود.

استفاده از باتری گریپ کانن 6D علاوه بر اینکه تقریباً زمان کارکرد دوربین را دو برابر می کند، به شما این امکان را می دهد که همزمان از دو باتری کانن LP-E6 و 6 باتری قلمی لیتیومی AA مناسب دوربین کانن استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای داشتن یک باتری گریپ کانن این است که می توانید دوربین کانن را به راحتی در جهت عمودی دست بگیرید و لرزش دست را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC

همچنین در حالت عمودی بسبب داشتن دکمه ی شاتر اضافی بر روی گریپ امکان عکسبرداری در حالت عمودی را برای شما فراهم می کند.

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC برای دوربین کانن Canon EOS 6D از شرکت Canon یک دسته باتری است که مخصوص استفاده در دوربین SLR دیجیتال Canon EOS 6D طراحی شده است و یک یا دو باتری کانن Canon LP-E6 را می پذیرد. با نصب دو باتری کانن، زمان عکس‌برداری شما دو برابر می شود. علاوه بر این، هنگامی که یک باتری تخلیه می شود، می توانید آن را برداشته و شارژ کنید.
البته حتما ضروری نیست که در زمان استفاده از باتری گریپ، از دو باتری همزمان استفاده کنید. باتری گریپ با یک باتری هم به تنهایی عمل می کند و می توانید از گریپ تنها برای استفاده دوربین در جهت عمودی استفاده کنید.
در حالی که شما با باتری دیگر به عکس‌برداری ادامه می دهید.
علاوه بر این، باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC می تواند از 6 باتری قلمی AA استفاده کند و دارای یک سینی باتری است که برای نگهداری 6 باتری AA / LR6 طراحی شده است. همچنین می توان آن را با کیت اختیاری ACK-E6 AC آداپتور تأمین کرد که منبع تغذیه بدون وقفه را فراهم می کند.
باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC

برای وصل کردن باتری گریپ BG-E13 در ابتدا باتری کانن LP-E6N را از دوربین کانن 6D در می آوریم. سپس درب محفظه باتری را از دوربین کانن جدا می کنیم.

دوربین عکاسی کانن 6D دارای کلید آزاد کننده کوچک فنری در روی درب محفظه باتری برای جدا شدن آسان درب است. همچنین می توانید درب باتری جدا شده را به بدنه گریپ وصل کنید یا برای نگه داری در محفظه ای مطمئن قرار دهید تا کج نشود تا در زمانی که خواستید باتری گریپ را از دوربین جدا کنید، دوباره به دوربین متصل کنید.

باتری گریپ BG-E13 را باید از قسمت خالی باتری به دوربین کانن 6D متصل کنید و با چرخاندن پیچ سر سوکت گریپ BG-E13 در جای خود قفل کنید.

باتری گریپ BG-E13 دارای طراحی خوبی است و به خوبی در بدنه 6D جای می گیرد.

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC همانند دوربین کانن 6D در قسمت پایینی خود دارای پین اتصال به سه پایه هست و شما نگرانی از بابت استفاده همزمان از گریپ و سه پایه برای دوربین عکاسی ندارید.

خرید باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC

باتری گریپ کانن BG-E13 for 6D HC در درجه کیفیت های مختلف تولید می شود:
  • باتری گریپ اورجینال
  • باتری گریپ طرح اصلی
  • باتری گریپ فیک

کاربران عزیز می توانند دو مورد اول را از نمایندگی کانن (ایران کانن) خریداری کنند و بشدت از خرید مورد سوم از خارج نمایندگی کانن خودداری کنید بدلیل اینکه امکان آسیب رساندن از طرف باتری گریپ فیک به باتری و دوربین زیاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید

سایر
نام محصول

Canon BG-E13 Battery Grip-Not Original

شرکت سازنده

مشابه اصلی

سایر ویژگی ها

سازگار با دوربین Canon EOS 6D

نوع باتری

گریپ

رنگ

مشکی

تماس با کارشناسان