دوربین کانن M50 MARK II

(دیدگاه 1 کاربر)

CANON EOS M50 MARK II مشخصات

  • اندازه حسگر : 24.1 مگاپیکسل
  • نوع حسگر : (APS-C) CMOS
  • پردازنده تصویر : Digic 8
  • ایزو ( حساسیت سنسور ) : 100-25600 قابل ارتقا 51200
  • نقاط فوکوس : 143 نقطه ای Dual Pixel CMOS AF
  • سرعت عکاسی پیاپی : 10 فریم در ثانیه
  • رزولوشن فیلمبرداری : 4K (24p)، HD (120P)
  • اندازه مانیتور : 3 اینچ چرخان و لمسی
  • ارتباط : WiFi و NFC و Blutooth
  • ابعاد : 116x88x59 میلیمتر
  • 36 ماه گارانتی و بیمه نمایندگی کانن
  • اصالت کالا و لوازم جانبی

معرفی و بررسی دوربین کانن M50 MARK II

امروز قصد داریم دوربین کانن M50 MARK II را برای کاربران معرفی و بررسی کنیم. دوربین کانن M50 MARK II یکی از دوربین‌های بدون آینه کانن است که دارای مزایای بسیار خوبی از جمله سنسور قدرتمند 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و وضوح 4K مانند Canon 90d است.

این دوربین در اکتبر 2020 جایگزین دوربین کانن M50 شده است، دوربینی که رتبه‌ی نخست فروش در میان دوربین‌های بدون آینه شرکت کانن را در کشور آمریکا به دست آورده است.

حسگر بزرگ CMOS استفاده شده در دوربین کانن M50 MARK II با بهره‌گیری از طراحی پیچیده‌ی نورگیری به کم شدن نویز در ثبت عکس و فیلم کمک می‌کند و وضوح و جزئیات تصویر را حتی در نور کم حفظ می‌‌کند.

Canon M50 MARK II دوربین بدون‌ آینه فول‌ فریم با اندازه کوچک، سبک و با‌کیفیت که برای عکاسی و فیلمبرداری در سفر و ولاگری طراحی شده است.

خرید دوربین کانن M50 MARK II

کاربران گرامی می‌توانید دوربین Canon M50 MARK II را مستقیم از نمایندگی رسمی کانن به صورت حضوری و آنلاین با 36 ماه گارانتی زسمی و 15 ماه بیمه نامه کارآفرین خریداری نمایید. برای خرید حضوری این دوربین می‌توانید به فروشگاه مرکزی نمایندگی کانن واقع در میدان جمهوری، جنب مترو نواب، برج سهیل مراجعه کرده و دوربین‌های کانن را از نزدیک مشاهده کنید و مشاوره خرید رایگان از کارشناسان حاضر در نمایندگی دریافت نمایید.

همچنین با تماس با شماره های 66864034-021 و 66576190-021 و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش نمایندگی سفارش خود را ثبت نمایید و دوربین خود را در کمتر از 24 ساعت در تهران و 48 ساعت در شهرستان تحویل بگیرید.در صورت نیاز امکان فعال‌سازی بند بیمه برای شما عزیزان فراهم شده تا در صورت آسیب فیزیکی خارج از گارانتی دوربین شما تحت پوشش بیمه تعویض قرار گیرد.

حسگر و پردازنده دوربین M50 MARK ll

در دوربین عکاسی کانن M50 MARK ll حسگر 24 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 8 طراحی و تعبیه شده است که همانند دوربین کانن 850d ارائه حساسیت‌های بالا و عملکرد سریع عکس‌برداری و فیلم‌برداری در شرایط مختلف بسیار به کار می‌آید.

حسگر CMOS استفاده شده در این دوربین نیز کمک می‌کند تا تصاویر به واقعیت بسیار نزدیک باشند. تصاویر این دوربین را می‌توانید با فرمت‌های JPEG و RAW ذخیره کنید. با انتخاب فرمت JPEG عکس‌ها با سایز فشرده‌تر اما کیفیت بالا ذخیره شده و می‌توان در انواع سوشال مدیا از آن‌ها استفاده کنید. نسبت طول به عرض عکس‌های این دوربین می‌توانند به دلخواه شما ۱:۱، ۱۶:۹، ۳:۲ و ۳:۴ باشد.

این دوربین در حالت عکاسی از فرمت RAW پشتیبانی می‌کند تا بتوانید عکس‌ها را خام بگیرید و در نرم افزارها ویرایش کنید.

دامنه ایزو دوربین کانن M50 MARK ll حدود 100-25600 می‌باشد که این عدد تا 51200 هم قابل ارتقا می‌باشد و این موضوع دوربین عکاسی کانن M50 MARK ll را تبدیل به دوربین منحصر به فردی کرده که در شرایط مختلف نوری و عکس‌برداری نویز را به حداقل خود می‌رساند و روشنایی خودکار در شرایط کم نور و یا شرایط مختلف نوری، وضوح قابل‌توجهی را به شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر تمامی این مزیت‌ها پردازنده دوربین کانن M50 MARK ll قابلیت عکاسی پی در پی تا نرخ 10 فریم بر ثانیه را دارا می‌باشد. زمان راه‌اندازی سریع دوربین کانن M50 MARK ll و زمان‌های بسیار کوتاه بین هر فریم یک فرایند بسیار کارآمد می‌باشد.

کیفیت تصویر گرفته شده با دوربین کانن M50 MARK II

نمونه تصویر M50 MARK II کیفیت دوربین M50 MARK II

فیلم‌برداری و عکس‌برداری دوربین M50 MARK II

فیلم‌برداری UHD 4K با 23.98 فریم در ثانیه و کیفیت FULL HD برای ضبط فیلم‌های آهسته یا اصطلاحا SLOW MOTION به شما کمک خواهند کرد. با دوربین کانن M50 MARK II ضبط فیلم به صورت عمودی هم ممکن می‌باشد و دارای خروجی HDML برای پخش با وضوح و کیفیت عالی و نرخ فریم بالا می‌باشد.

در این دوربین شما می‌توانید ویدیو‌ها را با فرمت‌های H.264  و MPEG-4 ذخیره کنید و همچنین دوربین کانن M50 MARK II دارای میکروفون استریو داخلی می‌باشد تا صدای ضبط شده توسط دوربین در زمان فیلم‌برداری از کیفیت بالایی برخوردار باشد. EOS M50 Mark II می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که ویدیوهای شما کیفیت تصویر سینمایی مورد نظر شما را خواهد داشت.

دوربین کانن M50 MARK II

فوکوس دوربین CANON M50 MARK II

عملکرد دوربین M50 MARK II در سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS AF مشابه تنظیم فوکوس برای ضبط فیلم می‌باشد. دوربین کانن M50 MARK II دارای نقاط فوکوس خودکار 143 نقطه‌ای می‌باشد.

ترکیب سیستم دیود‌های نوری موجب شده دوربین کانن M50 II در هر پیکسل قابلیت تشخیص فاز را دارا باشد.

در زمان عکاسی از سوزه‌های ثابت این سیستم فوکوس با دقت و سرعت بی‌نظیری کار می‌کند و امکانات این سیستم فوکوس دوربین M50 MARK II را تبدیل به دوربینی کرده که برای عکاسی از سوژه‌های متحرک هم گزینه خوبی به حساب آید.

لازم به ذکر است که در زمان عکاسی پرتره سیستم Eye Detection AF باعث می‌شود تا فوکوس بر روی چشم‌های سوژه متمرکز شود و وضوح بی‌نظیری را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین قابلیت این را دارد تا با انتخاب کردن سوژه از روی صفحه LCD، فوکوس دوربین را روی سوژه متمرکز کرد تا در صورت حرکت سوژه، فوکوس دوربین را روی سوژه قفل می‌ماند و نیاز به فکوس دستی نیست.

به لطف نقاط فوکوس خودکار 143 نقطه‌ای تعبیه شده در دوربین، امکان تشخیص چهره و لبخند در دوربین وجود دارد. این ویژگی چشم انسان را مشحص می‌کند و سریع فوکوس را روی چشم قفل می‌کند، تا چهره و چشم در بهترین منطقه فوکوس هنگام گرفتن عکس قرار گیرند.

مقایسه دوربین کانن m50 و دوربین کانن m50 II

آیتم دوربین کانن m50 دوربین m50 II
پردازشگر 8 DIGIC DIGIC 8
رزولوشن موثر حسگر 24 مگاپیکسل 24 مگاپیکسل
ابعاد حسگر APS-C APS-C
حساسیت سنسور 100-25600 100-25600
فوکوس خودکار در حالت چشمی Dual Pixel AF Dual Pixel AF
حالات اتوفوکوس انتخاب تک نقطه
پیوسته
تشخیص چهره
تشخیص فاز
تشخیص کنتراست
تعقیبی
تکی
لمسی
مرکزی
مشاهده مستقیم
انتخاب تک نقطه
تشخیص چهره
تشخیص فازپیوسته
تشخیص کنتراست
تعقیبی
تکی
چندناحیه
لمسی
مرکزی
مشاهده مستقیم
فیلم‌برداری FULL HD 4k
سرعت عکاسی پیوسته 10 فریم بر ثانیه 10 فریم در ثانیه
سرعت شاتر 1.4000 ثانیه 1.4000 ثانیه
ابعاد بدنه 59 در 88 در 611 میلی متر 59 در 88 در 116 میلی متر
وزن بدنه 390 گرم 587 گرم( با لنز )
باتری LP-E12 LP-E12
قابلیت‌های ارتباطی NFC, BLUETOOTH, WIFI NFC, BLUETOOTH, WIFI
تعداد عکس با یکبار شارژ 235 فریم 305 فریم
فرمت عکاسی JPEG و RAW JPEG و RAW
صفحه نمایشگر TFT-LCD TFT-LCD
پوشش منظره‌یاب 100% 100%
بلندگو مونو مونو
میکروفون داخلی استریو داخلی استریو

 

بدنه و ارتباطات دوربین عکاسی کانن M50 MARK II

دوربین عکاسی کانن M50 MARK II دارای وزنی سبک معدل 587 گرم است و از لحاظ ابعاد 116×88×59 می‌باشد که یک نمونه‌ی بسیار سبک و خوش‌دست است و مانند دوربین های DSLR از اندازه بزرگی برخوردار نمی‌باشد.

در دوربین عکاسی M50 MARK II صفحه نمایش نسبتا بزرگ 3 اینچی باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید نقاط فوکوس را تعیین و کنترل کنید و قادر به پیمایش منو‌ها و بررسی تصاویر ثبت شده هستید.

لازم به ذکر است که صفحه نمایش دوربین کانن M50 MARK II کاملا چرخان می‌باشد و با همین مزیت شما می‌توانید در زوایای دشوار به راحتی عکس‌برداری و فیلم‌برداری کنید و امکان مشاهده از زاویه بالا، کناره‌ها، مخصوصا از جلو دوربین را فراهم می‌کند.

همچنین منظره‌یاب OLED و الکترونیکی این دوربین نظارت روشن با وضوح عالی را برای شما ممکن می‌سازد.

دوربین M50 MARK II با مزیت‌هایی چون NFC و WIFI داخلی امکان اشتراک‌گذاری بی‌سیم راحت و آسان را با گوشی همراه ممکن ساخته است. همچنین این دوربین دارای بلوتوث هم می‌باشد که بدین وسیله شما قادر به اشتراک‌گذاری سریع عکس‌هایتان هستید و همچنین می‌توانید از قابلیت کنترل از راه دور را به هم پیوند دهید.

فلاش پاپاپ داخلی این دوربین دارای نور اضافی برای شرایط کم نور می‌باشد.

سرویس image.canon:

برنامه image.canon دوربین m50 mark ll

سرویس image.canon یک سرویس ابری است که برای تسهیل انتقال تصاویر و فیلم‌های شما طراحی شده است. اتصال دوربین EOS M50 Mark II به سرویس image.canon به شما این امکان را می‌دهد که همه تصاویر و فیلم‌ها را به صورت یکپارچه با فرمت و کیفیت اصلی خود آپلود کنید و از برنامه اختصاصی یا از طریق مرورگر وب به آنها دسترسی داشته باشید و به طور خودکار آنها را به کامپیوتر، دستگاه تلفن همراه خود ارسال کنید.

کنترل از راه دور با ریموت بی‌سیم BR-E1

ریموت بی‌سیم BR-E1 با قابلیت سازگاری با دوربین‌های دارای BLUETOOTH برای فوکوس کشی و تغییر زوم از راه دور در حالت عکاسی و فیلم‌برداری با استفاده از آداپتور کانن PZ-E1 استفاده می‌شود. قدرت اجرا این ریموت برای دوربین کانن M50 mark II تا فاصله 8 متر می‌باشد.

قابلیت وب‌کم شدن دوربین عکاسی M50 mark II

دوربین M50 MARK II از قابلیت وب کم شدن (پخش زنده) با کیفیت بالایی برخوردار است. سازندگان محتوا مانند: ولاگرها و غیره می‌توانند از M50 MARK II برای پخش‌ زنده تصاویر و فیلم‌های خود با استفاده از WIFI داخلی دوربین و نرم‌افزار EOS Webcam Utity استفاده کنند.

قابلیت پخش زنده از دوربین عکاسی به  YouTube اکنون امکان‌پذیر شده است. لحظاتی را که باید دیده شود، مستقیماً از محیطی که در آن هستید به اشتراک بگذارید. چه در یک کنسرت باشید، چه بخواهید ویدیوی اموزشی خود را به‌صورت لایو در وبلاگ قرار دهید.

قابلیت پخش زنده موجود در دوربین CANON M50 mark II فقط برای پخش زنده YouTube است. برای استفاده از پخش زنده، باید یک حساب در YouTube بسازید و یک حساب image.canon داشته باشید و دوربین شما به نسخه سیستم‌عامل بالا نیاز دارد.

توجه داشته باشید که YouTube ممکن است در هر زمان و بدون اطلاع قبلی، سرویس‌های خود را از جمله پخش زنده را تغییر، توقف یا پایان دهد. طبق «محدودیت‌های پخش زنده YouTube»، کاربران باید حداقل 1000 مشترک کانال داشته باشند تا از یک دستگاه تلفن همراه (از جمله دوربین‌هایی با قابلیت پخش زنده) پخش زنده داشته باشند.

برای اطلاعات به روز از YouTube در مورد محدودیت‌ها، لطفاً از https://support.google.com/youtube/answer/2853834?hl=en دیدن کنید. Canon هیچ‌گونه نمایندگی یا ضمانتی در رابطه با محصولات یا خدمات شخص ثالث، از جمله پخش جریانی زنده در یوتوب، ندارد.

دوربین M50 MARK II

باتری و شارژر دوربین کانن M50 MARK II

دوربین کانن M50 MARK II همانند دوربین کانن M200 دارای باتری کانن LP-E12 به ولتاژ 7.2V و ظرفیت 875mA است و میانگین 305 عکس در هربار شارژ کامل باتری ثبت می‌کند. همچنین دارای شارژر کانن LC-E12 هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره شما می‌وانید با کارشناسان ما در تنها نمایندگی کانن در ایران از طریق شماره تلفن‌های نمایندگی کانن در صفحه‌ی تماس با نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه برای دوربین کانن M50 MARK II

  1. آواتار غفاری

    غفاری

    سلام
    دوربین کانن M50 بهتر هستش یا کانن R50؟

    • آواتار Ebrahimi

      Ebrahimi

      سلام روزخوش
      اگر برای استفاده حرفه ای میخواهید و قصد آموزش دیدن دارید دوربین کانن R50 گزینه ی مناسب تری می باشد ولی اگر برای استفاده ولاگری و یا استفاده روزمره می خواهید دوربین کانن M50 mark ii بدلیل آپشن ها و کاربری ساده تر مناسب تر می باشد

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان