نمایندگی کانن - بهترین تجهیزات آتلیه

بهترین تجهیزات آتلیه

بهترین تجهیزات آتلیه

بررسی و خرید بهترین تجهیزات آتلیه

به عنوان یک عکاس حرفه ای شما برای راه اندازی کسب و کار خود در استودیو نیاز به بهترین تجهیزات آتلیه دارید. در شرایطی که از قدرت زیبایی شناسی، خلاقیت و علم در عکاسی بهره مند باشید و در عوض تجهیزات و امکانات مناسبی در اختیار نداشته باشید، نمی توانید یک کسب و کار پایدار و پویا را اداره کنید.

بهترین تجهیزات آتلیه در اول کار دوربین و لنز شماست. یک دوربین فول فریم با رزولوشن بالا و سرعت فوکوس خوب به همراه یک یا دو لنز تله فوتو می تواند برای شروع کار کاملا ایده آل باشد. پس از آن داشتن یک کامپوتر و یا لپ تاپ با قدرت بالا و دارای گرافیک و رم خوب لازم است. با استفاده از این کامپوتر می توانید از فایل های خود بکاپ و یا نسخه پشتیبان تهیه کرده و عکس ها را ادیت کنید.

در این مقاله باما همراه باشید تا برخی از بهترین تجهیزات آتلیه و پرکاربردترین آن ها را معرفی کنیم.

پیشنهاد خرید
fe480ii a

رینگ لایت ایدابلو مدل FE-480 II

مشاهده محصول

بهترین تجهیزات آتلیه

دوربین

در فضای مجازی بحث های زیادی وجود دارد که آیا یک عکاس حرفه ای می تواند از دوربین خاصی استفاده کند یا نه؟ وقتی به تجهیزاتی که برای راه اندازی یک کسب و کار عکاسی نیاز دارید فکر می کنید، فقط باید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

full frame dslr

مثلا برای فوکوس خودکار به چه سرعتی نیاز دارید؟ به ایزو بالا نیاز دارید؟ در دست گرفتن کدام دوربین برای شما راحت تر و بهتر است؟ آیا می توانید آن را تمام روز مصرف کنید؟ آیا لنزهایی که می خواهید استفاده کنید با این دوربین سازگار هستند؟

در نهایت، یک DSLR فول فریم با وضوح بالا مطمئنا یک قطعه زیبا از تجهیزات است.

لنزها

لنزها گران هستند، اما وسایلی هستند که برای همیشه با شما هستند. توصیه می کنیم در انتخاب آنها دقت کنید.

برای انتخاب لنز ، ابتدا نوع تصاویری را که می خواهید ثبت کنید مشخص کنید. سپس می توانید آنها را دوباره بررسی کنید و تصمیم بگیرید که چه فاصله کانونی ممکن است نیاز داشته باشید.

EF 24mm f2.8 IS USM Default tcm24 951496

ممکن است بخواهید پرتره های سر و شانه یا عکس از سر بگیرید.پس از لنز پرایم 85 میلی متری یا لنز زوم 70-200 میلی متری استفاده کنید. اگر به دنبال عکس های شگفت انگیزتری هستید که در آن چیز واقعی بیننده را تحت تاثیر قرار دهد، یک لنز 24 یا 35 میلی متری برای شما کار خواهد کرد.

تجهیزات نورپردازی

همانطور که می دانید تجهیزات نورپردازی جزء مهم ترین ارکان موجود در یک آتلیه محسوب می شوند و استفاده درست از این تجهیزات می تواند کیفیت عکس های شما را دوچندان کند. از این رو انتخاب بهترین تجهیزات نورپردازی می تواند علاوه بر رفع نیاز شما، هزینه کمتری را نیز در شروع کار برایتان به همراه داشته باشد.

photo studio lighting equipment lights isolated vector objects 53500 208

بهتر است در ابتدا از رفلکتورها و یک یا دو منبع نور استفاده کنید. اما به طور کلی مهم ترین تجهیزات نورپردازی در آتلیه های عکاسی فون عکاسی، رادیو فلاش، سافت باکس ها، چترها، اکتاباکس ها، زنبوری، خیمه نور، شیدر، خرطومی یا اسنوت، کاسه بکگراند، کاسه استاندارد، پانتوگراف هستند.

کامپیوتر یا لب تاپ

کامپیوتر شما قطعا یکی از مهم ترین تجهیزات در هنگام راه اندازی کسب و کار عکاسی شماست.

مطمئناً، دوربین‌ها و لنزها عکس می‌سازند، اما این رایانه شماست که به شما امکان می‌دهد با مشتریان ارتباط برقرار کنید، تصاویر را توسعه دهید و نمایش دهید، و به صورت آنلاین کار کنید.بنابراین، وقت خود را صرف کنید و یک کامپیوتر با کیفیت بالا انتخاب کنید که در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.
مشتریان خود را بشناسید و ترجیحات و انواع سفارش آنها را در نظر بگیرید.

buy laptop e1664445081921

آیا می خواهید عکس ها را در محل ویرایش کنید؟ آیا نیاز به تغییر سریع عکس ها دارید؟ رنگ های موجود در تصویر چقدر باید دقیق و صحیح باشد یا چقدر اهمیت دارد؟

وقتی به آن فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که برای تولید رنگ‌های بهتر به یک رایانه سریع‌تر، یک لپ‌تاپ باکیفیت و بادوام یا یک مانیتور جدید برای کالیبره کردن یا درجه‌بندی نیاز دارید. علاوه بر این، می توانید برای ایمنی یک نسخه پشتیبان در رایانه خود تهیه کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
بسیاری از فعالیت های دیگر وجود دارد. پس مناسب خود را انتخاب کنید و در مرحله سوم از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 اسپید لایت

این احتمالاً گران ترین قسمت خرید شما خواهد بود.اسپیدلایت فلاش هایی هستند که در صورت داشتن دوربین DSLR می توانید از آنها استفاده کنید. می توانید مستقیماً آن را به دوربین متصل کرده و به روش های مختلف از آن استفاده کنید یا می توانید آن را به پایه نور خود وصل کنید.

می توانید تعداد آنها را نیز افزایش دهید، یعنی می توانید با یک عدد شروع کنید و سپس تعداد این فلاش ها را افزایش دهید تا تصاویر خلاقانه تری داشته باشید.
بسیاری از تولید کنندگان دوربین های اسپیدلایت نیز dslr سازگار برای دوربین های خود تولید کرده اند.

600EX II RT

اگر دوربین DSLR کانن دارید، می توانید از 320EX یا 430EX II استفاده کنید. دوربین های جدیدتر Canon مانند 7D می توانند به عنوان یک واحد فلاش عمل کنند.
اگر دوربین کانن شما از آن پشتیبانی می کند، نیازی به خرید جداگانه آن ندارید.

زمینه

استفاده از سیستم پشتیبانی پس زمینه الزامی نیست، می توانید از تخته سفید یا رنگی برای پس زمینه استفاده کنید و آن را به دیوار آویزان کنید، اما اگر چیزی زیبا و قابل حمل می خواهید، پیشنهاد می کنیم پس زمینه ای مناسب و شبیه به افکت تهیه کنید. ، سیستم پشتیبانی پس زمینه باید مناسب باشد.

پورت استند نیز عالی است، اما گران‌تر است و به چند چیز دیگر از جمله پس‌زمینه نیاز خواهید داشت.شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کاغذ پشتی بخرید یا موسلین. کاغذ نرم تر و ارزان تر است و اگر کیسه ای شد می توانید آن را تقسیم کنید.برای نگه داشتن کاغذ، باید یک گیره نیز تهیه کنید.

بهترین تجهیزات آتلیه

اینکه قصد دارید تا چه حد آتلیه خود را تجهیز کنید بستگی به بودجه و زمان شما دارد. در ابتدای کار می توانید تا مهم ترین و بهترین تجهیزات آتلیه عکاسی را تهیه کرده و پس از مدتی آن ها را به مرور تکمیل کنید. وب سایت ما شرایطی را فراهم کرده تا شما عزیزان بتوانید به صورت آنلاین و حضوری بهترین تجهیزات آتلیه را با منصفانه ترین قیمت ها خریداری نمایید. در این مجموعه سعی شده برای کسب رضایت مشتری بهترین تجهیزات آتلیه به صورت دسته دوم و نو به فروش برسد.برای اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارشات می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با نمایندگی کانن در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان