نمایندگی کانن - تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S

تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S

تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S

تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S

دستگاه های الکترونیکی بعد از مدتی برای استفاده راحت و طول عمر، نیاز به سرویس و یا احتمالاً تعمیر دارند. همچنین دوربین های دیجیتال و DSLR ، هر کدام از قطعات وظیفه خاصی را در عملکرد دستگاه دوربین بعهده دارند. اگر هرکدام از این قطعات اشکال فنی پیدا کنند و کار خود را بدرستی انجام ندهند، عملکرد دستگاه دچار اختلال می شود. در اینصورت شما نمی توانید از دوربین درست استفاده کنید.تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S

با جایگاه و محبوبیتی که دوربین های کانن بین عکاسان حرفه ای دارند، نمایندگی تعمیرات محصولات کانن برای خدمات پس از فروش و نگهداری و تعمیر دستگاههای کنون، بیش از سی سال قبل تأسیس شد.

تعمیرگاه نمایندگی کانن بعنوان تعمیرگاه قدرتمند، مخصوص تعمیر محصولات کانن می باشد؛ که بصورت تخصصی ، تعمیر دوربین های کانن و لنز CANON را در کوتاه ترین زمان و با ضمانت انجام می دهد. در تعمیر دوربین های عکاسی باید پارامترهای معینی رعایت شود تا به بخش های دیگر دوربین آسیب نرسد و دستگاه بتواند کیفیت اولیه خود را بازیابی کند.

در ابتدای توضیح تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S ، به شرح توضیحاتی درباره مشخصات و نوع دوربین می پردازیم. این دوربین که نزد حرفه ای ها و مشتاقان عکاسی محبوب زیادی دارد؛ از سری دوربین های متوسط DSLR کانن می باشد. این سری از دوربین های کنون دارای عالی ترین سطح تنظیمات دستی و پیشرفته ترین تکنولوژی های بروز دوربین های دیجیتال می باشد. می خواهیم برخی از خصوصیات این دوربین جذاب را بررسی نمائیم.

مشخصات فنی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 80D EF S :

  • سنسور: 24.2 مگاپیکسل CMOS
  • پردازشگر تصویر: DIGIC 6
  • دامنه حساسیت:۱۰۰-۱۶۰۰۰ افزایش تا ۲۵۶۰۰
  • اندازه نمایشگر: 3 اینچ لمسی با دقت 1.040.000 نقطه
  • وزن دوربین : 730 گرم
  • عکاسی: پیاپی با سرعت 7 فریم بر ثانیه
  • فیلمبرداری:  Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
  • نوع کارت حافظه: SD/SDHC/SDXC card
  • اتصالات خروجی: HDMI، USB، تلویزیون
  • نوع باتری: یون لیتیوم استاندارد و توانایی ثبت 960 عکس
  • چشمی: اپتیکال با پوشش صددرصدی و بزرگنمایی 0.95 درصدی
  • امکانات ارتباطی:Wifi  و NFC، میکروفون و هدفون

بدلیل عدم وجود لرزشگیر، این دوربین جذاب و کاربردی نیاز به مراقبت و سرویس برای عملکرد بهتر دارد. شما برای سرویس و تعمیرات دوربین EOS 80D EF S و تمامی مدل های کانن می توانید به نمایندگی رسمی کانن مراجعه فرمائید.

تعمیرگاه تخصصی دوربین کانن ، از خدمات تخصصی می باشد که کوچکترین سهل انگاری یا عدم مهارت و تخصص می تواند سیستم دوربین شما را بطور کلی از بین ببرد. مجموعه ما به عنوان نمایندگی رسمی کانن با بیش از بیست سال سابقه در تعمیرات محصولات کانن فعالیت می کند. این مرکز توسط زبده ترین و متخصص ترین کارشناسان حوزه تعمیرات دوربین ، انجام وظیفه می نماید. تعمیرگاه نمایندگی کانن ؛ مجهز به دستگاه های مدرن تعمیرات دوربین های کانن جهت تنظیم دوربین های کانن و تنظیم لنزهای کانن است.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دوربین کانن منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با کلیه دوربین های کانن را شامل میشود. تعمیرات دوربین در این مرکز براساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای تعمیرات انجام می پذیرد.

نمانیدگی کانن در ایران تنها مرکز تخصصی فروش محصولات اورجینال کانن به همراه ضمانت نامه اصلی و گارانتی معتبر است. بروز هرگونه مشکل فنی در دستگاه به جز ضربه خوردگی و ورود آب داخل دستگاه، شامل گارانتی شده و به طور کامل توسط متخصصین بخش تعمیرات رفع می شود.

نمایندگی‌ کنون پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه فروش و تعمیر را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه بهترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. کارشناسان در دوره های تخصصی و بین المللی که توسط شرکت مادر کانن برگزار میشد، شرکت نموده و با آنالیز و بررسی دوربین های مختلف، نسبت به ویژگی های دوربین و مشکلات احتمالی ، تسلط حرفه ای پیدا می کنند.

نمایندگی کانن در ایران تنها مرکز معتبر تعمیر دستگاه های کانن است که در حین تعمیر کالای معیوب از قطعات اورجینال استفاده می کند. قطعات اورجینال دستگاه ها به طور مستقیم توسط شرکت کانن به کشور ارسال شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S

نمایندگی کانن بدلیل اطمینان از سطح مهارت و تخصص کارشناسان فنی ، کلیه سرویس و خدمات انجام شده، با گارانتی و ضمانت انجام می شود. بعد از ارجاع دوربین خود به بخش تعمیرات دوربین کانن، مهندسین فنی بعد از بررسی لازم، مقدار هزینه تعمیر به مشتری اعلام می شود تا در صورت تایید مشتری، تعمیر دوربین بصورت کامل انجام گیرد.

نکته: متخصصین نمایندگی کانن ؛ شما را در جریان کلیه مراحل انجام شده روی دوربین ، توسط متخصصان تعمیرگاه قرار میگیرید.

مراحل تعمیرات دوربین کانن EOS 80D EF S :

    1.   اول برقراری تماس با نمایندگی کانن و بیان ایراد دوربین
    2. ارسال دوربین به نمایندگی کانن
    3. کمتر از ۴۸ ساعت متخصصین تعمیرات ، هزینه تعمیر دوربین را به شما اطلاع می دهند.
    4. در صورت قبول هزینه ، در اسرع وقت تعمیر انجام میگردد.

تماس با کارشناسان