نمایندگی کانن - تیرماه معرفی R5 و R6 کانن

تیرماه معرفی R5 و R6 کانن

تیرماه معرفی R5 و R6 کانن

تیرماه معرفی R5 و R6 کانن

خبرهایی تائید نشده اعلام کرده کانن قصد دارد دو دوربین EOS R5 و EOS R6 را دوازدهم تیرماه یا در همان حدود بصورت رسمی معرفی خواهد کرد. جدیدترین دوربین‌های بدون آینه‌ی فول فریم کانن احتمالاً چند وقت دیگر از راه می رسد.

طبق جدیدترین گزارشات، دو دوربین EOS R5 و EOS R6 کانن قرار شده روز دوم ژوئیه ۲۰۲۰ برابر با۱۲ تیر ۱۳۹۹ یا در حول‌و حوش همین تاریخ معرفی نمایند. کانن از مدت‌ها پیش روند توسعه‌ی EOS R5 را آغاز نموده است و اکنون اطلاعات زیادی در مورد این محصول اعلام کرده است، اما ساخت EOS R6 هنوز به صورت رسمی ‌توسط شرکت تأیید نشده است.

 شایعه‌ی مربوط به تاریخ رونمایی دوربین‌های مورد بحث از سوی رسانه‌ی کانن رومرز انتشار یافته که سابقه‌ی بسیار خوبی در زمینه‌ی افشای اطلاعات صحیح درباره شرکت کانن، را دارد.

 

تیرماه معرفی R5 و R6 کانن

کانن رومرز طی چند وقت اخیر همواره توانسته حرکت‌های بعدی کانن را برای دوربین‌های سری EOS R ‌ بدرستی پیش‌بینی نماید. به‌همین دلیل احتمالاً شایعه‌ی جدید هم تا حد زیادی با واقعیت هم‌خوانی دارد. گزارش‌های اولیه‌ی کانن رومرز ماه‌ها پیش ادعا می‌کردند که کانن روی دوربین جدید سری EOS R با قابلیت ثبت تصاویر پشت‌سر‌هم با نرخ ۲۰ فریم‌برثانیه و فیلم‌برداری 8K  کار  می نماید، مدت کوتاهی پس از این گزارش‌ها کانن به‌صورت رسمی ساخت این دوربین را با نام EOS R5 تأیید نمود. از آن زمان تاکنون تقریباً تمامی شایعه‌های منتشر شده از سوی کانن رومرز در مورد مشخصات EOS R5 به‌صورت رسمی توسط کانن تأیید شده است.

در همین راستا کانن رومرز به‌تازگی شایعه‌ای جدید منتشر کرده مبنی بر اینکه؛ کانن EOS R5 به‌همراه دوربین دیگر خانواده‌ی EOS R یعنی مدل R6 در کمتر از یک ماه دیگر رونمایی می‌کنند. طبق شنیده‌ها دوربین EOS R6 وضوح تصویر پایین‌تری نسبت‌به R5 و به حسگر ۲۰ مگاپیکسلی مجهز می باشد. زمان‌بندی معرفی دوربین‌های جدید کانن تا حد زیادی برایمان جالب‌ به‌نظر میاید. از یک طرف برخی شایعه‌های پیشین اعلام می‌کردند که به‌دلیل همه گیری ویروس کرونا معرفی و عرضه‌ی EOS R5 تا زمانی نامشخص به‌تعویق می افتد، ازطرفی دیگر کانن رومرز خلاف این موضوع را مطرح کرده است.

احتمال دارد کانن بخواهد در زمانی مناسب و با برنامه‌ریزی قبلی دو دوربین جدید سریEOS R  را معرفی نماید. در نظر داشته باشید که رسانه‌ها می‌گویند برندهای صاحب نام دیگر ، سعی دارند دوربین جدیدی را معرفی کنند و قطعاً توجهات زیادی را به‌خود جلب می نمایند. بر همین اساس کانن از طریق دو دوربین جدید قصد دارد توجهات را از روی محصول مورد بحث سایر برندها بردارد.

تیرماه معرفی R5 و R6 کانن تا زمانی‌که اطلاعیه‌ی رسمی کانن منتشر نشود، تمامی آنچه رسانه‌ها گفته‌اند در حد شایعه باقیست. بنابراین نمی‌توانیم به‌طور قطع از معرفی دوربین‌های جدید سخن بگوییم. اما با همه‌ی این‌ها شکی نداریم که ماه آینده برای طرفداران دنیای عکاسی بسیار جذاب خواهد بود.

کابران عزیز سایت کانن برای اطلاع از قیمت و مشخصات فنی تمامی دوربین ها، لنز و تجهیزات عکاسی، و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین عکاسی نیاز دارید، در سایت نمایندگی کانن در دسترس شما عزیزان می باشد. همچنین شما می توانید بصورت تلفنی با بخش فروش نمایندگی کانن تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان کانن دریافت نمائید. افتخار ما خرید مطمئن و آسوده شما عزیزان است.

تماس با کارشناسان