2019 05 25 155910

خدمات پس از فروش کانن

با وجود اینکه محصولات کانن کیفیت بسیاری دارد، خدمات پس از فروش کانن در اختیار مشتریان محصولات این برند قرار داده می شود. مهندسان و کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات محصولات کانن از جمله دوربین های عکاسی دیجیتال، دوربین های فیلم برداری، دوربین های دوچشمی، لنزها، پرینتر، اسکنر و… قادر به عیب یابی و تعمیر محصولات معیوب با استفاده از قطعات اورجینال می باشند.

بخش خدمات پس از فروش کانن در بسیاری از سمینارهای آموزشی تعمیرات کمپانی کانن شرکت کرده و با هدف پایبندی به اصول مشتری مداری و ارائه قیمت های مناسب و انجام تعمیرات تخصصی با سرعت بالا به رفع مشکلات محصولات کانن می پردازد.

آدرس و شماره تماس خدمات پس از فروش کانن

آدرس: تهران، میدان جمهوری، جنب مترو نواب، برج اداری سهیل، طبقه یازدهم، واحد 1103

شماره تماس: 66576190-021 ، 66864034-021 ، 66857692-021 ، 66384863-021

مزایای خدمات پس از فروش کانن

توصیه می کنیم حتی پس از اتمام دوره گارانتی، خدمات مربوط به دستگاه کانن خود را از نمایندگی کانن دریافت کنید. مزایای دریافت خدمات پس از فروش نمایندگی کانن به شرح زیر است:

  • تعمیرکاران شرکت کانن قبل از شروع به ارائه خدمات، دوره های آموزشی فنی و غیر فنی لازم را گذرانده و در آزمون های تئوری و عملی شرکت خواهند کرد. بنابراین می توانید از دانش و تخصص متخصصان مطمئن باشید.
  • خدمات شرکت کانن دارای 3 ماه گارانتی بوده و از زمان تحویل دستگاه حساب می شود و در صورت تکرار ایراد، پیگیری مرتبط انجام خواهد شد.
  • قطعات فنی لازم برای تعمیرات مستقیما توسط کانن تامین می شود و کاملا قابل اعتماد و اورجینال می باشد.
  • قطعات جانبی دستگاه ها با توجه به نیاز مشتری تهیه شده و برای سفارش و خرید مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • نمایندگی کانن خدمات سرویس دوره‌ای دستگاه‌ها و تمدید گارانتی محصولات را نیز انجام می‌دهد و شما می‌توانید برای سرویس دوربین های عکاسی کانن و لوازم جانبی مربوطه، سرویس لنز کانن، سرویس پرینتر کانن و اسکنر کانن و … درخواست خود را در همین سایت ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان برای سرویس دستگاه مراجعه نمایند.

روند مراجعه به بخش خدمات پس از فروش کانن

در ابتدا، پیشنهاد می شود که به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کنید و اطلاعاتی که ممکن است برای کمک به حل مشکل شما مفید باشد را مشاهده کنید. پس از انتخاب محصول خود، به سوالات متداول، راهنماهای کاربران و دریافت نرم افزارها دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی و یا ایمیل با بخش پیشتیبانی محصولات کانن ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که نتوانید مشکل خود را از این طریق حل کنید و تعمیرات کالای خود را ضروری می دانید، به نمایندگی کانن در تهران و یا شهرستان ها مراجعه کنید و کارت گارانتی کالای خود را نیز به همراه داشته باشید. حتی می توانید کالای خود را به منظور تعمیر بصورت بسته بندی به همراه مدارک گارانتی به نمایندگی خدمات پس از فروش کانن ارسال کنید.

نحوه عملکرد خدمات پس از فروش کنون

پس از تحویل دادن دوربین کانن خود به نمایندگی، متخصصان مجرب هرگونه ایراد و خطا را تشخیص داده و در صورتی که واجد شرایط دریافت خدمات گارانتی باشد کالا را تعمیر کرده و در غیر این صورت براورد هزینه تعمیرات را به مشتری اطلاع می دهند. همچنین پیش از اقدام به تعویض قطعات از صاحب کالا کسب اجازه می کنند و قطعات اورجینالی که از تولید کنندگان اصلی تامین می شود را جایگزین می کنند. فرآیندها، هزینه ها، زمان تعمیر و… برای کالاهای مختلف متفاوت خواهد بود که می توانید در این رابطه برای دریافت جزئیات کامل با نمایندگی کانن تماس بگیرید.

بخش خدمات پس از فروش کانن متعهد به حفاظت از حریم خصوصی شماست و هر گونه اطلاعات شخصی ارائه شده توسط شما فقط برای انجام روند تعمیر استفاده می شود. اطلاعات شخصی شما به طور ایمن نگهداری می شود و برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. پس از تعمیر و ترمیم تست کیفیت و بررسی های لازم انجام می گیرد تا از اصلاح عیوب دستگاه اطمینان حاصل شود.

این اطالاعات تنها برای راهنمایی مشتریان ارائه شده است و هیچ گونه تعهد و توافقی بین مشتری و نمایندگی ایجاد نمی کند. برای کسب اطلاعات دقیق درمورد کالای خود با ما در تماس باشید.

مرتبط : نمایندگی نیکونراهنمای خرید دوربین کانن | نمایندگی دوربین کاننتعمیرات کانن در شرق تهران | تعمیرات کانن در جنوب تهران | تعمیرات کانن در مرکز تهران | تعمیرات کانن در غرب تهران | تعمیرات کانن در شمال تهران | دوربین کانن 800D با لنز 18-55 | دوربین کانن 800D با لنز 18-135 | نمایندگی کانن در کرج |

خدمات پس از فروش کانن

واحد ارتباط با مشتری

کاربران گرامی در صورت عدم رضایت کامل از کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن می توانند با مراجعه به واحد ارتباط با مشتریان شکایات خود را ثبت و پیگیری کنند. تهیه و تنظیم جدول هفتگی شکایات مشتریان و رسیدگی به آنها یکی از مراحل مرکز خدمات کانن است که زیر نظر مستقیم مدیر شعبه خواهد بود.

بخش های مرکز خدمات پس از فروش کانن:

مرکز خدمات کانن از چندین قسمت تشکیل شده است که هر کدام خدمات مربوط به تعمیر و بازیابی هر یک از محصولات کانن را به کاربران ارائه می دهد. تعمیرات تخصصی در هر بخش توسط مجرب ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در این زمینه انجام می شود.

دارندگان محصولات کانن می توانند در صروت بروز ایرادات فنی در محصولات خود به واحد خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن مراجعه کرده  و خدمات مربوط به تعمیر دستگاه خود را دریافت کنند. کلیه اقدامات مورد نیاز برای بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه های کانن در مرکز خدمات کانن بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی پیشنهادی شرکت سازنده انجام می شود. کلیه خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی 3 ماهه می باشد که از زمان تحویل دستگاه به مشتری محاسبه می گردد. واحدهای خدمات کانن در بخش زیر نشان داده شده است.

  • تعمیرات دوربین کانن
  • تعمیرات اسکنر کانن
  • تعمیرات پرینتر کانن
  • تعمیرات لنز کانن
  • تعمیرات فتوکپی کانن
  • تعمیرات ویدئو پروژکتور کانن

 

خدمات پس از فروش کانن