نمایندگی کانن - دوربین کانن EOS R با حسگر ۸۰ مگاپیکسلی

دوربین کانن EOS R با حسگر ۸۰ مگاپیکسلی

دوربین کانن EOS R با حسگر ۸۰ مگاپیکسلی یا بیشتر

دوربین کانن EOS R با حسگر ۸۰ تا ۹۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و برخلاف گزارش‌های قبلی حسگر ۱۵۰ مگاپیکسلی نخواهد داشت. طبق گزارش‌های جدید، شرکت کانن روی دوربینی از برند EOS R با مشخصات فول فریم بدون آینده و حسگری با مگاپیکسل زیاد کار می‌کند. دوربین در دست ساخت کانن که گفته می‌شود گروهی از عکاسان حرفه‌ای در حال آزمایش IRL آن هستند، از حسگری ۸۰ تا ۹۰ مگاپیکسلی بهره میبرد. EOS R5 از حالت فیلم برداری 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

دوربین کانن EOS R با حسگر ۸۰ مگاپیکسلی یا بیشتر

شایعه ساخت چنین دوربینی از هفته پیش در فضای مجازی منتشر شد که کانن در حال تولید دوربینی بدون آینه با حسگر ۱۵۰ مگاپیکسلی است. ساخت دوربینی با چنین مشخصات حیرت آوری دور از ذهن به نظر میرسد؛ اما با در نظر گرفتن آنچه دوربین کانن EOS R5 با حسگر 80 مگاپیکسلی و حالت فیلمبرداری 8K آن ارائه می‌دهد، بسیاری از طرفداران محصولات کانن را به عرضه محصولی با مشخصات ذکرشده امیدوار کرده است. با درنظرگرفتن اینکه دوربین جدید کانن در حالت فیلم برداری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، طرفداران منتظر هستند قابلیت‌های EOS R5 در حالت عکاسی را مشاهده کنند.

با وجود این، گزارش‌ها حاکی از آن است که دوربین در دست ساخت کانن از حسگر ۱۵۰ مگاپیکسلی بی‌بهره است. یکی از منابع خبری به وجود دوربین EOS R جدیدی با مگاپیکسل زیاد اشاره کرده است؛ اما این دوربین از حسگری ۸۰ تا ۹۰ مگاپیکسلی استفاده میکند. انتظار میرود تا سال ۲۰۲۱، دوربین جدید کانن رونمایی نشود و دلیل آن را نیز می‌توان بیماری کرونا دانست. در گزارشی اعلام شد شیوع بیماری کرونا ظرفیت تولید دوربین‌های کانن را تا ۷۵ درصد کاهش داده است و در نتیجه، محصولات جدید کانن با تأخیر به بازار عرضه خواهند شد.

تماس با کارشناسان