نمایندگی کانن - سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین

سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین

سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین

سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین برای چیست؟ گاهی ممکن است برندهای متفاوتی از دوربین های جدید وارد بازار شوند و این امر ممکن است توجه عکاسان را به خود جلب کند و آنها را به فکر تغییر برند دوربین بیاندازد. به دلیل اهمیت این انتخاب، به فکر مشخص‌کردن دقیق‌ترین راه برای تشخیص این امر خواهید افتاد، باید دقیق ترین راه را برای تعیین اینکه آیا باید مارک دوربین را تغییر دهید یا خیر، در نظر بگیرید. در این مرحله، ممکن است بخواهید سوالات زیر را از خود بپرسید تا مشخص کنید آیا تغییر مارک دوربین برای شما مناسب است یا خیر.

سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین که باید از خودتان بپرسید!

پرسش اول: چقدر پول باید خرج کرد؟

پرسش ساده‌ای به‌نظر می‌رسد؛ اما اول باید تشخیص دهید دوربین و لنز فعلی شما چقدر ارزش دارند و پول اولیه‌ی شما از فروش آن‌ها چقدر است. برای انجام این کار می‌توانید به وب‌سایت B&H بروید و اطلاعات تجهیزات و لوازم خود را در آن وارد کنید تا مشخص شود از فروش وسایلتان چقدر پول می‌توانید به‌دست آورید. انجام این کار به شما کمک می‌کند بتوانید تشخیص دهید برای ارتقای دوربین خود به یکی از این ۳ محصول جدید، چقدر پول اضافه از جیب باید پرداخت کنید. تعامل با این وب‌سایت یا استفاده از قیمت‌های پیشنهادی نمی‌تواند در کشورمان مبنای تصمیم‌گیری باشد؛ اما می‌تواند رویکردی برای اطلاع از وضعیت دراختیارتان قرار دهد.

سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین

پرسش دوم: این افزایش کیفیت چقدر ارزش دارد؟

یکی از عوامل اصلی تغییر برند دوربین عموما افزایش کیفیت عکس‌ و فیلم‌ است؛ اما این افزایش کیفیت درمقابل مخارج اضافی پذیرفتنی و منطقی است یا خیر؟

اگر پولی که باید از جیبتان خرج کنید ۱۸ یا ۵۶ و حتی ۹۴ میلیون باشد، این هزینه با افزایش کیفیت دوربین ممکن است منطقی به‌نظر برسد و عددی قانع‌کننده باشد؟

سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین

سه پرسش قبل از تعویض برند دوربین

پرسش سوم: مشکل چیست؟

از خودتان بپرسید چه مشکلی با دوربین فعلی‌تان دارید که خرید دوربین جدید آن را حل می‌کند؟ این پرسش مهمی است و به شما کمک می‌کند تشخیص دهید که فقط برای تنوع دوربینتان را تغییر می‌دهید یا واقعا مشکلی هست که می‌خواهید حلش کنید. معمولا بعضی از عکاسان به‌دلیل خسته‌شدن از دوربین فعلی‌شان ممکن است بخواهند آن را تغییر دهند؛ اما این تغییر ممکن است هزینه‌های هنگفتی به شما تحمیل کند.

هر دلیلی که برای تغییر دوربین دارید، اگر می‌توانید مشکلاتی را شناسایی کنید که می‌توان با تغییر برند دوربین آن‌ها را حل کرد و مقدار پولی که باید خرج کنید دربرابر افزایش کیفیت از حد انتظار بیشتر نیست، ممکن است زمان مناسبی برای فکرکردن به تعویض دوربین باشد. سخت‌ترین تصمیمی که عکاسان ممکن است با آن رو‌به‌رو شوند، این است که پول کمی خرج تجهیزات جانبی کنند و بقیه‌ی پولشان را صرف انتخاب و خرید دوربین جدید کنند.

 

 

خرید دوربین کانن از نمایندگی کانن با بهترین قیمت و کیفیت و ضمانت اصالت کالا را با ما تجربه کنید.

تماس با کارشناسان