نمایندگی کانن - ضبط صدا بصورت جداگانه در فیلمبرداری

ضبط صدا بصورت جداگانه در فیلمبرداری

ضبط صدا بصورت جداگانه در فیلمبرداری

نمایندگی رسمی کانن امروز قرار است با یکی دیگر از قسمت های آموزش مقدماتی فیلمبرداری با دوربین‌های dslr کانن به مبحث ضبط صدا بصورت جداگانه در فیلمبرداری بپردازد.

بیشتر دوربین های فیلمبرداری که بالاتر از حد متوسط ​​هستند نمیتوانند بخش های صوتی را به اندازه کافی اندازه گیری کنند. همین دلیل باعث شده است که شما ورودی های میکروفون را روی آنها مشاهده کنید.این ورودی های صدا به شما این امکان را می دهند که میکروفون های جانبی را برای ضبط صدای عالی با کیفیت بالاتر ضمیمه کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که تهیه کنندگان حرفه ای به آن توحه می کنند ضبط صدا بصورت جداگانه در فیلمبرداری می باشد که هرگز صدای محیط را به صورت مستقیم از طریق دوربین عکاسی ضبط نمی‌ کنند، بلکه با استفاده از تیم صدابرداری و با استفاده از میکروفون‌های ویژه ای که در بالای افرادی که صحبت می‌کنند نگاه داشته می‌شود، به ضبط صدا می‌پردازد.

ضبط صدا بصورت جداگانه

این امر باعث می شود که تداخلی بین صدای سوژه مورد نظر با صداهای مزاحم اطراف محیط شما که در حال فیلمبرداری هستید به وجود نیاید و به ضبط مناسب صدا نیز توجه کاملی شود.

ضبط صدا بصورت جداگانه در فیلمبرداری حیات وحش

در مورد مستند های حیات وحش، بیشتر مواقع صدا در زمان دیگری ضبط می‌شود و خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد که صدا و تصویر در یک لحظه ضبط شوند.ولی درعوض، زمانی که روی فیلم ویرایش انجام میگیرد، صدا بر روی آن قرار می گیرد.

ضبط صدا بصورت جداگانه در فیلمبرداری حیات وحشبه عنوان نتیجه گیری می توان گفت که فیلم رسانه ‌ای بسیار جذاب می باشد و بی دلیل نمی باشد که انسان مجذوب فیلم و تلویزیون شده است. بنابر این ساخت یک ویدیو با کیفیت، درست مثل عکاسی، یک هنر به شمار می‌آید و با استارت این کار متوجه خواهید شد که جدا از اینکه یک هنر به حساب می آید، تفریح بسیار جذابی نیز می باشد. پس سعی کنید حتما از قابلیت فیلمبرداری با دوربین‌های dslr خود نیز استفاده کنید

تماس با کارشناسان