نمایندگی کانن - عکاسی حرفه ای از خودرو

عکاسی حرفه ای از خودرو

عکاسی حرفه ای از خودرو

اموزش عکاسی حرفه ای از خودرو

عکاسی حرفه ای از خودرو بسیار گران قیمت است. برای به دست آوردن تصاویر کاتالوگی از اتومبیل ها، عکاسان تجاری اغلب از استودیوهای تخصصی بسیار بزرگ با تعداد زیادی لامپ های قدرتمند و قطعات عظیم تجهیزات برای مسدود کردن یا بازتاب نور استفاده می نمایند. چیدمان هر عکس، حتی با تیمی از دستیاران، می تواند چندین روز زمان ببرد.

می توان گفت ، اکثر علاقه مندان به حوزه خودرو این نوع فضا یا تجهیزات را در اختیار ندارند. در عوض، می توان به دنبال فرصت هایی برای عکاسی از خودرو ها در مسابقات اتومبیل رانی یا گردهمایی های دیگر باشید. این رویدادها به ندرت شرایط «عالی» برای ایجاد تصاویر بی عیب و نقص از اتومبیل ها دارند، بنابراین معمولا کمی تفکر خلاق مورد نیاز می باشد!

گردهمایی خودرو ها با خودرو های پارک شده در کنار هم، پس زمینه های کسل کننده، و جمعیت زیادی که در حال جنب و جوش می باشند، اغلب می توانند رویدادهای شلوغی باشند. تمرکز بر جزئیات راهی برای غلبه بر برخی از این مشکلات و گرفتن عکس هایی است که دوست دارید و می توانید با افتخار آنها را به مجموعه نمونه کارهای خود اضافه نمایید.

پیشنهاد خرید
Zhiyun CRANE M3 3 Axis گیمبال

گیمبال ژیون تک کرین ام 3 Zhiyun-Tech CRANE-M3 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer Standard

15,400,000 تومانمشاهده محصول

از نزدیک عکاسی کنید!

عکاسی از نزدیک باعث می شود ، بسیاری از مشکلاتی که در تصویر شما ایجاد می شوند، از بین می روند؛ اتومبیل های دیگر که در پس زمینه، یا افرادی که در گوشه و کنار عکس شما می باشند. تمرکز بر بخش کوچکی از یک ماشین می تواند تمام حواس پرتی ها را حذف نماید.

عدم نیاز به در نظر گرفتن پس زمینه همچنین شما را آزاد می کند تا بیشتر بر ترکیب بندی تمرکز نمایید. دیگر در مورد این که آیا پس زمینه توجه را به ماشین جلب می کند، یا آسمان چه کاری می کند، هیچ نگرانی نخواهید داشت!

همچنین می توانید از یک عمق میدان کم برای مات کردن المان های حواس پرت کننده در عکس های خود استفاده کنید. از عمق میدان کافی برای برجسته کردن جزئیاتی که از آن عکس می گیرید استفاده نمایید. در این صورت هر چیز دیگری در پس زمینه حل شده، و باعث می شود که بیننده فقط به جایی که شما می خواهید توجه کند. نمایندگی کانن را تا انتهای این مقاله همراهی کنید

عکاسی حرفه ای از خودرو

پیشنهاد خرید
دوربین ژیون تک Zhiyun Tech WEEBILL 3 Combo Kit

گیمبال دوربین ژیون تک Zhiyun-Tech WEEBILL-3 Combo Kit

مشاهده محصول

یک موضوع انتخاب کنید

عکاسی میگفت عادت داشتم از آینه بغل ماشین ها عکس بگیرم. نمی دانم کدام یک از آنها اولین عکس من بود، اما خیلی زود متوجه شدم که همه آنها با هم تفاوت دارند. هر آینه تنها بخش اندکی از خودرو است، اما در مورد طراجی آن ها تنوع فوق العاده ای دارند! در حال حاضر من نمی توانم از کنار یک اتومبیل کلاسیک رد شوم، بدون این که یک عکس از آینه هایش بگیرم!

انتخاب یک موضوع جدید ، شما را به چالش خواهد کشید تا به دنبال گرفتن عکس هایی باشید که از عکس های دیگران متفاوت باشد. همچنین، همانطور که خلاقیت خود را پرورش می دهید، کم کم متوجه جزئیات دیگر خواهید شد. خیلی زود، شما به دنبال گرفتن تصاویر خلاقانه و متفاوت خواهید بود، بدون این که حتی نیاز باشد در مورد آن فکر نمایید.

پیشنهاد خرید
موبایل دی جی آی DJI Osmo 6

گیمبال موبایل دی جی آی DJI Osmo Mobile 6 Smartphone Gimbal

9,000,000 تومانمشاهده محصول

تجملات را به تصویر بکشید

برخی از اتومبیل ها ، زیبا، لوکس و تجملی هستند؛ هیچ شکی در این نیست. بنابراین خودتان را به چالش بکشید تا تجملات را از طریق عکس های خود منتقل کنید.

اگر می خواهید عکس هایی با عمق میدان کم بگیرید، مطمئن شوید که فوکوس شما در جای درست قرار داشته است. اگر حتی کمی در فوکوس کردن اشتباه کنید، عکس ارزش نگه داشتن نخواهد داشت.

عکاسی حرفه ای از خودرو

پیشنهاد خرید
3 17

گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Pro Combo Gimbal Stabilizer

67,200,000 تومانمشاهده محصول

به یک فاصله کانونی خنثی بچسبید

عکس های بسیار واید می توانند جالب باشند، هیچ شکی در این مورد نخواهد بود. و ما می دانیم که هر عکاس اتومبیل حداقل یک بار با یک لنز واید در گوشه جلوی یک ماشین روی زمین نشسته تا سعی کند آن با ابهت تر و چشمگیرتر به نظر برسد.

اما فواصل کانونی واید باعث اعوجاج ماشین ها شده و خطوط و ویژگی های به دقت طراحی شده، و اغلب نمادین را تغییر می دهند. هنگام ایجاد یک تصویر دراماتیک، به جای انتخاب راه آسان (و قابل پیش بینی)، سعی کنید به یک فاصله کانونی خنثی بچسبید و خودتان را به چالش بکشید.

عکاسی حرفه ای از خودرو

عکاسی از خودرو جذابیت های فراوانی دارد شاید نمایشگاه های خودرو در تهران یا مراکز اجاره خودرو مکان های خوبی برای شما عزیزان باشد توجه کنید که عکاسی از خودرو در کشورهای پیشرفته بسیار گران است.

پیشنهاد خرید
5

دوربین اسمو پاکت کمبو dji osmo pocket 3 creator combo

55,300,000 تومانمشاهده محصول

از بازتابنده استفاده کنید و مشکی بپوشید!

در حالت ایده آل، می توانید از کارت سیاه و سفید استفاده کنید و چراغ ها را خاموش کنید. سعی کنید به انعکاس جایی که می خواهید عکس بگیرید توجه کنید. با این حال، به ندرت پیش می آید که کنترل بیش از حدی بر انعکاس یک منطقه بزرگ داشته باشید و در نهایت با محیط اطراف خود سازگار شوید.

همیشه سعی کنید یک بسته بازتابنده 5 در 1 را بدون توجه به چالش هایی که با آن روبرو هستید همراه خود داشته باشید. گاهی اوقات شما می خواهید انعکاس بیشتری در قسمت هایی از خودرو داشته باشید یا حتی برخی از آن انعکاس ها را حذف کنید. اما به جای حذف یا تغییر انعکاس، بهتر است با آن مقابله کنیم و آن را به عنوان یک پدیده طبیعی بپذیریم.

انعکاس آسمان یا برگ های اطراف شما می تواند الگوهای جالبی بر روی شیشه جلوی شما ایجاد کند. با خودرویی که در شرایط خوب، صاف و براق است، حتی می توانید مناظر منعکس شده بر روی بدنه خودرو را مشاهده کنید.
می توانید از انعکاس نور برای افزودن هیجان یا زیبایی بیشتر به عکس های خود استفاده کنید. انعکاس می تواند توجه بیننده را دقیقاً به جایی که شما می خواهید جلب کند. حتی می توان از این طریق حواس بیننده را از کثیفی یا لکه ها منحرف کرد.

به عنوان یکی دیگر از نکات مهم برای عکاسی از ماشین، سعی کنید هنگام عکاسی در فضای باز از لباس مشکی یا خیلی تیره استفاده کنید. بارها بوده است که من یک عکس عالی گرفته ام، اما ناخواسته انعکاس خز روشن من در عکس گرفته شده است و قطعا همه چیز را خراب می کند.

پوشیدن مشکی انعکاس شما را در خودرو به طور کامل از بین نمی برد، اما حداقل باعث می شود که توجه بیننده کمتر به چشم بیاید.
دفعه بعد که ماشینی را دیدید یا از آن عکس گرفتید، سعی کنید بیشتر تمرکز کنید و به دنبال جزئیات کوچک و عناصر برجسته باشید. سعی کنید از خلاقیت خود برای بیان اطلاعات به روش های مختلف استفاده کنید.

تماس با کارشناسان