نمایندگی کانن - فروشگاه لوازم آتلیه

فروشگاه لوازم آتلیه

فروشگاه لوازم آتلیه

فروشگاه لوازم آتلیه عکاسی

عکاسی به خودی خود یک هنر است و مهم ترین ویژگی آن بازنمایی وقایع گذشته و به تصویر کشیدن زندگی مردم است. حالا ارزش این هنر دوچندان می شود اگر تحت شرایطی بتوان عکس های منحصر به فردی گرفت و زیبایی را به آنها اضافه کرد. این دقیقاً همان کاری است که تجهیزات آتلیه عکاسی انجام می دهند.
تجهیزات آتلیه عکس شامل طیف گسترده ای از محصولات و تجهیزات است و بیشتر برای عکاسی صنعتی، تبلیغاتی و نورپردازی پرتره استفاده می شود.

برای راه اندازی یک آتلیه علاوه بر دوربین نیازمند تجهیزاتی هستید که در ثبت عکس هایی هنرمندانه به کمک شما بیایند. اگر در اول راه برای افتتاح یک اتلیه کودک و یا عروس و داماد هستید، بیش از هر چیز باید سراغ خرید لوازمی بروید که علاوه بر کارایی بالا، هزینه نسبتا کمی را نیز برایتان به همراه داشته باشد.

فروشگاه لوازم آتلیه

پیشنهاد خرید
کانن 850D

دوربین کانن 850d

45,700,000 تومانمشاهده محصول

فروشگاه لوازم آتلیه

فروشگاه لوازم آتلیه یکی از مواردی است که در گام نخست به دنبال آن می گردید. در این میان پیدا کردن جایی که اجناس اورجینال و کاملی را با قیمت مناسب ارائه دهد کمی دشوار است. در این وب سایت سعی کردیم تا علاوه بر دوربین و لنزهای اورجینال، دیگر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آتلیه را فراهم آوریم تا شما عزیزان بدون دغدغه خاطر تمامی لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در این فروشگاه لوازم آتلیه می توانید انواع تجهیزات نورپزدازی عکاسی و فیلم برداری را با قیمتی مقرون به صرفه و به صورت حضوری و آنلاین خریداری نمایید. مشاوران ما در این مجموعه شما را در انتخاب بهترین لوازم یاری کرده و اطلاعات مورد نیاز را به شما انتقال می دهند. بعلاوه بسیاری از اجناس فروخته شده در این مرکز به همراه گارنتی معتبر در اختیار مشتری قرار می گیرد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوان به راحتی آن را برطرف کرد.

از جمله لوازم مورد نیاز برای افتتاح آتلیه می توان به کامپوتر، دوربین کانن، لنز دوربین، تجهیزات نورپرازی اعمم از فون عکاسی، رادیو فلاش، سافت باکس ها، چترها، اکتاباکس ها، زنبوری، خیمه  نور، شیدر، خرطومی یا اسنوت، کاسه بکگراند، کاسه استاندارد، پانتوگراف اشاره کرد. بعلاوه در این فروشگاه می توانید تمامی لوازم جانبی عکاسی همچون کیف و کوله دوربین، بند دوربین، کارت حافظه و … را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

فروشگاه لوازم آتلیه

در صورتی که قصد خرید از فروشگاه لوازم آتلیه را دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا همکاران ما مشاوره های لازم برای خرید را در اختیارتان قرار دهند.

 

فروشگاه لوازم آتلیه

تماس با کارشناسان