نمایندگی کانن - فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری

فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری

فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری

تجهیزات نورپردازی یکی از کاربردی ترین لوازم مورد نیاز در صحنه فیلم برداری است که استفاده درست از آن می تواند کیفیت تصاویر تا حد قابل توجه افزایش دهد. اما خرید این تجهیزات نیز نیازمند آشنایی با انواع مختلف لوازم نورپردازی و برندهای برتر در این زمینه است.

فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری یکی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی کانن در ایران است. این مجموعه برترین برندهای تولید کننده تجهیزات نورپردازی را گرد آورده و محصولاتی با کیفیت را به همراه گارانتی به فروش می رساند. در این مقاله قصد داریم تا محصولات ارائه شده در این مرکز را نام برده و ویژگی های هر یک را برشماریم.

انواع تجهیزات نورپردازی فیلم‌برداری

نور ثابت اس ام دی

این محصولات یک منبع نور ثابت و پرقدرت هستند که با استفاده از چندصد ال ای دی می توانند نور مناسبی را برای فیلم برداری و عکاسی فراهم کنند. این نورها وزنی چندان زیادی نداشته و در حدود 300 تا 400 گرم وزن دارند.

112385054

نمونه ای از این نور که با استفاده از 396 عدد LED تولید شده است می تواند میزان روشنایی برابر با 1350 لوکس را در فاصله یک متری تولید کرده و زاویه پوشش نوری بیش از 120 درجه دارد.این نورها در ابعاد و میزان روشنایی متفاوت به فروش می رسد که بر اساس محیط فیلم برداری و میزان نور مورد نیاز می توان از انواع آن استفاده کرد.

سه پایه نور

این پایه ها برای تنظیم نور در مکان های مشخص و نگهداری پروژکتور و پنل های LED بکار می روند.

فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری

پروژکتور تنگستنی

پروژکتورهای تنگستنی با وجود تامین نور قدرتمند، قیمت و مصرف انرژی نسبتا بالایی دارند. با این وجود بهترین گزینه برای استدیوهای فیلم برداری به شمار می روند و هنوز هم بعد از سال ها اولین انتخاب گروه های فیلم برداری هستند.

پروژکتور تنگستنی

پانتوگراف

پانتوگراف ها ابزاری ریلی و متحرک هستند که به صورت عمودی به سقف متصل می شوند و برای اتصال نور مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری

سافت باکس

می توان گفت خرید سافت باکس نسبت به سایر تجهیزات نورپردازی محبوبیت بیشتری دارد و به دلیل امکانات زیادی است که این تجهیزات نورپردازی در اختیار عکاسان قرار می دهد.
یک جعبه نرم متشکل از یک جعبه کنترل نور، دو پخش کننده پارچه و یک کنترلر نور شبکه.
قسمت بیرونی جعبه کنترل نور از بوم و داخل آن از پارچه تمام نور بازتابنده ساخته شده است، اگرچه لایه داخلی در دو رنگ نقره ای و طلایی است، لایه طلایی مقداری نور را جذب می کند و منعکس نمی شود.

لوازم جانبی فلاش

سافت باکس ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که سایز متوسط ​​در بین عکاسان محبوب ترین است.
همانطور که از نام آن پیداست، سافت باکس برای نرم کردن نوری که به سوژه می تابد کار می کند، با این حال، عملکرد پخش نور را نیز دارد. یک عدد سافت باکس
از این چراغ ها می توان به عنوان چراغ اصلی استفاده کرد و نور اضافی را پر کرد. با استفاده از یک جعبه ساده می توانید عکس های فوق العاده ای از نور با هم بگیرید.

انواع سافت باکس

سافت باکس ها در سه شکل مستطیل، مربع و هشت ضلعی موجود هستند. در سال های اخیر، استفاده از Octabox به عنوان چراغ کلیدی در بین عکاسان حرفه ای محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

رینگ لایت

یکی از پرطرفدارترین وسایل نورپردازی در سال های اخیر در بین عکاسان، رینگ لایت است. قیمت رینگ لایت به طور کلی گران است اما این قیمت از میزان خرید رینگ لایت کم نکرد.
این به دلیل نور با کیفیت و سازگاری بالای رینگ لایت هاست که امکان عکاسی در هر شرایطی را فراهم می کند. رینگ لایت یک نور حلقه ای است که سوژه را به طور یکنواخت روشن می کند.

professional ringlight e1664367968168

قطر رینگ لایت ها بسته به کاربرد متفاوت است از عکاسی ماکرو گرفته تا پرتره و … رینگ لایت در نسخه های ال ای دی و مهتابی موجود است، مدل ال ای دی بهتر است و قابلیت تنظیم دمای نور را دارد. رینگ لایت ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آن ها حتی برای موبایل نیز استفاده کرد و در جعبه آن ها آینه ای وجود دارد که برای عکس های سلفی بسیار کاربردی است.

با وجود عکاسان حرفه ای، به نظر می رسد که رینگ لایت ها تبدیل به نوری می شوند که توسط عموم مردم استفاده می شود و این امر نرخ بالای خرید رینگ لایت را در آینده تضمین می کند.

قیمت و فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری

فروش تجهیزات نورپردازی فیلم برداری و عکاسی به صورت آنلاین از طریق شماره های درج شده در سایت امکان پذیر است. در صورت نیاز می توانید با مشاوران ما در تماس بوده و از قیمت و مدل تجهیزات نورپردازی مطلع شوید.

تماس با کارشناسان