نمایندگی کانن - لنز اقتصادی 400 دلاری کانن از سری RF معرفی شد

لنز اقتصادی 400 دلاری کانن از سری RF معرفی شد

لنز اقتصادی 400 دلاری کانن از سری RF

لنز اقتصادی 400 دلاری کانن از سری RF که لنز105-24 میلی‌متری F4-7.1 IS STM اقتصادی معرفی شد

 

لنز 400 دلاری کانن از سری RF مدل RF 24-105mm F4-7.1 IS STM را معرفی کرد. این لنز بدلیل قیمت مناسب و پایین خود در میان سری گران‌قیمت لنز‌های مانتRF  (دوربین‌های بدون آینه کانن) توجه اکثریت را جلب نمود.

لنزهای سری RF کانن اغلب قیمت بالا و کیفیت عالی دارند مگر در موارد خاص مانند مدلی که به توضیح آن می پردازیم.

کانن یک لنز کامپکت سبک وزن ۸۸ میلی متری از سری RF را معرفی کرده است که تنها ۳۹۵ گرم وزن و ۴۰۰ دلار قیمت دارد. مشخصاتی که این لنز را تبدیل به مکملی عالی برای دوربین‌های کوچک سری EOS RP می‌کند که تاکنون مجبور به استفاده از لنزهایی بزرگ جثه برای کیفیت بالاتر بوده‌اند.

لنز اقتصادی 400 دلاری کانن از سری RFدر بیانیه‌‌ فوریه ۲۰۲۰ نیویورک، کانن این لنز را اینگونه معرفی ‌کرد:

خالقین جلوه‌های بصری می‌دانند که هرگاه صحبت از برانگیختن احساسات، بیان داستان یا ثبت لحظه‌ای باشد، نیاز به لنزی قدرتمند و قابل اعتماد دارند که بتواند جوهره و ذات تصویر را بخوبی ثبت کند. کانن از پیشگامان روش‌های تصویربرداری دیجیتال، امروز جدیدترین لنز اقتصادی 400 دلاری کانن سری RF از سری زوم استاندارد RF به‌نام RF 24-105mm F4-7.1 IS STM را معرفی می‌کند. این لنز کامپکت و سبک وزن برای کسانی که می‌خواهند به مجموعه‌ی خود نمونه‌ای باکیفیت و در عین حال دارای قیمتی مقرون‌به‌صرفه را اضافه کنند، انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

لنز ۱۵-۲۴ میلی‌متری F4-7.1 از سیستم لرزش‌گیر داخلی با قابلیت حذف لرزش‌ها تا ۵ استاپ در کنار موتور فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا با هماهنگی مناسب با سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می‌برد تا گزینه‌ی مناسبی برای کاربران حرفه‌ای و فیلمبرداران نیز باشد. تمامی لنزهای سری RF دارای حلقه‌ی کنترلی برای تنظیمات دستی است.

لنز اقتصادی 400 دلاری کانن سری RF ظاهرا به‌صورت کیت به‌همراه دوربین‌های سری EOS R و RP ارائه خواهد کرد. قیمت نهایی این کیت ها مشخص نیست اما این لنز به‌صورت جداگانه ۳۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. قیمتی که در مقابل هزینه‌ی خرید بالای هزار دلار لنزهای سری RFبه راستی وسوسه کننده است.

قیمت لنز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لنزهای دوربین کانن نیاز دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان نمایندگی کانن وان اطلاعات لازم را کسب نمایید. همچنین از طریق سایت نمایندگی کانن اطلاعات دقیق و به روز محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تماس با کارشناسان