نمایندگی کانن - پرینتر جیبی کانن IVY

پرینتر جیبی کانن IVY

پرینتر جیبی کانن IVY

معرفی پرینتر جیبی کانن IVY

پرینتر جیبی کانن IVY همان گونه که از نام آن پیداست، قابلیت حمل بسیار ساده ای دارد. این پرینتر برای اسمارت فون های بازار موبایل قابل استفاده است. امروزه  بیشتر جامعه ما از گوشی های هوشمند استفاده می کنن. همه ما با این گوشی ها عکس میگیریم و خیلی وقت ها دوست داریم که این عکس ها را چاپ هم کنیم. پرینتر جیبی کانن IVY می تواند به راحتی در کمتر از چند ثانیه عکس ها را ظاهر و چاپ نماید.

به اشتراک گذاشتن تصاویر سلفی  یا عکس های دلخواه در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی به یکی از تفریحات تبدیل شده است که روزانه میلیون ها نفر به این تفریح سرگرم هستند  در این میان هستند کسانی که می خواهند این تصاویر را به صورت چاپ شده هم داشته باشند. برای این دسته از افراد وجود یک پرینتر مخصوص موبایل بسیار اهمیت دارد.

پس اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که به چاپ عکس علاقه دارید، می توانید از این پرینتر جیبی کانن استفاده کنید، این پرینتر با قابلیت چاپ عکس بدون جوهر می تواند به اسمارت فون های دارای سیستم عامل اندروید یا iOS متصل شود و در کمتر از چند ثانیه عکس های با کیفیتی را چاپ کند.

پرینتر جیبی کانن IVY

پیشنهاد خرید
کانن مدل RF 800mm F11 IS STM

لنز کانن مدل RF 800mm F11 IS STM

مشاهده محصول

ویژگی های پرینتر جیبی کانن IVY

  • فناوری چاپ:حرارتی
  • ویژگی خاص:پرتابل
  • برند:كانن
  • فناوری اتصال:بلوتوث
  • نام مدل:Canon Ivy Wireless Bluetooth Mobile, Portable, Mini Photo Printer, Mint Gre
  • دستگاه های سازگار:تلفن های هوشمند
  • اندازه ورق:2X3″
  • خروجی چاپگر:رنگ
  • چاپرمسافرتی:کاغذ عکس براق
پیشنهاد خرید
کانن Canon EOS 4000D 18 55 IS II

دوربین کانن Canon EOS 4000D 18-55 IS II

22,400,000 تومانمشاهده محصول

قدرت پرینتر جیبی کانن IVY چه قدر است؟

پرینتر جیبی کانن IVY یک باتری دارد که در 90 دقیقه به صورت کامل شارژ می شود و با هر بار شارژ امکان چاپ 20 عکس را برای کاربران فراهم می کند. چاپ هر عکس نیز کمتر از یک دقیقه طول می کشد. قابلیت های ویرایش تصاویر از جمله اضافه کردن متن و گزینه هایی برای نقاشی ویژگی های موجود در اَپ این پرینتر است. این پرینتر با توجه به ویژگی های جذابی که دارد، می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید

پیشنهاد خرید
بدون آینه Canon R100

دوربین بدون آینه کانن EOS R100 با لنز RF-S 18-45mm

29,800,000 تومانمشاهده محصول

پرینتر جیبی کانن IVY

پیشنهاد خرید
3 1

دوربین بدون آینه کانن EOS R7 Mirrorless Camera with 18-150mm

92,800,000 تومانمشاهده محصول

چاپگر جیبی Canon IVY چگونه کار می کند؟

با توجه به اینکه مصرف کنندگان دوست دارند ابزارها و دستگاه های خود را در هر زمان و مکان با خود ببرند، آنها همیشه به دنبال دستگاه های تلفن همراه هستند. یکی از ابزارهایی که کاربران اغلب از آن استفاده می کنند چاپگر است. به همین دلیل، چاپگرهای جیبی در بازار ظاهر شده اند که امکان چاپ را در هر زمان و هر مکانی که کاربران بخواهند می دهند. چاپگرهای جیبی Canon IVY از کاغذ مخصوص ZINK استفاده می کنند. ZINK در واقع یک فناوری چاپ است که از کاغذ حرارتی ویژه برای چاپ تصاویر استفاده می کند.

برای چاپ تصاویر روی این کاغذ مخصوص نیازی به جوهر نیست، در عوض کریستال های رنگی در کاغذ کار چاپ تصاویر رنگی روی کاغذ را انجام می دهند. چاپگر IVY Mini تصاویر 5.0 در 7.6 سانتی متر را چاپ می کند و مجهز به باتری قابل شارژ است، کاربران نیازی به تعویض باتری ندارند. چاپگر جیبی Canon IVY از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند اندروید و IOS متصل می شود.

با کمک یک اپلیکیشن ویژه، کاربران می توانند تصاویر را قبل از چاپ ویرایش کنند. این اپلیکیشن ویژگی هایی مانند اعمال فیلترهای خلاقانه، قاب ها و استیکرهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد و با کمک ویژگی های واقعیت افزوده، کاربران می توانند ایموجی های خاصی را روی صورت خود اعمال کرده و شروع به چاپ آن کنند.

Canon IVY پرینتر چاپ عکس کانن 2

مطالب مرتبط : نمایندگی کانن | خدمات پس از فروش کانن | راهنمای خرید دوربین کانن

تماس با کارشناسان