نمایندگی کانن - پشتیبانی دوربین کانن EOS R5 از فیلم برداری 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه

پشتیبانی دوربین کانن EOS R5 از فیلم برداری 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه

پشتیبانی دوربین کانن EOS R5 از فیلم برداری 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه

در پوستر منتشرشده شعبه استرالیای کانن جزئیات و اطلاعات جدیدی از محصول در دست ساخت این شرکت، کانن EOS R5 فاش شد. در این پوستر می‌توان مشاهده کرد که دوربین بدون آینه کانن EOS R5 از حالت فیلم برداری 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی میکند. با نمایندگی کانن همراه باشید.

کانن با انتشار این پوستر سعی داشته است به شایعات موجود خاتمه دهد. در این پوستر علاوه بر اینکه به پشتیبانی دوربین کانن EOS R5 از فیلم برداری در حالت 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره شده است، بلکه برخورداری محصول جدید کانن از فناوری فوکوس خودکار دوال پیکسل CMOS نیز تأیید میشود.

کانن تأیید میکند که دوربین جدید این شرکت مجهز به فوکوس خودکار تشخیص حیوانات میباشد. در محصولات شرکتهای دیگر نیز شاهد چنین فناوری هستیم که دوربین با تشخیص چشمان حیواناتی مانند سگ، گربه و پرندگان قادر به فوکوس روی آنها به عنوان سوژه اصلی است؛ اما آنچه که دوربین کانن EOS R5 را متمایز میکند، امکان تشخیص حیوانات نه تنها با تشخیص چشم، بلکه با تشخیص صورت و بدن آنها است.

پشتیبانی دوربین کانن EOS R5 از فیلم برداری 8K در ۳۰ فریم بر ثانیه

با این حساب اگر چشمان حیوان مدنظر در تصویر مشخص نباشد، دوربین از طریق شناسایی صورت یا بدن حیوان، قادر به انجام فوکوس خودکار است. اطلاعات منتشر شده به این معنی نیست که کانن به دنبال تحولی بزرگ در سری EOS R است. با این حال میتواند به کانن در رقابت با شرکت‌های بزرگ در زمینه فروش دوربین‌های بدون آینه کمک کند.

رقبای شرکت کانن با عرضه محصولاتی مثل سونی A7 مارک III و نیکون Z7 توانسته اند سهم بسیاری از بازار دوربین بدون آینه را به خود اختصاص دهند. این محصولات در واقع امکاناتی فراتر از محصولات سری EOS R و RP کانن را به کاربران ارائه می‌دهند. باید دید که کانن چه برنامه هایی در نظر گرفته است و چگونه میخواهد با غول های دنیا رقابت کند.

مدتی قبل خبری منتشر شد مبنی بر این که تولید دوربین‌های کانن EOS R5 و EOS R6 به دلیل شیوع بیماری کرونا به مشکل خورده است و ظرفیت تولید آن‌ها با کاهش ۷۵ درصدی دست و پنجه نرم میکند. به احتمال زیاد همین موضوع نیز باعث به تأخیر افتادن در رونمایی از دوربین های جدید کانن میگردد.

تماس با کارشناسان