نمایندگی کانن - کاهش تولید دوربین کانن EOS R5

کاهش تولید دوربین کانن EOS R5

کاهش تولید دوربین کانن EOS R5 با شیوع کرونا

ویروس کرونا نه تنها باعث کاهش تولید دوربین کانن EOS R5 شده ؛ بلکه احتمالا باعث تأخیر در عرضه دوربین کانن EOS R6 نیز می گردد. اینطور که به نظر می‌رسد خسارات کرونا ویروس تمامی ندارد. تاکنون نه تنها جان میلیونها نفر در دنیا به دلیل بیماری کرونا به خطر افتاده است؛ بلکه ضربه سنگینی نیز به اقتصاد جهانی وارد شد.

بسیاری از شرکت ها به دلیل گسترش شیوع کرونا از کارمندان خود خواستند که به صورت دورکاری از خانه فعالیت نمایند اما با این حال محصولات مختلفی با مشکل در تولید و عرضه مواجه شدند. مدتی قبل خبری منتشرشد با این موضوع که دوربین نیکون D6 با مشکل تولید قطعات مواجه شده است. حال به نظر میرسد که شرکت کانن نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با چنین مشکلی است.

کاهش تولید دوربین کانن EOS R5 با شیوع کرونا

گزارش ها حاکی از آن است که ظرفیت تولید دوربین کانن EOS R5 درحدود ۷۵ درصد کاهش یافته است. این موضوع تنها برای دوربین کانن EOS R5 صدق نمیکند بلکه دوربین معرفی نشده کانن EOS R6 نیز از کاهش ظرفیت تولید رنج میبرد. در حال حاضر دوربین کانن EOS R5 و کانن EOS R6 تولید می‌شوند؛ اما افت ۷۵ درصدی تولید، کانن را با چالش‌های متعددی در تأمین نیاز بازار مواجه میسازد.‌

در گزارش ها آمده است که مسئولان شرکت کانن در حال بررسی یکی از دو راه حل پیش روی خود هستند.

در راه حل اول کانن میتواند دوربین کانن EOS R6 را در زمان برنامه ریزی شده بین ژوئن و ژوئیه رونمایی و عرضه کند. در این حالت، عرضه دوربین کانن EOS R6 به صورت محدود خواهد بود و کانن نمیتواند سفارش ها را تأمین کند. راه حل دیگر نیز به تأخیر انداختن عرضه دوربین کانن EOS R6 تا اکتبر است. مسئولان کانن هنوز بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نکرده اند اما میدانیم که رونمایی از دوربین جدید کانن بی تأثیر از شیوع کرونا ویروس نخواهد بود.

تماس با کارشناسان