نمایندگی کانن - یکه تازی کانن در دوربین های DSLR و بدون آینه

یکه تازی کانن در دوربین های DSLR و بدون آینه

شرکت کانن توانست برای هفدهمین سال متوالی (از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۹) بیشترین سهم از بازار جهانی دوربین های DSLR و بدون آینه را به خود اختصاص دهد. کانن جزو معروف ترین شرکت‌های سازنده دوربین به شمار می‌آید و افراد زیادی در سراسر دنیا از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

با نگاهی به بازار دوربین‌ها طی سالهای اخیر در می یابیم که از زمان عرضه دوربین انقلابی EOS 300D در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۳، کانن توانسته است مجموعه متنوعی از دوربین‌های رده بالا و بسیار محبوب را روانهبازار کند؛‌ دوربین هایی که هر یک در زمان عرضه خود محصولی مهم به شمار می‌آمدند و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کردند. کانن توانست در سال ۲۰۱۹، ۶ دوربین متنوع با لنز قابل تعویض روانه بازار کند. بدین طریق این شرکت برای هفدهمین سال متوالی قرار گرفتن (از نظر سهم بازار) در رتبه اول برترین شرکت‌های سازنده دوربین‌های دیجیتال دارای لنز قابل تعویض را جشن میگیرد.

شرکت کانن در اطلاعیه جدیدی نوشت: «کانن مفتخر است اعلام کند که دوربین های دیجیتالی دارای لنز قابل تعویض این شرکت توانسته اند باری دیگر بیشترین سهم از بازار را در اختیار بگیرند. این هفدهمین سال متوالی است که دوربین‌های کانن به این موفقیت دست پیدا می‌کنند».

یکه تازی کانن در دوربین های DSLR و بدون آینه

کانن فعالیت‌های زیادی در حوزه دوربین دارد. این شرکت قطعات و اجزای کلیدی بهکاررفته در محصولات تصویربرداری اش نظیر دوربین‌های سری EOS را خودش می‌سازد. کانن همچنین سالها است که به تولید قطعات حسگرهای تصویر CMOS، پردازنده‌های تصویر و همچنین لنزهای قابل تعویض میپردازد.

محصولات شرکت کانن تنوع زیادی دارند؛ از دوربین‌های بالا رده قدرتمند که به شکل وسیع توسط عکاسان حرفه‌ای در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرند تا مدل‌های کم قیمت تر که به کاربران معمولی امکان میدهند بدون صرف هزینه زیاد، به محصولی مناسب دست پیدا کنند. این کاربران می‌توانند از طریق محصولات کانن تصاویری حرفه‌ای و باکیفیت از مناظر و سوژه‌ها بگیرند و لحظات جذابی را رقم بزنند. کانن میگوید قصد دارد بیش از پیش تنوع محصولاتش را بالا ببرد تا به نیازهای کاربران در سراسر دنیا پاسخ دهد.

در عصر ظهور دوربین‌های دیجیتال تک لنزی بازتابی (DSLR)، کانن محصولی انقلابی با نام EOS 300D معرفی کرد. این محصول که تاریخ معرفی آن به سپتامبر ۲۰۰۳ برمیگردد، قیمتی بسیار رقابتی داشت و از طراحی جمع‌و‌جور بهره می‌گرفت. دوربین خاطره‌انگیز کانن محصولی سبک وزن بود و در همان زمان توانست بیشترین سهم بازار را در اختیار این شرکت قرار دهد.  کانن با معرفی EOS R System در اکتبر ۲۰۱۸ مدعی شد این اکوسیستم امکانات جدیدی را به دنیای عکاسی تزریق می‌کند. یکی از محصولات مهم این دسته، دوربین حرفه‌ای فول فریم EOS R و همچنین لنزهای RF هستند که به‌خوبی توانایی‌های بالای کانن در زمینه‌ی تولید محصولات نوری را به‌تصویر می‌کشند. به‌علاوه محصولات دیگری نیز به گسترس هرچه بیشتر اکوسیستم EOS R کمک کردند.

در سال ۲۰۱۹ کانن محصولات متنوع و جذابی را برای علاقه مندان به دنیای عکاسی در دسترس قرار داد که از بین آنها میتوانیم به دوربین فول فریم بدون آینه EOS RP در ماه مارس و همچنین یک دوربین DSLR با‌ نام EOS 90D در ماه سپتامبر اشاره کنیم.  کانن در حال حاضر روی تولید دوربین فول فریم بدون آینه EOS R5 کار می‌کند. در این دوربین حرفه‌ای از حسگر فول فریم CMOS جدیدی استفاده شده است که امکان فیلمبرداری مداوم با سرعت بالا را فراهم می‌کند. این دوربین عملکردی مثال‌زدنی در عکاسی خواهد داشت و از ضبط ویدئو 8K هم پشتیبانی خواهد کرد. افزون بر این موارد گفته می‌شود کانن در حال ساخت ۹ لنز RF جدید است که از بین آن‌ها می‌توانیم به مدل RF100-500mm F4.5-7.1 L IS USM اشاره کنیم. کانن قصد دارد لنزهای موردبحث را در سال جاری میلادی روانه بازار کند.

کانن اعلام کرده است که قصد دارد با قدرت روی بهبود فناوری هایش در زمینه تصویربرداری کار کند. بدین طریق کانن خواهد توانست تنوع محصولات اکوسیستم EOS را برای هر دو دسته دوربین های DSLR و بدون آینه بالاتر ببرد. کانن از طریق بالا بردن تنوع محصولاتش، مفاهیم جدیدی برای حوزه عکاسی تعریف خواهد کرد تا بتواند به خوبی با نیازهای روزافزون کاربران در سراسر دنیا همگام شود.

تماس با کارشناسان