باتری دوربین کانن مدل NB-10L

(دیدگاه 1 کاربر)
  • ولتاژ:  7.4
  • جریان:  920 میلی آمپر ساعت
  • سازگار با دوربین های  Canon SX60  Canon G3 X ، Canon G1 X و PowerShot SX50
  • وزن:  60 گرم
دسته بندی : برند:

790,000 تومان

19 عدد در انبار

باتری دوربین کانن مدل NB-10L
باتری دوربین کانن مدل NB-10L

790,000 تومان

امروز در نمایندگی کانن ما قصد معرفی باتری دوربین کانن مدل NB-10L را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی باتری دوربین کانن مدل NB-10L

باتری دوربین کانن مدل NB-10L یک باتری پشتیبان برای دوربین های نیمه حرفه ای کانن از جمله Canon SX60 است. یکی از مزایای این باتری فناوری لیتیوم است که باعث افزایش قدرت و دوام این محصول می شود.

باتری دوربین کانن مدل NB-10L با ولتاژ خروجی 7.4 ولت برای دوربین های کامپکت کانن از جمله Canon SX60 طراحی شده است. Canon G3 X ، Canon G1 X و PowerShot SX50 نیز از باتری Canon NB-10L استفاده می کنند. باتری های لیتیوم قابل شارژ اکنون به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. از جمله عواملی که در انتخاب آنها تأثیرگذار بوده است ، ضریب کم خود تخلیه همراه با قیمت و ظرفیت مناسب این باتری ها است.

باتری دوربین کانن مدل NB-10Lاستفاده از باتری دوربین کانن مدل NB-10L هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش می دهد ، به طوری که می توان از یک باتری لیتیوم قابل شارژ متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار استفاده کرد. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یکبار قابل استفاده هستند.

همچنین باید توجه داشت که در مورد دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیوم استفاده نمی کنند ، حتی اگر انواع باتری های قابل شارژ را خریداری کنید ، هزینه خرید باتری و شارژر قابل توجه خواهد بود.باتری دوربین کانن مدل NB-10

باتری دوربین کانن، مدل NB-10L مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی ، از دو الکترود و یک الکترولیت تشکیل شده است که معمولاً از نمک های لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می شوند.

در هنگام شارژ باتری ، لیتیوم فلزی در الکترود مثبت به یون های لیتیوم تبدیل می شود و یون های لیتیوم در الکترولیت بین لایه های کربن یا گرافیت ذخیره می شوند.

در هنگام تخلیه انرژی الکتریکی مشابهی آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژی در حدود 3 ولت تولید می کند. این مدل از باتری برای تکمیل ظرفیت باتری دیگر به 12 ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به میزان ذخیره انرژی باتری ، آنها معمولاً در کمتر از 2 یا 3 ساعت شارژ می شوند. باتری کانن NB10L با شارژر CB-2LC شارژ می شود.

باتری دوربین کانن مدل NB-10L

کاربر گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره شما می توانید با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی دوربین کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
نوع باتری

لیتیوم یون

وزن

60 گرم

قدرت

7.4 ولت ، 920 میلی آمپر ساعت

ظرفیت

۹۲۰ میلی‌آمپر ساعت

ولتاژ خروجی

۷٫۴ ولت

سازگار با دوربین های

PowerShot G1 X , PowerShot G1,, PowerShot SX40 IS, PowerShot SX50 HS

1 دیدگاه برای باتری دوربین کانن مدل NB-10L

  1. آواتار حیدرخانی

    حیدرخانی

    سلام برای دوربین sx60 گرفتم خیلی خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان