باتری دوربین کانن مدل NB-7L

(دیدگاه 1 کاربر)
ابعاد:  38.1x 35.6 x 12.7mm
ولتاژ:  7.4
ظرفیت:  1050
سازگار با دوربین Canon PowerShot SX30 IS ,Canon PowerShot G12
وزن:  60 g
دسته بندی :

680,000 تومان

باتری دوربین کانن مدل NB-7L
باتری دوربین کانن مدل NB-7L

680,000 تومان

امروز در نمایندگی کانن ما قصد بررسی باتری دوربین کانن مدل NB-7L را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی باتری دوربین کانن مدل NB-7L

باتری دوربین کانن مدل NB-7L یک باتری پشتیبان برای دوربین های نیمه حرفه‌ای کانن از جمله Canon G12 است. یکی از مزایای این باتری فناوری لیتیوم است که باعث افزایش قدرت و دوام این محصول می‌شود.

باتری دوربین کانن مدل NB-7Lمزیت های باتری دوربین کانن مدل NB-7L

باتری دوربین کانن مدل NB-7L با ظرفیت 1050 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی 7.4 ولت برای دوربین های کامپکت کانن از جمله Canon G12 ساخته شده است. دوربین های Canon G11 ،Canon G12 و اکثر دوربین های سری G نیز از باتری Canon NB-7L استفاده می‌کنند.

باتری های لیتیوم قابل شارژ اکنون به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین‌ های دیجیتال شناخته می‌شوند. از جمله عواملی که در انتخاب آنها تأثیرگذار بوده است، ضریب کم خود تخلیه همراه با قیمت و ظرفیت مناسب این باتری‌ها است.

استفاده از باتری های لیتیوم هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش می دهد، به طوری که می‌توان از یک باتری لیتیوم قابل شارژ متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار استفاده کرد. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یکبار قابل استفاده هستند. همچنین باید توجه داشت که در مورد دوربین‌ها و دستگاه‌هایی که از باتری لیتیوم استفاده نمی کنند‌، حتی اگر انواع باتری های قابل شارژ را خریداری کنید‌، هزینه خرید باتری و شارژر قابل توجه خواهد بود.

باتری کاننباتری های لیتیوم یون، مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی، از دو الکترود و یک الکترولیت تشکیل شده است که معمولاً از نمک های لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می‌شوند. در هنگام شارژ باتری ، لیتیوم فلزی در الکترود مثبت به یون های لیتیوم تبدیل می‌شود و یون های لیتیوم در الکترولیت بین لایه های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. در هنگام تخلیه انرژی الکتریکی مشابهی آزاد می شود.

این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژی در حدود 3 ولت تولید می کند. این مدل از باتری برای تکمیل ظرفیت باتری دیگر به 12 ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به میزان ذخیره انرژی باتری، آنها معمولاً در کمتر از 2 یا 3 ساعت شارژ می‌شوند. باتری کانن NB7L با شارژر CB-2LZ شارژ می‌شود.

باتری دوربین کانن مدل NB-7Lقیمت باتری دوربین کانن مدل NB-7L

باتری دوربین کانن مدل NB-7L با ضمانت سلامت جسمی در نمایندگی کانن موجود است و قیمت این محصول مانند سایر کالاهای موجود در این فروشگاه بر اساس نرخ ارز است.

این باتری قادر به سازگاری با دوربین کانن 90D و دوربین کانن 80D و دوربین کانن 6D MARK II و دوربین کانن 850D و دوربین 250D و دوربین کانن EOS R و دوربین کانن 2000D و دوربین کانن 5D MARK IV و دوربین کانن M50 و دوربین کانن EOS R6 نمی‌باشد.

کاربر گرامی شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید  با کارشناسان خبره ما در تنها نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
ولتاژ

7.4

ظرفیت

1050

سازگاری با دوربین

مخصوص دوربین های عکاسی کانن:
Canon PowerShot SX30 IS
Canon PowerShot G12

1 دیدگاه برای باتری دوربین کانن مدل NB-7L

  1. آواتار علی قربان پور

    علی قربان پور

    ازش راضیم کیفیت خوبی داره

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان