باتری کانن مشابه اصلی Canon BP-511A

(دیدگاه 1 کاربر)

باتری کانن مشابه اصلی BP-511A می باشد. باتری BP-511A دارای ولتاژ 7.4 ولت و جریان 1100 میلی آمپر ساعت است که برای دوربین های عکاسی کانن ۴۰D, 50D, 60D, G3, G5, G6 مناسب می باشد.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

780,000 تومان

20 عدد در انبار

باتری کانن مشابه اصلی BP-511A
باتری کانن مشابه اصلی Canon BP-511A

780,000 تومان

ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon BP-511A را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی باتری کانن مشابه اصلی Canon BP-511A

باتری کانن مشابه اصلی Canon BP-511A یک باتری پشتیبان برای دوربین های سری نیمه حرفه ای Canon از جمله Canon EOS 50D است. یکی از مزایای این باتری فناوری لیتیوم است که باعث افزایش قدرت و دوام این محصول می شود.

باتری کانن مشابه اصلی BP-511A با ظرفیت 1390 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی 7.4 ولت برای دوربین های DSLR کانن از جمله دوربین Canon EOS 40D ساخته شده است. دوربین های Canon EOS 50D و Canon EOS 5D نیز از باتری Canon BP-511A استفاده می کنند. باتری های لیتیوم قابل شارژ اکنون به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. از جمله عوامل مؤثر در انتخاب آنها ضریب خود تخلیه کم همراه با قیمت و ظرفیت مناسب این باتری ها بود.

باتری کانن مشابه اصلی BP-511A

استفاده از باتری های لیتیوم هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش می دهد، به طوری که می توان از یک باتری لیتیوم قابل شارژ متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار استفاده کرد. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یکبار قابل استفاده هستند. همچنین باید توجه داشت که در مورد دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیوم استفاده نمی کنند، حتی اگر انواع باتری های قابل شارژ را خریداری کنید ، هزینه خرید باتری و شارژر قابل توجه خواهد بود.

باتری کانن مشابه اصلی BP-511A

خرید باتری کانن Canon BP-511A

شما کاربران گرامی می توانید باتری BP-511A را به روش های زیر از نمایندگی کانن تهیه کنید:

  • بصورت اینترنتی و با سفارش آنلاین از سایت
  • بصورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه مرکزی نمایندگی کانن واقع در برج سهیل
  • بصورت تلفنی و با تماس با نمایندگی کانن از طریق شماره های درج شده در سایت

قیمت و گارانتی باتری کانن Canon BP-511A

باتری BP-511A با گرید های متفاوت عرضه می شود که از لحاظ قیمتی نزدیک به 30 درصد تفاوت دارند.

باتری کانن در نمایندگی کانن دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد.

باتری های لیتیوم یون، مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی، از دو الکترود و یک الکترولیت تشکیل شده است که معمولاً از نمک های لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می شوند. در هنگام شارژ باتری، لیتیوم فلزی در الکترود مثبت به یون های لیتیوم تبدیل می شود و یون های لیتیوم در الکترولیت بین لایه های کربن یا گرافیت ذخیره می شوند. در هنگام تخلیه انرژی الکتریکی مشابهی آزاد می شود.

باتری کانن مشابه اصلی BP-511Aاین واکنش الکتروشیمیایی ولتاژی حدود 3 ولت تولید می کند. این مدل از باتری برای تکمیل ظرفیت باتری دیگر به 12 ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به میزان ذخیره انرژی باتری، آنها معمولاً در کمتر از 2 یا 3 ساعت شارژ می شوند. باتری کانن مشابه اصلی Canon BP-511A با شارژر کانن CB-5L شارژ می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
رنگ

مشکی

جریان

1100 میلی آمپر ساعت

نوع کالا

باتری و شارژر

1 دیدگاه برای باتری کانن مشابه اصلی Canon BP-511A

  1. آواتار ثریا ابراهیمی

    ثریا ابراهیمی

    باکیفیت بود ازش راضیم

دیدگاه خود را بنویسید

تماس با کارشناسان