دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

پس از تولید و عرضه دوربین فیلمبرداری کانن EOS C300 که در میان فیلمبرداران محبوبیت بسیار بالایی دارد. دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II به بازارهای جهانی معرفی و عرضه شده است که دقیقا مشابه مدل قبلی خود حسگر بزرگی دارد. در حال حاضر شرکت کانن مدل EOS C100 Mark II خود را با قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 50 مگاپیکسل بر ثانیه را به بازار عرضه کرده است. 

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

پس از تولید و عرضه دوربین فیلمبرداری کانن EOS C300 که در میان فیلمبرداران محبوبیت بسیار بالایی دارد. دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II به بازارهای جهانی معرفی و عرضه شده است که دقیقا مشابه مدل قبلی خود حسگر بزرگی دارد. در حال حاضر شرکت کانن مدل EOS C100 Mark II خود را با قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 50 مگاپیکسل بر ثانیه را به بازار عرضه کرده است. 

 دلیل طراحی و تولید دوربین EOS C100 Mark II بیشتر برای بالا بردن عملکرد با دقت و بالا بردن کنترل دوربین است. دوربین تصویربرداری EOS C100 Mark II تحلیل بر روی تصویرها را با فوکوس بسیار بالا در رنگ آمیزی انجام می دهد. با داشتن قابلیت منظره یاب پیشرفته، متنوع ترین فریم ها را برای تصویربرداری از جمله حالت تصویربرداری 1080 با 60 فریم در ثانیه و دیگر فایل های MP4 را به فیلمبردار تقدیم می کند.

"<yoastmark

از اصلی ترین تغییراتی که بر ثبت فیلم ها با کیفیت بسیار بالاتر از MP4 همراه با عرضه پیشین AVCHD می باشد.

دوربین تصویر برداری EOS C100 Mark II با داشتن 2 درگاه ورود صدا که بر روی دستگیره جداشونده آن قرار می گیرد، با داشتن  نمایشگر 3.5 اینچی که فوکوس بسیار بهتری به نسبت مدل پیشین خود دارد و همچنین این امکانات هم در دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II GPS و WiFi تعبیه شده است.

قابلیت به روز Dual Pixel که موجب وضوح اتوماتیک بر روی شخصیت های قابل حرکت خواهد شد، از دیگر مولفه های مهمی که به نسبت مدل پیشین خود بروز شده است می توان به بالا بودن حساسیت ISO از 80000 به 102400 اشاره کرد.

از دیگر امکانات آن می توان به تعبیه شدن قابلیت ND که به فیلمبردار اجازه ثبت تصاویرهای را می دهد که در نور بسیار شدید فیلمبرداری می شوند.

بادی دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II مانند دیگر مدل های فیلمبرداری شرکت کانن می باشد. به معدود تغییرهای که نسبت به مدل قبلی پدید آمده می توان به ابعاد و منظره یاب اشاره کرد. این دوربین دارای وزن بالایی می باشد و شرکت کانن از قوی ترین باتری کانن برای آن استفاده کرده است. همچنین به لطف استفاده از مانت لنز EF شما هیچ محدودیتی در استفاده از مدل لنز کانن بر رو این دوربین فیلمبرداری ندارید.

جزو بهترین گزینه ها برای تصویربردارانی که به تنهایی تصمیم دارند فیلمبرداری کنند. دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II قابلیت برآورده شدن پر ریسک ترین آرزوهایشان را فراهم می کند. 

حسگر دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

تعبیه یک حسگر 8.3 MP Super 35mm CMOS شرکت کانن که در انحصار تصویربرداری تولید و عرضه می شود، ضبط تصویرهای مات کننده را با کیفیت Full HD ضمانت خواهد کرد.

دوربین تصویر برداری EOS C100 Mark II از حسگر CMOS مانند مدل پیشین دوربین کانن خود برخوردار می باشد علاوه بر داشتن پردازنده آن Digic DV 4 که بروزرسانی بینظیری به نسبت مدل پیشین خود C100 دارا می باشد. با وجود قابلیت مانت EF که به فیلمبردار دسترسی نصب کردن هر مدل از لنزی را می دهد.

دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark IIوضوح اتوماتیک دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

امکان وضوح اتوماتیک مداوم، مدل دوربین EOS C100 Mark II به صورت اتوماتیک شخصیتی که در وسط لنز قرار داشته باشد را دنبال خواهد کرد و تصویربرداری سکانس های مهیج بسیار راحت خواهد شد. قابلیت فوکوس کشی از راه تشخیص دادن صورت سوژه هم در مدل دوربین EOS C100 Mark II تعبیه شده است می تواند یاری بسیار خوبی برای فیلم سازانی باشد که به طور مستقل اقدام به تصویربرداری مصاحبه ها می کنند.

درگاه دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

درگاه HDMI دوربین تصویربرداری EOS C100 Mark II برترین جوابی است به نیاز فیلم سازان برای ثبت تصویرهای با کیفیت بسیار بالا (bit rate بالاتر) بر روی رکوردر اکسترنال (external recorder).

لنز های دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

خلاق بودن خود را با استفاده ی حداکثر 90 لنز EF و EF Cinema که در میان آن ها لنزهای بسیار تخصصی مشابه Macro و Fish Eye هم تعبیه شده اند. دامنه اش را بیشتر کنید. با داشتن سه عدد فیلتر ND درونی که به حالت دستی مورد کنترل قرار می گیرند. این مدل دوربین EOS C100 Mark II را برای تصویربرداری در محیط های مختلف کاربرد بسیار بالایی دارد.

دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark IIصدای عالی با تکمیل شدن تصاویر زیبا در دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

ثبت صدا در مدل EOS C100 Mark II با فرمت های مختلفی مانند LPCM و Dolby AC3 قابل انجام می باشد. دستگیره بالایی دوربین EOS C100 Mark II دارای دو عدد درگاه XLR و یک میکروفون استریو نیز هست. بادی این مدل به یک عدد میکروفون داخلی مجهز شده است که می تواند صدا را در نبودن تجهیزات جانبی ثبت کند.

ویژگی های مهم دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II

– دارا بودن حسگر CMOS Super 35mm 8.3MP

– مجهز شده به قابلیت مانت لنز EF

– امکان تصویربرداری 59.94/50/29.97/25/23.98 1920X1080

– وضوح اتوماتیک با استفاده از امکان Dual Pixel CMOS AF

– ثبت تصویرها با فرمت های AVCHD و MP4

همچنین می توانید از طریق کارشناسان ما نمایندگی رسمی کانن اطلاعات بیشتری از این مدل دریافت کنید.

تماس با کارشناسان