دوربین کانن c70

پردازنده تصویر : DIG!C DV7
نوع حسگر : CMOS
ایزو ( iso ) : ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰
رزولوشن فیلمبرداری : 4K
نوع فوکوس : Dual Pixel CMOS
ورودی صدا : Dual mini-XLR
ابعاد : ۱۱۶ × ۱۳۰ × ۱۶۰

دسته بندی : برند:

معرفی دوربین کانن c70

دوربین کانن c70 با استفاده از ابزارهای کلیدی ویدئویی Cinema EOS در بدنه ای به سبک آینه ، دوربین کانن c70 دارای یک سنسور Super35 DGO (خروجی سود دوگانه) برای ثبت تصاویر ظریف با حداکثر 16 توقف در دامنه دینامیکی بالا است.
 سیستم نوآورانه DGO ترکیبی از دو بازخوانی بهره جداگانه برای هر فوتودیود روی سنسور است که بر اشباع شدن در مناطق روشن تصویر شما تأکید می کند و نویز را در مناطق تاریک کاهش می دهد. وضوح تصویر شامل ضبط DCI 4K با نرخ های مختلف از 23.98 تا 60 فریم در ثانیه ، به علاوه گزینه های پرسرعت تا 120 فریم در ثانیه در UHD 4K و 180 فریم در ثانیه در 2K بریده شده است.

حسگر و پردازنده دوربین کانن c70

سنسور نسل بعدی Super35 Dual Gain Output (DGO) Canon محدوده پویایی حداکثر 16 توقف را ارائه می دهد و شامل فناوری انحصاری فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS کانن است. سنسور DGO با خواندن هر پیکسل با دستاوردهای مختلف ، یک محدوده دینامیکی بالا ایجاد می کند و سطح کم صدا را حفظ می کند. این تصاویر ترکیبی از تصاویر با استفاده از پیکسل های گرفته شده با یک تقویت کننده اولویت بندی اشباع برای مناطق روشن و یک تقویت کننده با اولویت بیشتر برای سر و صدا برای مناطق تاریک است.
CANON C70
پردازنده تصویر DIG! C DV7 کانن اطلاعات خام گسترده ای را که از سنسور تصویربرداری گرفته شده می گیرد و برای خروجی پردازش می کند. موتور DiG! C همچنین نیروی محرکه ویژگی هایی مانند ضبط نرخ فریم بالا ، سنسور Dual Gain Output (DGO) ، فوکوس خودکار دو پیکسل ، خروجی HDR (PQ) ، تثبیت کننده تصویر الکترونیکی و ضبط پروکسی است.

فوکوس دوربین کانن c70

یکی دیگر از ویژگی های دوربین کانن c70 ابتکاری  فناوری Dual Pixel CMOS AF است که از هر پیکسل روی سنسور CMOS برای تشخیص فوکوس و اطلاعات تصویر استفاده می کند و در نتیجه باعث تمرکز دقیق و کیفیت تصویر بهینه می شود. EOS C70 همچنین اولین دوربین Cinema EOS است که از عملکرد فوکوس خودکار EOS iTR AF X بهره می برد و دارای الگوریتم تشخیص سر است که با استفاده از فناوری یادگیری عمیق ساخته شده است. در حالت تشخیص چهره ، این الگوریتم به بهبود اندازه گیری فاصله و قابلیت اطمینان ردیابی کمک می کند ، حتی اگر سوژه سر خود را به سمت یا عقب بچرخاند.

دوربین کانن c70
EOS C70 همچنین دارای راهنمای ابتکاری Dual Pixel Focus است که اطلاعات فوکوس جلو و پشت را فراهم می کند تا به کاربران اجازه دهد در هنگام کشیدن دستی فوکوس را تنظیم کنند.

لنز دوربین کانن c70

یک پایه لنز RF ساخته شده سازگاری دوربین کانن c70 را با افزایش تعداد لنزهای RF-mount با عملکرد بالا توسط کانن فراهم می کند. با فاصله کم از فلنج ، پایه RF به کاهش محسوس عمق بدنه دوربین کمک می کند و در نتیجه طراحی کم حجم تری ایجاد می شود.
C70
آداپتور لنزهای EF-EOS R 0.71X EF به RF اختیاری یک لنز تمام فریم را به فرمت Super35 تبدیل می کند در حالی که سرعت دیافراگم را به طور متوسط ​​یک توقف افزایش می دهد. آداپتور EF اطلاعات لنز EF را از طریق اتصال RF منتقل می کند و اطلاعات کامل فوکوس خودکار Dual-Pixel و فراداده را برای لنزهای انتخابی ارائه می دهد.

طراحی بدنه دوربین کانن c70

دوربین کانن c70 جمع و جور از یک طراحی سبک با چسبندگی ارگونومیک داخلی بهره می برد. این کوچکترین بدنه EOS دارای دو پایه کفش بالا است و دارای یک دسته جدا شونده و یک نگهدارنده میکروفون است.
یک فیلتر فیلتر ND موتوری که به طور خاص برای فاصله فلنج کوتاه EOS C70 طراحی شده است ، کاربران را قادر می سازد تا سرعت 10 توقف تراکم خنثی را به سرعت انتخاب کنند – این ویژگی مخصوص تیراندازان ENG یا هنگام عکسبرداری در شرایط نوری است که به سرعت تغییر می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناسان