دوربین کانن Powershot G9X II

آنهایی که معمولاً با دیدن یک منظره منحصر بفرد و یا یک رویداد خاص تکرار نشدنی، ایده های تصویری خلاقانه به ذهنشان می رسد و می خواهند آن را ثبت کنند، مطمئناً از داشتن یک دوربین بسیار جمع و جور که به راحتی به تلفن هوشمند متصل می شود و کار کردن با آن آسان و لذت بخش است احساس خوشبختی خواهند کرد! کانن دوربین کانن Powershot G9X II را با چنین هدفی تولید کرده است تا هر فرد  علاقه مندی بتواند با آن به راحتی عکس های حرفه ای و زیبا تهیه کند.

دسته بندی :

خرید دوربین کانن Powershot G9X II

قدرتی در جیب شما

دوربین کانن Powershot G9X II با تمام قابلیت های فوق العاده ای که در خود جای داده است را می توانید به راحتی در جیب لباستان همراه خود حمل کنید! دوربین Powershot G9X II یک دوربین 20.1 مگاپیکسلی است که با عملکردی بسیار سریع، حسگر تصویر بزرگ، سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع، پردازنده قدرتمند DIGIC 7 و مکانیزم اپتیکال ضد لرزش تصویر، نتایجی بی نظیر را ارائه می کند. کیفیت عکس ها و فیلم هایی که با این دوربین ثبت می کنید قطعاً فراتر از انتظار شما از یک دوربین جیبی با چنین ابعادی است.

کیفیت همیشگی تصاویر

    دوربین Powershot G9X II دارای یک حسگر بزرگ 1.0 type CMOS و لنزی با عدد دیافراگم f/2-4.9 است که اجازه می دهد نور زیاد و کافی وارد دوربین شود تا در هر موقعیتی، حتی اگر نور محیط کم و محدود است، تصاویر با کیفیت عالی و رضایت بخش ثبت شوند.

دوربین کانن Powershot G9X II

کاربری آسان

 هنگام کار با این دوربین، تصمیم اینکه تا چه حد می خواهید در انتخاب تنظیمات نقش داشته باشید کاملاً به عهده خودتان است. می توانید تمام کار را به سیستم خودکار دوربین بسپارید، یا اینکه می توانید از طیفی از امکانات حرفه ای دوربین استفاده کنید تا عکاسی را در سطحی هنرمندانه و حساب شده تر انجام دهید. صفحه نمایش لمسی 3 اینچی (7.5 سانتی متری) این دوربین، امکان دسترسی آسان به عملیات و تنظیمات را فراهم کرده است.

فیلمبرداری فول اچ دی

فیلمبرداری با دوربین کانن Powershot G9X II به اندازه عکاسی با آن، دقیق و با کیفیت انجام می شود. با این دوربین می توانید فیلم های Full HD با 60 فریم بر ثانیه، با شفافیت بالا و بدون لرزش (حتی در حرکت) ثبت کنید و با کنترل کامل بر روند فیلمبرداری، هر بار به روش جدیدی خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

اتصال و به اشتراگ گذاری

این دوربین را به راحتی به دستگاه هوشمندتان وصل کنید و از طریق ارتباط مستمر تکنولوژی بلوتوس، بصورت از راه دور عکاسی کنید، و در یک چشم به هم زدن، تصاویری که خلق کرده اید را در فضای آنلاین به اشتراک بگذارید.

شارژ یو اس بی

زمانی که مشغول کار یا اینترنت گردی با کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود هستید، دوربین کانن Powershot G9X II را از طریق کابل یو اس بی به کامپیوتر یا پاوربانک های استاندارد متصل کنید تا در فرصتی که از آن استفاده نمی کنید، شارژ شود. البته باتری کانن آن از نوع NB-13L است که در صورتی که بخواهید خارج از دستگاه آن را شارژ کنید باید از شارژر CB-2LHE استفاده کنید.

لینک های مرتبط : نمایندگی کانن | دوربین کانن | نمایندگی دوربین کانن | خرید دوربین 6d mark ii | دوربین کانن 200D | دوربین کانن 80D | دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 90D لنز 135-18 | دوربین 250D | دوربین 2000D | دوربین 4000D | دوربین M200 | دوربین M50 MARK ll | دوربین EOS R6 | دوربین EOS R5 | دوربین SX70 HS

سایر
ابعاد

31 × 58 × 98 ميلي متر

وزن

206 گرم

ضد آب

ندارد

نوع حسگر

BSI CMOS

قطع حسگر

Crop Frame

ابعاد حسگر

8.8 × 13.2

دقت حسگر

21 مگاپيکسل

دقت موثر حسگر

20 مگاپيکسل

حداکثر رزولوشن عکس

3648 × 5472

نسبت ابعاد عکس

1:1, 4:3, 3:2, 16:9

پردازشگر

Digic 7

فرمت غيرفشرده عکس

RAW

فاصله کانوني

28 – 84 ميلي متر

محدوده ديافراگم

F2–4.9

بزرگ‌نمايي اپتيکال

3 برابر

بزرگ‌نمايي ديجيتال

4 برابر

لرزشگير تصوير

دارد

توضيحات لرزشگير

اپتیکال

حداقل فاصله فوکوس نرمال

5 سانتي متر

حالت ماکرو

دارد

فوکوس خودکار

دارد

فوکوس دستي

دارد

رزولوشن فيلم

Full HD

حداکثر سرعت فيلم

60 فريم بر ثانيه

فرمت فيلم

MPEG-4 – H.264

توضيحات فيلم

1080 × 1920 60P

ضبط صدا

استریو

حداکثر سرعت شاتر

1/2000 ثانيه

حداقل سرعت شاتر

30 ثانيه

زمانسنج خودکار

دارد

حداقل حساسيت

100

حداکثر حساسيت

12800

ايزو

Auto, 125-12800

عکاسي پياپي

8.2 فریم‌برثانیه

فلاش

دارد

تکنولوژي تشخيص چهره

دارد

تکنولوژي تشخيص لبخند

ندارد

نوع صفحه نمايش

TFT LCD

سايز صفحه نمايش

3 اينچ

دقت صفحه نمايش

1040000 نقطه

صفحه نمايش جلو

دارد

چشمي

دارد

تصوير زنده Live View

دارد

صفحه نمايش لمسي

دارد

خروجي HDMI

دارد

خروجي USB

دارد

خروجي تلويزيون

دارد

PictBridge

دارد

قابليت هوشمند

ندارد

نوع کارت حافظه

ندارد

کارت حافظه همراه

ندارد

حافظه داخلي

ندارد

ميکروفون داخلي

دارد

اسپيکر داخلي

دارد

موقعيت ياب GPS

ندارد

قطب نما

ندارد

تکنولوژي بي سيم

دارد

نوع تکنولوژي بي سيم

Wi-Fi

نوع باتري

ليتيوم يوني

مشخصات باتري

NB-13L

اقلام همراه دوربين

– باتری – شارژر – بند مچی

تماس با کارشناسان