رکوردر صدا Zoom H5

رکوردر صدا Zoom H5

از رکوردر صدا Zoom H5 می‌توانید برای فیلم‌های مستند، پادکست، صداگزاری روی ویدیو و طراحی صدای حرفه‌ای استفاده کنید. توسط این دستگاه می‌توانید بهترین تجربه صوتی خود را داشته باشید.برای خرید حضوری به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

معرفی رکوردر صدا Zoom H5

رکوردر صدا Zoom H5 با بدنه قابل حمل امکان ضبط 4 آهنگ را به شما می دهد و می توانید در هر کجا که هستید ضبط های حرفه ای 24 بیت / 96 کیلوهرتز را بدست آورید. این ضبط کننده صوتی قابل حمل دارای یک کپسول میکروفون XYH-5 XY است که می توانید آن را با میکروفون ها و واحدهای ورودی دیگر جایگزین کنید تا بتوانید از این ضبط کننده در هر شرایط ضبط استفاده کنید.

رکوردر صدا Zoom H5
دو ورودی یکپارچه با پیش تقویت کننده میکروفون داخلی و پدهای 20dB به شما امکان می دهد از میکروفون های خازنی Phantom Power به منابع سطح خط تلفن متصل شوید. به این پردازش پردازنده ، گزینه های عالی ضبط و توانایی استفاده از ضبط به عنوان کارت صدای USB برای دیدن عملکرد بالای ضبط دستی دستی Zoom H5 اضافه کنید.

رکوردر صدا
قادر به جایگزینی کپسول ها است بنابراین می توانید از میکروفون ها و ورودی / خروجی های مورد نیاز خود استفاده کنید.

Zoom H5 Handy Recorder با مجموعه ای کامل از ورودی / خروجی حرفه ای شکل قبض کوچک ، وزن سبک و قیمت پایین را به شما ارائه می دهد. اول از همه ، باید به درگاه انبساط مدولار H5 اشاره کنیم ، که به شما امکان می دهد همان کپسول های مدولار خنک را که با H6 معرفی شده اند ، به ضبط کننده متصل کنید.

رکوردر صدا Zoom H5کپسول همچنین ورودی 8.8 اینچی دارد اما H5 خود دارای یک جفت ورودی جک داخلی است که هرکدام دارای یک پد 20dB و کنترل صدا هستند. این ورودی ها به شما امکان می دهند از میکروفن های خازنی Phantom Power به منابع سطح خط تلفن متصل شوید. از نظر نظارت ، H5 دارای هدفون و خروجی خطی و همچنین یک بلندگوی داخلی است.

سایر
حساسیت

-45 دسی بل

وزن

176 گرم رکوردر و 94 گرم میکروفن

تماس با کارشناسان