ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2

کیت میکروفون بی سیم Kamika BoomX-U U2 که برای خبرنگاران ، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان طراحی شده است ، یک سیستم میکروفون بی سیم در زمان واقعی است که دارای دو میکروفون و گیرنده است. با اتصال مستقیم به تلفن همراه ، دوربین و دوربین فیلمبرداری صدای واضحی دریافت می کند.

ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2 را داریم. پس با ما همراه باشید.

ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2معرفی و بررسی ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2

کیت میکروفون بی سیم کامیکا BoomX-U U2 که برای خبرنگاران‌، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان طراحی شده است ، یک سیستم میکروفون بی سیم در زمان واقعی است که دارای دو میکروفون و گیرنده است. با اتصال مستقیم به تلفن همراه ، دوربین و دوربین فیلمبرداری صدای واضحی دریافت می کند.

ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2 مناسب برای مصاحبه های دو نفره و برد آن تا 120 متر است. میکروفون سبک وایرلس Kamika BoomX-U U2 از دو فرستنده تشکیل شده است که هرکدام دارای میکروفون کاملاً جهت دار داخلی و همچنین میکروفون یقه دار هستند. علاوه بر این ، یک گیرنده کوچک دارد که به راحتی به دوربین ، دوربین فیلمبرداری و تلفن های هوشمند متصل می شود.

ست میکروفن بی سیم کامیکا BoomX-U U2این کیت شامل 48 کانال UHF برای جلوگیری از تداخل فرکانس است. باتری های قابل شارژ داخلی موجود در این کیت تا 6 ساعت دوام می آورند ، بنابراین برای تولید کنندگان محتوا در هر سطح بسیار مناسب است.

سایر
برد بی سیم

120 متر

نوع میکروفن

بیسیم

پاسخ فرکانس

80Hz_20kHz

باتری فرستنده

باتری داخلی قابل شارژ

زمان کارکرد فرستنده

6 ساعت

ابعاد فرستنده

49x 22 x 66 میلیمتر

خروجی هدفون

دارد

وزن

55گرم

شرکت سازنده

کامیکا-COMICA

تماس با کارشناسان