سه پایه دوربین بیک Beike Q161A

سه پایه دوربین بیک Beike Q161A در رنگ مشکی عرضه شده است و وزنی بالغ یک کیلو و ۲۰۰ گرم دارد. جنس آن نوع آلومینیوم است و بنابراین مقاومت خوبی در بلند مدت خواهد داشت. شما می‌توانید از آن صرفا برای مقاصد عکاسی استفاده کرده و پروژه‌های خود را پیش ببرید. برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین بیک Beike Q161A را داریم. پس در ادامه همراه ما باشید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین بیک Beike Q161A

از سه پایه از زمان های بسیار قدیم در عکاسی و حتی در زمینه های دیگر استفاده می شده است. از سه پایه معمولاً برای تنظیم هرچه بیشتر ، هنگام عکاسی از مناظر یا سایر ژست ها استفاده می شود و در اندازه ها و عملکردهای مختلف موجود است. این پایه ها می توانند وزن مشخصی را تحمل کنند و بهتر است هنگام خرید این نکته را در نظر داشته باشید.

با یک سه پایه دیگر مشکلی در تنظیم صحیح و صحیح دوربین نخواهید داشت و فرصت لازم را برای این کار خواهید داشت. بنابراین بهتر است کیفیت عکس های خود را فدای خطاهای انسانی نکنید و همیشه در موقعیت های لازم از سه پایه استفاده کنید.

سه پایه دوربین بیک Beike Q161A

 

دوربین بیک Beike Q161A در رنگ مشکی و وزن 1 کیلو و 200 گرم در دسترس است. از آلومینیوم ساخته شده است و بنابراین در طولانی مدت مقاومت خوبی خواهد داشت. فقط می توانید از آن برای اهداف عکاسی و اجرای پروژه های خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که وزن مجاز سه پایه دوربین بیک Beike Q161A 3 کیلوگرم است و ارتفاع آن می تواند به 119 سانتی متر برسد. حداقل ارتفاع 32 سانتی متر به شما امکان می دهد از آن برای عکاسی حرفه ای در پروژه های خاص استفاده کنید. طول پایه خود حدود 41 سانتی متر است.

سه پایه دوربین بیک Beike Q161A

سه پایه دوربین بیک Beike Q161Aعکاسان همیشه به موقعیتی نیاز دارند که دوربین خود را در برابر منظره قرار دهند و این فرایند در هنگام عکسبرداری با دوربین در دست امکان پذیر نیست. بدون سه پایه ، کاربر باید بتواند با دیدن مکانی مناسب برای صحنه ، به سرعت شلیک کند و مجاز به تعویق نیست. اما سه پایه یک پشتیبانی محکم برای این منظور است و شما هیچ محدودیتی در تنظیم دقیق دوربین نخواهید داشت.

با قرار دادن دوربین روی سه پایه ، دست و بال کاربر آزاد می شود و می تواند تمرکز بیشتری روی تنظیم دوربین داشته باشد. حتی می توان به عقب برگردید و سه پایه و دوربین را تغییر مکان دهید.

سه پایه دوربین بیک Beike Q161A تقریباً مانند سایر محصولات این برند توانایی چرخش 360 درجه به صورت افقی و رسیدن به شیب عمودی 90 درجه را دارد و هیچ محدودیتی برای کاربر وجود ندارد. سیستم قفل آن از زبانه تشکیل شده است و از مثلث نصب شده در آن استفاده نشده است. این محصول شامل پنجاه سر است و به طور جداگانه در داخل جعبه قرار می گیرد.

می دانیم که سه پایه نقش مهمی در عکاسی حرفه ای دارد و حتی می توان از آن برای عکسبرداری استفاده کرد. سه پایه در هنگام فیلمبرداری عکس ها را تثبیت می کند و کاربر می تواند با دقت بیشتری ارتفاع مورد نظر را تنظیم کند. در این حالت خلاقیت بیشتر می شود و کارگردانان سینما معمولاً به فکر استفاده از سه پایه هستند.

سه پایه دوربین بیک Beike Q161A

برای یک قاب دقیق تر ، باید از سه پایه دوربین استفاده کنید و وضوح عکس ها را افزایش دهید. برای رسیدن به این هدف ، لرزش مانع مهمی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. وقتی فلاش دوربین را باز بگذارید ، احتمال این لرزش افزایش می یابد. بنابراین فقط از یک سه پایه استفاده کنید و دوربین را روی حالت تایمر قرار دهید. البته استفاده از کنترل از راه دور می تواند این مشکل را نیز برطرف کند.

سایر
جنس بدنه پایه

آلومینیوم

کاربرد پایه

عکاسی

حداکثر ارتفاع سه پایه

119 سانتی متر

طول پایه جمع شده

41 سانتی متر

حداکثر وزن قابل تحمل

3 کیلوگرم

میزان حرکت افقی

360 درجه

سیستم قفل

زبانه ای

مثلث نگهدارنده

ندارد

توضیحات

سه پایه عمومی با پن هد

هد

دارد

حداقل ارتفاع

32 سانتی متر

تماس با کارشناسان