سه پایه دوربین بیک Beike Q404

سه پایه دوربین بیک Beike Q404 از جنس آلومینیوم تولید میشود پس قابلیت گذاشتن بر روی سطوح مختلف و آسیب رسان را دارد. شما می‌توانید برای عکاسی از این محصول استفاده کرده و مطمئن باشید که حداکثر تا ۴ کیلوگرم می‌تواند تحمل وزن داشته باشد. می‌توانید آن را به‌صورت ۳۶۰ درجه در حالت افقی چرخش داده و در حالت عمودی هم آن را با شیب ۹۰ درجه تغییر وضعیت دهید. برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

2,500,000 تومان

سه پایه دوربین بیک Beike Q404
سه پایه دوربین بیک Beike Q404

2,500,000 تومان

ما امروز در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین بیک Beike Q404 را داریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

سه پایه دوربین بیک Beike Q404 معرفی و بررسی 

ما می دانیم که یک سه پایه سکویی برای پشتیبانی از وزن دوربین و پایدار نگه داشتن آن در هنگام عکسبرداری است و عملکردهای زیادی برای پروژه های مقدماتی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای دارد. سه پایه می تواند ثبات کاملی در نیروهای رو به پایین ، نیروهای افقی و حرکات دوربین در جهت افقی ایجاد کند. قرار دادن سه پایه در موقعیتی که مرکز بالاتر از مرکز ثقل آن باشد ، مقاومت اهرم را نسبت به نیروهای جانبی بیشتر می کند.

سه پایه دوربین بیک Beike Q404

 

سه پایه دوربین بیک Beike Q404 از آلومینیوم ساخته شده است و بنابراین می توان آن را روی سطوح مختلف و مضر قرار داد. می توانید از این محصول برای عکاسی استفاده کنید و مطمئن باشید 4 کیلوگرم در آن جا دارد. می توانید آن را به صورت افقی 360 درجه بچرخانید و 90 درجه به صورت عمودی تغییر دهید.

استفاده از سه پایه دوربین بیک Beike Q404 در شرایطی که قرار گرفتن در معرض سرعت شاتر پایین است ضروری است ، بنابراین از لرزش های ناشی از عدم قطعیت شاتر جلوگیری می کنید. این به این دلیل است که وقتی شاتر را باز می کنید ، دوربین معمولاً لرزش دارد و این سه پایه می تواند به خوبی از این امر جلوگیری کند و کیفیت عکس های شما را افزایش دهد. اگر از سه پایه استفاده نمی کنید ، تصویر شما تار می شود و قطعاً خروجی مطلوبی نخواهید داشت.

سه پایه دوربین بیک Beike Q404

سه پایه عکس شما را واضح می کند و می توانید فریم های آن را دقیقاً کنترل کنید. نمونه بارز آن تیراندازی مداوم یک صحنه در هنگام قرار گرفتن در معرض نور است. برای کنترل بیشتر دوربین می توانید از سه پایه استفاده کنید. با یک سه پایه می توانید به عقب برگردید و دوربین را کاملاً روی سه پایه بررسی کنید. می توانید تنظیمات خود را دقیق تر از دستی تنظیم کنید ، که منجر به یک خروجی حرفه ای و قابل استناد برای عکس شما می شود.

سه پایه دوربین بیک Beike Q404

 

لازم به ذکر است که سیستم قفل سه پایه دوربین بیک Beike Q404 از نوع Tab بوده و از هد بر روی آن استفاده شده است. این محصول از مثلث کلاچ استفاده نمی کند ، اما قابل تبدیل بودن به یک پایه تا حد زیادی مشکل جایگذاری آن را برطرف می کند. ما می دانیم که مارک Beck که سابقه خوبی در تولید تجهیزات عکاسی دارد محصولات با کیفیت بالا را روانه بازار کرده است و سه پایه یکی از زمینه های اصلی فعالیت این شرکت است. از سه پایه برای مدت طولانی برای عکاسی استفاده می شده است ، استفاده از آن علاقه و حرفه ای بودن شما را نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
کاربرد پایه

عکاسی

حداکثر ارتفاع سه پایه

156 سانتی متر

حداکثر وزن قابل تحمل

4 کیلوگرم

میزان حرکت افقی

360 درجه

مثلث نگهدارنده

ندارد

قابلیت تبدیل شدن به تک پایه

دارد

نوع هد

پن هد

هد

دارد

تماس با کارشناسان