سه پایه دوربین تی فوت T70

سه پایه دوربین تی فوت T70 سه پایه ای بینظیر و البته بسیار سودمند مخصوص عکاسی میباشد که تا ارتفاع ۱۴۷ سانتی میشود تنظیم بکنید و طول پایه جمع شده آن هم ۴۸ سانتی متر میباشد. برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی :

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین تی فوت T70 را داریم. پس در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی سه پایه دوربین تی فوت T70

سه پایه به عکاس اجازه می دهد تا از دوربین دور شود و برای عکسبرداری تنظیم بهتری داشته باشد. دوربین موجود در دست همیشه محدودیت های بیشتری را برای فرد ایجاد می کند و باعث می شود که آنطور که باید در کیفیت عکس ها به توافق نرسند. در این راستا ، استفاده از سه پایه یک راه حل پایدار برای افرادی است که در عکاسی در استودیو و فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند.

فراموش نکنید که سه پایه ها معمولاً بسیار قابل حمل هستند و با قرار دادن آنها در کنار کیف دوربین یا آویزان شدن از بندهای مخصوص ، می توان آنها را در سفر حمل کرد. سفر همیشه در عکاسی یک چالش بزرگتر است و یک سه پایه قابل تنظیم با توجه به ارتفاع و طبیعت به ما کمک می کند عکس های خاص و زیبایی خلق کنیم. بدنه سه پایه همچنین باید در برابر شرایط بد آب و هوایی و مانند گل و لای از دوام لازم برخوردار باشد.

سه پایه دوربین تی فوت T70

 

سه پایه دوربین تی فوت T70 ابزاری بسیار مفید برای عکاسی است که در ارتفاع 147 سانتی متری قابل تنظیم است و طول پایه جمع شونده 48 سانتی متر است. وزن سه پایه حدود یک کیلو و 250 گرم است و همچنین امکان نصب سر متحرک را برای شما فراهم می کند. کیفیت ساخت محصول بالاست و پایه های آن نشان می دهد که برای استفاده در سطوح ناهموار و استفاده در هنگام مسافرت ، کارایی لازم را خواهد داشت.

کیفیت ساخت بالا باعث می شود این محصول سالها دوام داشته باشد و شما می توانید آن را به یک ازاره تبدیل کنید. علاوه بر این ویژگی ها ، می توان به وزن احتمالی این سه پایه اشاره کرد که از دوربین های تا 2 کیلوگرم پشتیبانی خواهد کرد. این ممکن است کمتر از سه پایه باشد ، اما مطمئناً از دوربین های سبک امروز پشتیبانی می کند. در واقع این پیشرفت فناوری است که نیازی به سه پایه سنگین را از بین می برد و افراد می توانند دوربین هایی داشته باشند که وزن آنها نسبت به چند سال پیش بسیار کمتر باشد.

بررسی سه پایه دوربین تی فوت T70

سه پایه دوربین تی فوت T70 از آلومینیوم ساخته شده است و ابزارهای موجود در سر با دوربین هایی که روی آن سوار می شوند ، هماهنگی کامل دارند. از سه پایه می توان به عنوان بستری برای دوربین ها و دوربین های فیلمبرداری استفاده کرد. این محصولات از وزن و پایداری دوربین پشتیبانی خوبی می کنند ، بنابراین کیفیت کار بالاتر از در دست گرفتن دوربین خواهد بود. حتی می توانید برخی اشیا other دیگر را به سه پایه متصل کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید.

سه پایه دوربین تی فوت T70سه پایه با نیروهای رو به پایین ، نیروهای افقی و حرکات در محورهای افقی پایدار هستند و کاربران می توانند بدون نگرانی در مورد پایداری دوربین از آنها استفاده کنند. این پایه ها به صورت عمودی از مرکز قرار می گیرند و به پایه اهرم بهتری برای مقاومت در برابر نیروهای جانبی می دهند.

سه پایه دوربین تی فوت T70 مقاومت خوبی در برابر حرکت دوربین دارد و با حرکت بهینه سه پایه به تغییر مکان دوربین کمک می کند. فراموش نکنید که لرزش دوربین در این حالت از بین می رود و این تقریباً ضروری خواهد بود ، مخصوصاً هنگام استفاده از لنزهای تله فوتو. استفاده از سه پایه برای عکاسی با حرکت آهسته ضروری است و این ابزار به شما کمک می کند تا در این حالت خروجی بهتری داشته باشید.

سه پایه دوربین تی فوت T70سه پایه دوربین تی فوت T70 به شما ثبات بیشتری در زمینه ضبط فیلم می دهد و می توانید ارتفاع مورد نظر را به خوبی تنظیم کنید. استفاده از سه پایه می تواند خلاقیت کارگردان را افزایش دهد و گزینه های بیشتری در انتخاب صحنه ها به او بدهد. همانطور که می دانید سه پایه اغلب قدرت و ثبات بیشتری به پروژه های عکاسی و فیلم می دهد و کار را آسان می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره لطفا با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

سایر
جنس بدنه پایه

آلومینیوم

کاربرد پایه

عکاسی

حداکثر وزن قابل تحمل

2 کیلوگرم

تعداد قطعات پایه

4

مثلث نگهدارنده

دارد

قابلیت تبدیل شدن به تک پایه

دارد

نوع هد

پن هد

توضیحات

سه پایه عمومی

تماس با کارشناسان