سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203

سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203 سه‌ پایه ای آلومینیومی و سبک می‌باشد که استحکام و قیمت مناسبش آن را به کالایی پرفروش تبدیل کرده است.برای خرید حضوری این محصول به نمایندگی کانن مراجعه بفرمایید.

دسته بندی : برند:

امروز ما در نمایندگی کانن قصد معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203 را داریم. پس در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی و بررسی سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203

جیماری همچنین یکی از مهمترین و فعال ترین مارک ها در زمینه تولید سه پایه عکاسی است و به دلیل کیفیت بالا و تنوع فوق العاده محصولات خود که این شرکت به خریداران خود ارائه می دهد ، از مارک های شناخته شده ای در صنعت است. خریدارانی که به موارد زیادی در مورد ظاهر شیک و سهولت استفاده آنها به احتمال زیاد از پایه های جیماری آنها راضی خواهد بود.

سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203 یک سه پایه شیک و جمع و جور از برند Jmary است. مواد آلومینیومی این محصول خارق العاده باعث شده تا در برابر عوامل مختلف مقاومت کند. اگر در پروژه های کاری خود از دوربین و لنزهای سنگین استفاده می کنید ، داشتن این سه پایه می تواند برای شما بسیار مفید باشد ، زیرا حداکثر وزنی که این محصول تحمل می کند 3 تا 4 کیلوگرم است.

پایه جمع شده پایه گای ماری 32 سانتی متر طول دارد و حداکثر ارتفاع آن 62 سانتی متر است. پایه های این پایه ها هنگام قرارگیری روی زمین دارای پوشش لاستیکی برای پایداری است.

سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203می توانید از این پایه برای عکاسی و عکاسی پانوراما استفاده کنید. این محصول همچنین به شما امکان می دهد دوربین را کج کرده و از آن برای عکاسی استفاده کنید. سر این پایه می تواند به طور مستقل بر روی محورهای افقی و عمودی حرکت کند.

سه پایه قرمز Jmary KP-2203 نیز دارای یک سطح است. نوک قلم این محصول می تواند بسیار بادوام باشد و وزن زیادی را تحمل کند. این ویژگی به عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای که از دوربین ها و لنزهای سنگین استفاده می کنند اجازه می دهد تا در قرار دادن آنها روی سر مشکلی نداشته باشند.

سه پایه دوربین جیماری Jmary KP-2203برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید.

 

سایر
طول پایه جمع شده

32 سانتی متر

حداکثر وزن قابل تحمل

4 کیلوگرم

تعداد قطعات پایه

3

تراز

دارد

سیستم قفل

گیره ای

نوع هد

پن هد

حداقل ارتفاع

32 سانتی متر

تماس با کارشناسان