سه پایه دوربین ونگارد مدل ALTA PRO2+ 263 AP

دوربین‌ها و تجهیزات امکان اتصال به کفی سریع بازشو سه پایه‌ی ونگارد مدل Alta Pro 2+ 263AP را خواهند داشت که با مانت ۳٫۵ سانتی‌متری سازگار میباشد. قابلیت باز و بسته کردن کفی بر روی هد این سه پایه به واسطه بستن یا بازکردن یک ضامن مهیا خواهد شد. بر روی کفی سریع بازشو در سه پایه‌ی ونگارد مدل Alta Pro 2+ 263AP ، یک لاستیک تعبیه شده است که از لیز خوردن دوربین کانن جلوگیری به عمل می آورد.

سه پایه‌ی ونگارد مدل Alta Pro 2+ 263AP شامل قابلیت های MAAC) Multi-Angle Center Column System) میباشد؛ این قابلیت سبب خواهد شد تا با یک حرکت پر سرعت ستون مرکزی بشود آن را در زاویه های با اختلاف ۱۵ درجه قفل بکنید. و نیز ستون مرکزی خلاق بودن بیشتر در عکسبرداری را با بهره برداری از قابلیت قرار گیری در زاویه های ۹۰- تا ۹۰ درجه امکان میسازد. قرار گیری در این زاویه ها نیز در عکسبرداری ماکرو، هم در عکسبرداری از منظره ها و نیز در دیگر سبک‌های عکاسی به کمک شما می‌آید.

دسته بندی :

سه پایه دوربین ونگارد مدل ALTA PRO2+ 263 AP یک مدل از نوع آلومینیوم می‌باشد که میزان تحمل وزن تا ۵ کیلوگرم را خواهد داشت. هد این مدل ۳-جهته و از نوع Pan-and-Tilt است.

کفی این هد از نوع سریع باز شو می‌باشد و مدل آن QS-60 V2 می‌باشد. این هد قابلیت چرخیدن ۳۶۰ درجه را خواهد داشت و میشود ۶۰ درجه به عقب و ۹۰ درجه به جلو خم شود و نیز برای عکسبرداری پرتره، هد این مدل در 3 جهت از ۳۰- درجه تا ۹۰ درجه قابلیت حرکت دارد و می‌شود هد را در هر یک از مودهای میان این زاویه ها قفل بکنید.

این سه پایه دوربین وقتی که در مود جمع شده می‌باشد، ۷۵٫۷ سانتی‌متر ارتفاع خواهد داشت و نیز وقتی که ستون مرکزی در مود کاملا باز قرار بدهید، میزان ارتفاع این سه پایه به ۱۷۵٫۲۶ سانتی‌متر خواهد رسید. از جهتی دیگر، چنانچه ستون مرکزی در مود جمع شده است، می‌شود در بیشترین حالت ممکن سه پایه را تا ارتفاع ۱۴۴٫۱ سانتی‌متر باز بکنید.

روی دو تا از پایه‌ها، پوششی از نوع پلیمر تعبیه شده؛ این پوشش باعث خواهد شد جا به جایی سه پایه در حالت حرکت، ایمن تر و ساده تر بنظر برسد. در پایین پایه‌های سه پایه دوربین ونگارد مدل ALTA PRO2+ 263 AP ، لاستیک‌هایی تعبیه شده است که به بهتر شدن استحکام سه پایه بر روی انواع سطح ها کمک زیادی خواهد کرد.

برای خرید حضوری این محصول و یا مدل های دیگر سه پایه دوربین با نمایندگی کانن تماس حاصل بفرمایید.

مشخصات فیزیکی
وزن

2600 گرم

سایر
جنس بدنه

آلومینیوم

بیشینه تحمل وزن

5 کیلوگرم

تماس با کارشناسان